Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko huomanneet, miten eri ihmiset voivat kokea saman asian ihan eri tavalla? Joku esim. loukkaantuu, toinen ei

Vierailija
14.05.2022 |

Olen tässä sivusta seurannut, miten eräs henkilö on ottanut itseensä tietyistä asioista, mitä on ympäristössä tapahtunut. Tehnyt niistä oikean mörön. Minua koskevat samat asiat, mutta en ole edes ajatellut niitä.

Miten reagoitte ihmisiin, jotka tekevät aika turhista asioista mörköjä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MT ongelmat. 40v miehenä en pidä tyhmiä köyhiä sekopää naisia elämässäni.  Feeministi hoorat pois.  Ei naaatseja helsinkiin.

Vierailija
2/2 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen pohtinut sitä, mistä johtuu, että joltakin sietää rankkaakin huumoria (jopa pitää siitä) ja joltakin lähes neutraalitkin sanat tuntuvat loukkaavilta.

Olen tullut siihen lopputulokseen, että se riippuu arvostuksesta. Jos tiedän, että joku tyyppi kohtelee minua hyvin ja arvostaa minua, ymmärrän piikittelynkin olevan vitsiä. Jos taasen piikistä tulee sellainen epämääräinen olo, että "oliko se tosissaan vai ei", niin ei sellainen tunnu mukavalta. Esim sellainen pomo, joka tulee paikalle vain veetuilemaan. Kun sitä arvostuksen tunnetta ei ole syntynyt, niin kaikki negatiivinen hänen suustaan loukkaa enemmän kuin jonkun muun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi