Nainen kumpi tuntuu paremmalle
Pillussa iso dildo vai oikea keskivertokalu (13,7 cm)?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen orgasmi
Aluksi meidän on ymmärrettävä mikä orgasmi on. Se on se vaihe ihmisen seksuaalireaktioissa, joka tapahtuu halun ja kiihotuksen jälkeen. Kun se on saavutettu, tunnemme seksuaalista tyydytystä. Se on mielihyvän tunne ja tila, joka saavutetaan seksin kautta. Lisäksi siihen liittyy supisteluja genitaalialueella sekä miehillä että naisilla.
Katsotaan nyt myyttejä koskien tätä ilmiötä. Ensinnäkin on olemassa yleinen uskomus, jonka mukaan on normaalia saavuttaa orgasmi yhdynnän kautta. Tämä ei kuitenkaan voisi olla kauempana totuudesta. Yhdyntä ei ole välttämätöntä tämän mielihyvän tunteen saamisessa, eikä se ole yleisin tapa naisille saada sitä. Itse asiassa suurin osa naisista saa orgasmin klitoriksen stimuloinnin kautta.
Isabell Allende
Nyt jäi kyllä vielä hämärän peittoon, kummanko ap:n esittämistä vaihtoehdoista valitset. Mutta hei kivasti lyttäät naiset jotka saavat yhdynnässä!
Missä niin lukee? Päinvastoin. Mutta Kaikki eivät todellakaan saa, ja miksi heitä pitää haukkua...
Totuus on juuri kuten tuo lainaus sanoo. Älä ala taas vääntämään, riidankylväjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöä mitään sykkeitä tunnu, mutta miehet uskoo ja painaa tykkäänappeja hulluina! No haluavat uskoa kaiken lööperin..
Kellä tuntuu, kellä ei.
Kuinka julkeat! Etkö tiedä että tuo kirjoittaja on Naisen Malliesimerkki, kaikki naiset tuntevat ja toimivat kuten hän? Jos tuntevat eri tavalla, niin eivät ole naisia.
Tai siis näin ainakin hänen mielestään.
Ai se oli Hän. No sitten! Hänen mielipiteensähän on tunnetusti fakta. Olen epänormaali nainen kun tunnen miehen orgasmin. Ihanaa olla epänormaali!
Ai, kaikki ovatkin kuten sinä siis? No ei se kuule mene noin. Toista haukkumallako ylennät itseäsi? Varmaan kiva kun miehet antavat yläpeukkua..voe voe.
Sinä sanot faktaksi sen, että asia josta minä saan nautintoa (miehen orgasmin tunteminen) on ihan höpöhöpöä ja täysin mahdotonta. Kiellät siis nautintoni. Minä en ole kieltänyt sitä, etteikö sinun vaginasi voisi olla tämän asian suhteen tunnoton, enkä myöskään ole väittänyt että kaikkien pitäisi se miehen orkku tuntea. Jotkut tuntee, jotkut ei. Mutta älä väitä, että muutkaan eivät voisi tuntea miehen orgasmia, jos sinä et sitä tunnet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen orgasmi
Aluksi meidän on ymmärrettävä mikä orgasmi on. Se on se vaihe ihmisen seksuaalireaktioissa, joka tapahtuu halun ja kiihotuksen jälkeen. Kun se on saavutettu, tunnemme seksuaalista tyydytystä. Se on mielihyvän tunne ja tila, joka saavutetaan seksin kautta. Lisäksi siihen liittyy supisteluja genitaalialueella sekä miehillä että naisilla.
Katsotaan nyt myyttejä koskien tätä ilmiötä. Ensinnäkin on olemassa yleinen uskomus, jonka mukaan on normaalia saavuttaa orgasmi yhdynnän kautta. Tämä ei kuitenkaan voisi olla kauempana totuudesta. Yhdyntä ei ole välttämätöntä tämän mielihyvän tunteen saamisessa, eikä se ole yleisin tapa naisille saada sitä. Itse asiassa suurin osa naisista saa orgasmin klitoriksen stimuloinnin kautta.
Isabell Allende
Nyt jäi kyllä vielä hämärän peittoon, kummanko ap:n esittämistä vaihtoehdoista valitset. Mutta hei kivasti lyttäät naiset jotka saavat yhdynnässä!
Missä niin lukee? Päinvastoin. Mutta Kaikki eivät todellakaan saa, ja miksi heitä pitää haukkua...
Totuus on juuri kuten tuo lainaus sanoo. Älä ala taas vääntämään, riidankylväjä.
No juurihan väitit että totuus on tuo lainaus ja siinä sanotaan mm. "On olemassa yleinen uskomus, jonka mukaan on normaalia saavuttaa orgasmi yhdynnän kautta. Tämä ei kuitenkaan voisi olla kauempana totuudesta." Yhdynnässä saavat ovat siis mielestäsi epänormaaleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpöä mitään sykkeitä tunnu, mutta miehet uskoo ja painaa tykkäänappeja hulluina! No haluavat uskoa kaiken lööperin..
Kellä tuntuu, kellä ei.
Kuinka julkeat! Etkö tiedä että tuo kirjoittaja on Naisen Malliesimerkki, kaikki naiset tuntevat ja toimivat kuten hän? Jos tuntevat eri tavalla, niin eivät ole naisia.
Tai siis näin ainakin hänen mielestään.
Ai se oli Hän. No sitten! Hänen mielipiteensähän on tunnetusti fakta. Olen epänormaali nainen kun tunnen miehen orgasmin. Ihanaa olla epänormaali!
Ai, kaikki ovatkin kuten sinä siis? No ei se kuule mene noin. Toista haukkumallako ylennät itseäsi? Varmaan kiva kun miehet antavat yläpeukkua..voe voe.
Kysytäänpä taas vaihteeksi: voisitko laittaa tähän ne täsmälliset sanat, joilla hän sinun mielestäsi ilmaisi, että kaikki naiset ovat kuten hän? Kiitos.
Malliesimerkkinä voisin laittaa ne sanat, joista minä sain kuvan, että sinun mielestäsi yleisesti ottaen naisilla ei ole pillussa tuntoa:
Höpöä mitään sykkeitä tunnu... haluavat uskoa kaiken lööperin
Ps. On kyllä kiva kun miehet antaa yläpeukkua. Etenkin jos se osuu suoraan g-pisteelle!
Tuli mieleeni, että järjestetäänköhän jossain kursseja luetun ymmärtämisestä ja argumentoinnista? Ihan vaikka joku lukiotasoinenkin riittäisi näin ensi alkuun. Kaverin puolesta kyselen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen orgasmi
Isabell Allende
No mun nimi ei ole Isabel Allende. En siis ole itse tuota kirjoittanut, jakanut vaan. Ja ihan saamaa sanovat monet seksologit ja tutkimukset. Mutta joskus totuus sattuu, näköjään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen orgasmi
Isabell Allende
No mun nimi ei ole Isabel Allende. En siis ole itse tuota kirjoittanut, jakanut vaan. Ja ihan saamaa sanovat monet seksologit ja tutkimukset. Mutta joskus totuus sattuu, näköjään.
Vituttaa tosielämässäkin ihmiset jotka vastaa kyllä ei kysymykseen monologilla, joka ei juurikaan edes käy lähellä kysymystä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen orgasmi
Isabell Allende
Et ole kirjoittanut tuota, mutta julistat sen olevan fakta. Toisin sanoen siis allekirjoitat joka sanan, eikö? Yhdynnässä saavat ovat epänormaaleja siis, vai? En usko hetkeäkään yhdenkään seksologin sanoneen näin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen orgasmi
Isabell Allende
Et ole kirjoittanut tuota, mutta julistat sen olevan fakta. Toisin sanoen siis allekirjoitat joka sanan, eikö? Yhdynnässä saavat ovat epänormaaleja siis, vai? En usko hetkeäkään yhdenkään seksologin sanoneen näin.
Sinä puhut epänormaaleista, ja sinä sanot jonkun (minunko) pilluani tunnottomaksi.
Minä en ole julistanut mitään, sanon vain totuuden ja se on tämä:kaikki naiset eivät todellakaan saa yhdynnässä orgasmia. Ja tämä on faktaa. He voivat silti nauttia monin tavoin,ja saada hyviä kovia orgasmeja, siihen EI TARVITA kalua lainkaan. Muuta en väitä, enkä varsinkaan hauku muita kuten sinä teet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen orgasmi
Isabell Allende
Sinä puhut epänormaaleista, ja sinä sanot jonkun (minunko) pilluani tunnottomaksi.
Minä en ole julistanut mitään, sanon vain totuuden ja se on tämä:kaikki naiset eivät todellakaan saa yhdynnässä orgasmia. Ja tämä on faktaa. He voivat silti nauttia monin tavoin,ja saada hyviä kovia orgasmeja, siihen EI TARVITA kalua lainkaan. Muuta en väitä, enkä varsinkaan hauku muita kuten sinä teet.
