Kokemuksia; viinikauppa.com
Olen siis harkinnut alkoholin hankintaa netistä, ettei tarvitsisi mennä yleisiin paikkoihin tämän pandemian takia. Ilmat lämpenee ja olisi kiva istuskella auringossa viinilasi kädessään. Tuolla olisi aika hyviä tarjouksia ja kohtuulliset hinnat. Käsittääkseni ei ole suomalainen vaan naapurista, joten jos tiedätte hyvän Suomalaisen alkoholipitoisten juomien kotiinkuljettajan, kiitän myös vinkeistä.
Tosin onko sellaista suomessa edes..
Kommentit (13)
Eikö saksasta saa halvalla viinejä, nopea toimitus ja hyvä palvelu?
Tarjoustuotteita heidän ei ole aikomuskaan lähettää asiakkaalle. Niitä käytetään vain "sisäänheittotuotteina". Ei voi suositella.
Paskaakin paskempi firma. Eka tilaus ja vituks meni. Turhan rahdin takia tuli kalliimmaksi kuin suomesta ostetut. En suosittele.
Ei siis kannata tilata. Mutta miten tullimaksut, meneekö näistä maksua? Sivuilla lukee että itse pitää tulliin ilmottaa.
Juurikin näin. Luulet tilaavasi hyvää viiniä, vaihtavat sen johonkin kuraan. ÄLÄ KÄYTÄ viinikauppa.comia. Ala-arvoinen huijausfirma.
Vierailija kirjoitti:
Ei siis kannata tilata. Mutta miten tullimaksut, meneekö näistä maksua? Sivuilla lukee että itse pitää tulliin ilmottaa.
No jos joltain suomalaiselta prokuraattorilta kysyt, niin ainahan niiltä löytyy yhdeksän hyvää ja kymmenen kaunista syytä miksi heidän mielestään pitää maksaa rangaistusveroa Suomelle siitä jos joku käyttää EU:n neljän peruspilarin mukaista oikeuttaan ostaa sieltä mistä saa halvemmalla.
Minä olen kaksi kertaa tilannut tuosta Viinikauppa.com : ista enkä ole kummallakaan kertaa maksanut penniäkään mitään lisäveroa minnekään enkä ole painanut mitään kirkuvanpunaista tai neonkeltaista "Tee ilmoitus verottajalle ja tullille ja maksa haistapaskan alkoholiveroa Suomeen" -painiketta.
Älä maksa Sinäkään.
Jos joku satraappi joskus perästäpäin ottaa yhteyttä ja inisee jostain suomalaisesta ankeutusverosta jotain, niin vie asia suoraan EU-komission käsiteltäväksi. Niin minäkin teen jos sellaista joskus tapahtuu.
Mutta rahtikustannukset toki aivan itsestäänselvästi tulevat itse juomaostosten päälle.
Tuon nimimerkin Huijarifirma kirjoitus nrolla 9 oli mielenkiintoinen, ja olisi mielenkiintoista lukea lisää: mitä tapahtui.
Minä olen molemmilla kerroilla tilannut Sun of Africa Cape Red -pahvipakkauspunavinkkua, ja ainakin nyt jälkimmäisellä kerralla se maistuu hieman ällöttävältä. Pakkauksen präntitkin ovat jotenkin epätavallisen vanhanaikaisen näköiset, ikäänkuin jotain 1970-luvun kirjasinlajia ja painojälkeä.
Onkohan vinkku jotain vanhettunutta liejua, jolle on parasta ennen -määräpäivän umpeuduttua hätäpäissään kaivettu jostain varastosta mikä tahansa ylijäämäpahvipakkaus johon sitten on läiskäisty vain uusi päivämäärä?
Toisaalta Sun of Africa ei tosin muutenkaan ehkä laadultaan ole kovin häävi vinkku; ehkä se vain on uutenakin skeidaa?
Muita kovin pahoja pettymyksiä minulle ei ole ilmaantunut kyseisestä firmasta, ja kokemukseni noin pääsääntöisesti ovat ihan myönteisiä. Pikkuisen kuitenkin ärsyttää se merkkien ja valikoimien jatkuva vaihtuminen kun "me pysyttäydymme ajan hermolla ja päivitämme jatkuvasti valikoimiamme", jonka vuoksi, juuri kun olet löytänyt jonkun hyvän merkin ja haluaisit sitä seuraavallakin kerralla lisää, sitä ei enää olekaan saatavilla "kun nyt meillä on tällainen ja tällainen kampanja taas käynnissä ja me liehumme maailman tuulien mukaan emmekä kuuntele asiakkaittemme toiveita".
Matkahuollon kanssa minulla on ollut molemmilla kerroilla hyvin ärsyttävä ongelma: saaliini luvataan aina hövelisti tuoda Turun Linja-autoasemalle, josta saan hakea sen viikon sisällä aseman aukioloaikojen puitteissa itselleni sopivana hetkenä, ilman lisämaksua, ja paikallinen henkilökunta onkin hyvin ystävällistä ja auttavaista, ja Turun linjuriasema merkitään toimituspaikaksi ihan papereita myöten, mutta tositilanteessa saalis menee aina kuitenkin Helsingin Matkahuoltoon, eikä tilanne korjaannu ilman jotain jumalattoman kallista puhelua johonkin riistokapitalistipalvelunumeroon. Se Helsingin Matkahuolto näyttää olevan lukutaidottomien ihmisten suojatyöpaikka. Ei niillä onnettomilla ole edes suoraa sähköpostiosoitetta johon tyytymätön asiakas saisi soittaa.
Mutta, mutta siis: nimim. Huijarifirma, kerro vähän enemmän mitä Sinulle tapahtui.
Ostitko hieman kalliimman hintaluokan juomia, vai ostitko ihan rahvaan hintaluokasta?
Ainakin alck.fi on toiminut hyvin (pari kertaa tilannut, en tosin viinejä).
Ennen ostettiin paljon netistä. Nykyään se ei enää käytännössä onnistu, kun tulli ratsaa lähetyksiä tosi paljon ja verottajan kautta pitää sitten jatkaa hommaa. Lisäksi tulli ei varastoi tuotteita, eli jos et oikeasti hoida veroja niin menetät kamppeet ja saat vielä lisäksi verot.
Jos joku puolue ottaisi viralliseksi teemakseen nettikaupan avoimen sallimisen, niin varmana saisi köyhien juoppojen ääniä.
Olen 3 vuotta tilannut kahdesta eri saksassa toimivasta kaupasta ja hyvin on toiminut joka tilaus.
Hinnat ovat edulliset ja valikoimat myös viineissä hyvät.
En ole maksanut mitään lisäveroja enkä tulleja, pelkästään kauppaan sen mitä lasku on ollut. Sit olen tilannut rahdin eli kuljetuksen suomeen ja maksanut sen, ei muuta.
Tilauksesta vajaa 2 viikkoa niin paketti on lähimmässä postissa.
3 litran viini maksaa 5-7€ , yhteen kuljetuslaatikkoon mahtuu 6kpl niitä, plus rahti 29,50€.
up