Nainen kumpi tuntuu paremmalle
Pillussa iso dildo vai oikea keskivertokalu (13,7 cm)?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen orgasmi
Aluksi meidän on ymmärrettävä mikä orgasmi on. Se on se vaihe ihmisen seksuaalireaktioissa, joka tapahtuu halun ja kiihotuksen jälkeen. Kun se on saavutettu, tunnemme seksuaalista tyydytystä. Se on mielihyvän tunne ja tila, joka saavutetaan seksin kautta. Lisäksi siihen liittyy supisteluja genitaalialueella sekä miehillä että naisilla.
Katsotaan nyt myyttejä koskien tätä ilmiötä. Ensinnäkin on olemassa yleinen uskomus, jonka mukaan on normaalia saavuttaa orgasmi yhdynnän kautta. Tämä ei kuitenkaan voisi olla kauempana totuudesta. Yhdyntä ei ole välttämätöntä tämän mielihyvän tunteen saamisessa, eikä se ole yleisin tapa naisille saada sitä. Itse asiassa suurin osa naisista saa orgasmin klitoriksen stimuloinnin kautta.
Isabell Allende
Nyt jäi kyllä vielä hämärän peittoon, kummanko ap:n esittämistä vaihtoehdoista valitset. Mutta hei kivasti lyttäät naiset jotka saavat yhdynnässä!
No mun nimi ei ole Isabel Allende. En siis ole itse tuota kirjoittanut, jakanut vaan. Ja ihan saamaa sanovat monet seksologit ja tutkimukset. Mutta joskus totuus sattuu, näköjään.
Et ole kirjoittanut tuota, mutta julistat sen olevan fakta. Toisin sanoen siis allekirjoitat joka sanan, eikö? Yhdynnässä saavat ovat epänormaaleja siis, vai? En usko hetkeäkään yhdenkään seksologin sanoneen näin.
Sinä puhut epänormaaleista, ja sinä sanot jonkun (minunko) pilluani tunnottomaksi.
Minä en ole julistanut mitään, sanon vain totuuden ja se on tämä:kaikki naiset eivät todellakaan saa yhdynnässä orgasmia. Ja tämä on faktaa. He voivat silti nauttia monin tavoin,ja saada hyviä kovia orgasmeja, siihen EI TARVITA kalua lainkaan. Muuta en väitä, enkä varsinkaan hauku muita kuten sinä teet.
Ei voi olla faktaa, koska monissa tutkimuksissa todettu, että yli puolet naisista saa yhdynnässä orgasmin. Mutta vain 1/3 saa AINA. Noissa on vissi ero. Jotkut naispuoliset seksuaaliterapeutit näyttävät aina vain väittävän, ettei kalua tarvita jne. Lieneekö itse enemmän ongelmallisia vai onko tämäkin vain samanlaista orgasmiongelmaisten paapomista, mitä miesten peniksien pienuudesta sanotaan jatkuvast. Ihan ok, että on pieni penis, vaikka enemmistö naisista on eri mieltä kaikkien tutkimustenkin mukaan. Ettei vain tulisi mielensäpahoittajia. Kaikki vain ei voi kaikkea elämässä saada ja niillä pelataan mitä on. Jos toisilla on joku asia paremmin niin sen kanssa, ettei itsellä ole, on vain elettävä.
Olen ollut kymmenen naisen kanssa. Yhdellekään penis ja yhdyntä ei ole ollut yhdentekevää vaan kaikille pano on ollut se juttu. Kalu ei ole iso, sellainen täällä paljonkin parjattu keskikokoinen. Noin puolet naisista on saanut yhdynnässä kanssani orgasmin. Riippumatta sitä saivatko yhdynnässä, kukaan ei olisi ollut tyytyväinen pelkkään esileikeissä nuoltuun tai sormetettuun orgasmiin (jonka aina heille parhaani mukaan pyrin antamaan).
M44
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut kymmenen naisen kanssa. Yhdellekään penis ja yhdyntä ei ole ollut yhdentekevää vaan kaikille pano on ollut se juttu. Kalu ei ole iso, sellainen täällä paljonkin parjattu keskikokoinen. Noin puolet naisista on saanut yhdynnässä kanssani orgasmin. Riippumatta sitä saivatko yhdynnässä, kukaan ei olisi ollut tyytyväinen pelkkään esileikeissä nuoltuun tai sormetettuun orgasmiin (jonka aina heille parhaani mukaan pyrin antamaan).
M44
Tiesithän, että naiset feikkaavat orgasmejaan.. ja siis sun kanssa 5/10 EI ole saanut..ovatko he sitten epänormaaleja? Ja voivathan he sanoa sulle (kuten naisilla tapana hiukan imarrella miehiä näissä asioissa) että vain kalu ja naiminen on se juttu.
Siinä miettimistä. Miksi juuri sinun totuutesi olisi se oikea...koska on naisia jotka saavat orgasminsa muulla lailla ja se on heille ja heidän miehilleen ihan fine. Inhottaa tämä kalun ja naimisen nostatus yläpuolelle muiden nautinnon. Falskia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri sinun totuutesi olisi se oikea..
Haluaisin, että joskus pohtisit juurikin tätä asiaa omasta näkökulmastasi. Sinä et saa yhdyntäorkkua = muutkaan eivät saa, sinun klitoris on pelkkä nappula hupun alla = muillakaan se ei voi jatkua laajemalle, sinä et tunne peniksen sykkimistä orgasmissa = täyttä potaskaa että joku tuntisi etc.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M44
Tiesithän, että naiset feikkaavat orgasmejaan.. ja siis sun kanssa 5/10 EI ole saanut..ovatko he sitten epänormaaleja? Ja voivathan he sanoa sulle (kuten naisilla tapana hiukan imarrella miehiä näissä asioissa) että vain kalu ja naiminen on se juttu.