Asiat rönsyävät. Ja ihan aiheellista kommentoida aivan typeriin ja tekaistuihin väitteisiin. Kuten nyt yllä; aivan tottahan se on, kukaan ei voi kieltää tätä tosiseikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Paluu aiheeseen kiitos! T:ap
Näinpä. Täällä palstalla vaan riehuu yksi jolla on pakkomielle joka ikinen keskustelu kääntää omaan agendaansa, vaikka ketjun aihe ei liippaisi sitä pätkän vertaa.
Aloitusviestiin vastaan, että aito penis voittaa aina dildon, paitsi silloin jos se penis ei ole luonani ja himot ovat kovat. Minulla on eri kokoisia dildoja mutta harvemmin valitsen niitä suurimpia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paluu aiheeseen kiitos! T:ap
Näinpä. Täällä palstalla vaan riehuu yksi jolla on pakkomielle joka ikinen keskustelu kääntää omaan agendaansa, vaikka ketjun aihe ei liippaisi sitä pätkän vertaa.
Aloitusviestiin vastaan, että aito penis voittaa aina dildon, paitsi silloin jos se penis ei ole luonani ja himot ovat kovat. Minulla on eri kokoisia dildoja mutta harvemmin valitsen niitä suurimpia.
Ei, vaan täällä yrittää joku/jotkut tukahduttaa kaikenlainen keskustelu naisen tuntemuksista seksissä. Kaikki muu paitsi naiminen ja siinä ja pelkästään siinä saatu orgasmi on oikein,kaikku muu on orgasmivammaisten ja tunnottomien pillujen seksiä.
Hyvin rumasti nimenomaan he kommentoivat.
Ja voima tarvitsee aina vastavoiman, kukaan ei "riehu" yksinään missään.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki muu paitsi naiminen ja siinä ja pelkästään siinä saatu orgasmi on oikein,kaikku muu on orgasmivammaisten ja tunnottomien pillujen seksiä.
Ja nyt se suora lainaus yhdestäkin tällaisesta kommentista tässä ketjussa, kiitos! Jos (siis kun) ei sellaista ole niin voit lopettaa, eikö vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aito ehdottomasti. Haluttoman miehen kanssa dildo tullut liian tutuksi viime aikoina eikä todellakaan tuo sellaisia orkkuja mitä mies.
Jatkan vielä tähän, että miksi aito tuntuu paremmalle. Kyse ei ole pelkästään siitä, miltä se dildo tai penis sisällä tuntuu, vaan ylipäätään se miehen läheisyys, tuoksu, ihojen kosketus, intohimo, suudelmat jne vievät nautinnon nextille levelille. Jos sitten ajatellaan pelkästään miltä se fyysisesti tuntuu p*llussa, niin penis on täydellisen tuntuinen: kova mutta päältä pehmeä ja sileä, lämmin, liukuu ihanasti ja sulavasti. Dildo on toki kova mutta minun makuuni ehkä vähän liiankin kova, tuntuu vähän kuin paksua keppiä liikuttelisi edestakaisin. Penis sen sijaan jotenkin "joustaa" kovuudesta huolimatta eikä ole niin töksähtävä. Dildon kanssa suoritus on lähinnä mekaaninen, peniksen kanssa saa todella nautiskella. Enkä voi olla mainitsematta miten ihanalta tuntuu kun penis sykkii orgasmiaan sisälläni. Dildo ei valitettavasti orgasmeja saa.
Oi hitto, miten upea kuvaus. miehesi on 100 varmasti onnellinen heebo. Olet ihana nainen, vaikka en ole koskaan edes kohdanneet. :)
Kiitos! Kiva että jonkun mielestä olen ihana 😄 Mieheni tosiaan ei halua kanssani seksiä harrastaa kuin harvakseltaan ja itse taas haluaisin lähes päivittäin. On hän varmaan onnenpekka mutta ei vaan tajua sitä ennen kuin pakkaan kamani.
Minä en saa dildolla ollenkaan mutta kalulla saan. Tunnen kalun sykähtelyn, ja se varmaan tekee eron dildoon, koska tullaan miehen kanssa usein samaan aikaan.
Tämä yksi ja tietty henkilö puuttuu erityisesti ketjuihin jossa miehistä puhutaan jotain positiivista. Ihan elämäntyö vihata miehiä, vaikka sitä ei myönnetäkkään, mutta tätä ei voi olla huomaamatta. Toivottavasti miehet ymmärtävät että hän on vain yksi sekopää, eikä kaikki naiset.