Mies oli ostanut kolmen juuston ruokakermaa. Kanakastike maistuu korvavaikulta.
Jopa kaikkiruokainen teinipoika yökki eikä suostunut syömään. Tein itselle ja lapsille uuden ruuan. Mies suuttui ja lähti jonnekin.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Tässä erottuu useita tasoja:
1. Miehen kyvyttömyys suorittaa ostokset
2. Jonnelauman sympatioiden kohdistuminen tuohon
3. Jonnejen agitoituminen, koska eivät ole itsenäisiä persoonia vaan identifioituvat vain ja ainoastaan sukupuoleensa. Kyvytömyys vastaanotraa kritiikkiä, joka ei edes kohdistunut heihin vaan tähän arkkityyppiseen "mieheen"
4. Korvavaikun ominaisuudet
5. Maustettujen ruoka"kermojen" epäonnistuneisuus.
Minkä ikäinen oikein olet, kun tulet huutelemaan joistain jonneista täysin aiheeseen liittymättä?
Minusta tuo kolmen juuston ruokakerma on täysin OK, ja aloitus lähinnä hölmö. N29
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yökkivä kaikkiruokainen teinipoika kuulostaa satuolennolle 🥳
Meillä on yökkivä teinipoika.
Kaikkiruokainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit hakenut itse niin olisit saanu juuri sitä mitä itse haluat. Turha valittaa jos mies on ostanut vääränlaista jos itse et suostunut itsekään sitä hakemaan
Hiivattiako siinä pillität, kukaan muu kuin sinä ei valita. Se oli kertomus ja sinulla heräsi TUNTEITA, joita et osaa käsitellä kuin uhriutumalla.
Koeta jo tajuta, ettet ole mies etkä varsinkaan kaikki miehet. Olet pentu.
Älä nyt suutu, tarkoitin vain että esimerkiksi kun itse teen ruokaa niin haen ainekset itse niin saan juuri sitä mitä itse haluan niin ei tarvitse valittaa kun joku toinen ei ostanut juuri sitä mitä minä haluan. Menee paljon helpommin noin ja tuon opin jo lapsena ja ihmettelen vain sitä että miten voi olla noin vaikeaa hakea itse mitä haluaa että ei tarvitse valittaa kun joku toinen hakee väärää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisit hakenut itse niin olisit saanu juuri sitä mitä itse haluat. Turha valittaa jos mies on ostanut vääränlaista jos itse et suostunut itsekään sitä hakemaan
Hiivattiako siinä pillität, kukaan muu kuin sinä ei valita. Se oli kertomus ja sinulla heräsi TUNTEITA, joita et osaa käsitellä kuin uhriutumalla.
Koeta jo tajuta, ettet ole mies etkä varsinkaan kaikki miehet. Olet pentu.
"pillittää" "uhriutua" "pentu"
Pahiten tuohtunut täällä kuulut olevan sinä. 🤣
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
3. Jonnejen agitoituminen, koska eivät ole itsenäisiä persoonia vaan identifioituvat vain ja ainoastaan sukupuoleensa. Kyvytömyys vastaanotraa kritiikkiä, joka ei edes kohdistunut heihin vaan tähän arkkityyppiseen "mieheen"
5. Maustettujen ruoka"kermojen" epäonnistuneisuus.Rouvahan se ei kykene tekemään ostoksia kun miehensä lähettää.
Miehellä rahaa, rouvalla ei
Kunnon nainen laittaa itse kastikkeensa.
Teet oletuksia. Kommentistasi voi kuitenkin päätellä, että miehen kyvyt ei riitä kaupassa käyntiin eikä ruuanlaittoon, joten onko hän perinyt ne kuvitellut rahat?
Itse naisena ostan ruoat ja laitan enempi kuin mielellään. Rakastan ruoanlaittoa enkä hyväksyisi että mieskaverini hakisi kaupasta puolivalmistetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5. Maustettujen ruoka"kermojen" epäonnistuneisuus.Minkä ikäinen oikein olet, kun tulet huutelemaan joistain jonneista täysin aiheeseen liittymättä?
Minusta tuo kolmen juuston ruokakerma on täysin OK, ja aloitus lähinnä hölmö. N29
Ruokakerma ja aloitus OK!
Vierailija kirjoitti:
Ilmeiseti et ole erityisen hyvä kokki kun mies ostelee vamiit kastikkeet. Olisit fiksuna raapnut pois kerman ja tehnyt uuden kastikkeen.Ikävää sinun puolelta. Toinen yritti hyvää hyvyyttään.
Tollanen hutasija ei ikinä opi jos ei saa palautetta. Tekeeköhän (mies) töissäkin työnsä "sinnepäin".
Ei oo totta! Kirjoitin ihan kiltin kommentin ja sitä ei julkaista. Ei ollut mitään vaarallisia tai rumia sanojakaan.