Lue keskustelun säännöt.
Mikähän on sen vauvalehdessä olleen 10:n lapsen äidin HUUTIStunnus?
10.10.2006 |
Kun niin sanoi, että jopa tonnilla on saanut lisätuloja huutiksesta..
Oulussa assuu
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kyllähän mäkin oon tässä viimeisen kahden vuoden aikana saanut varmaan kohta tonnin tienattua huutiksessa....