Siinä miettimistä. Miksi juuri sinun totuutesi olisi se oikea...koska on naisia jotka saavat orgasminsa muulla lailla ja se on heille ja heidän miehilleen ihan fine. Inhottaa tämä kalun ja naimisen nostatus yläpuolelle muiden nautinnon. Falskia.
Paljon enemmän tuossa oli kokemuspohjaa kuin sinun yhden naisen missiossasi. Kymmenkertaisesti kun tarkkoja ollaan.
Kuulostat siltä että et vain uskalla tulla kaapista.
Olen jo vastannut kerran, mutta täytyy todeta, että kyllä se dildo ihan asiansa ajaa, kun penistä ei ole saatavilla. Äsken laitoin ekaa kertaa imukuppidildon tuolille ja ratsastin. Orkkua lähestyessä kiskaisin imukupin irti, nousin seisomaan ja nautin. Mutta en malta silti odottaa että saan huomenna taas aitoa!
Vierailija kirjoitti:
Olen jo vastannut kerran, mutta täytyy todeta, että kyllä se dildo ihan asiansa ajaa, kun penistä ei ole saatavilla. Äsken laitoin ekaa kertaa imukuppidildon tuolille ja ratsastin. Orkkua lähestyessä kiskaisin imukupin irti, nousin seisomaan ja nautin. Mutta en malta silti odottaa että saan huomenna taas aitoa!
Saitko hyvän orkun ja mitä kokoa dildo?
Aito, ehdottomasti, kummankin koosta riippumatta. Ei mitään jakoa leluilla kokonaiskokemukseen, jonka miehen kanssa saa.
No itse voisin sanoa, (ja tämä tietty vain oma mielipiteeni) että molemmat parempi. joskus itsekseni vietetyt hetket dildon/tekopeniksen kanssa antavat aivan superhuiman orkun ja pääsen sillä vaikka rentoon nukahtamistilaan helposti. Sitten on ne hetket, kun tahdon vahvan, ison vartalon päälleni, ihokontaktin, olla se jonkun nussittava nainen, himon kohde. Huippua, ei sitä saa itsetyydytyksessä tuntea.
Orkku tulee kummallakin tavoin, mutta siis riippuu halutilanteesta, varmaan ero miehillä ja naisillä tämän suhteen - siis miltä tuntuu ja milloin haluaa mitäkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä, molemmat orkut olivat kyllä hyviä, vaikkakaan ne eivät yllä sille tasolle mitä miehen kanssa pystyn saamaan. Kai se intiimiys tuo aina oman boostinsa hommaan kun sen nautinnon ja huipun saa jakaa toisen kanssa. Dildo n. 15cm ja ympärys 11-12cm.
Miksi te hyökkäätte naista tai naisia vastaan, jotka eivät saa orgasmia yhdynnässä siis pelkässä? kertokaa jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kysymästä, molemmat orkut olivat kyllä hyviä, vaikkakaan ne eivät yllä sille tasolle mitä miehen kanssa pystyn saamaan. Kai se intiimiys tuo aina oman boostinsa hommaan kun sen nautinnon ja huipun saa jakaa toisen kanssa. Dildo n. 15cm ja ympärys 11-12cm.
Onneksi olkoon kahdesta hyvääoloa tuottavasta O:sta! Onko aikeissa ottaa niitä lisää vai odotatko aidon saapumista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi te hyökkäätte naista tai naisia vastaan, jotka eivät saa orgasmia yhdynnässä siis pelkässä? kertokaa jo.
Täällä puhutaan dildoista ja peniksistä, valitse toinen ketju joka liippaa aihettasi tai tee uusi ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä puhutaan dildoista ja peniksistä, valitse toinen ketju joka liippaa aihettasi tai tee uusi ketju.
Juuri Näin T: ap
Eikös penis liity siis mitenkään naisen orgasmiin? Sitähän täällä jauhetaan, saa ko dildolla vai oikealla?
Pähkähullua. Ei saa sanoa ettei pelkällä kalulla saa. Dorkaa jengiä.
Vierailija kirjoitti:
Eikös penis liity siis mitenkään naisen orgasmiin? Sitähän täällä jauhetaan, saa ko dildolla vai oikealla?
Pähkähullua. Ei saa sanoa ettei pelkällä kalulla saa. Dorkaa jengiä.
Tietenkin saat sanoa ettet saa pelkällä kalulla, ei sen sanomiseen kenelläkään mitään vastaan ole. Se vain, että älä sano muiden puolesta. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
No itse voisin sanoa, (ja tämä tietty vain oma mielipiteeni) että molemmat parempi. joskus itsekseni vietetyt hetket dildon/tekopeniksen kanssa antavat aivan superhuiman orkun ja pääsen sillä vaikka rentoon nukahtamistilaan helposti. Sitten on ne hetket, kun tahdon vahvan, ison vartalon päälleni, ihokontaktin, olla se jonkun nussittava nainen, himon kohde. Huippua, ei sitä saa itsetyydytyksessä tuntea.
Orkku tulee kummallakin tavoin, mutta siis riippuu halutilanteesta, varmaan ero miehillä ja naisillä tämän suhteen - siis miltä tuntuu ja milloin haluaa mitäkin
Ei siinä välttämättä niin suurta eroa ole. Kyllä munkin joskus tekee mieli tyydyttää itseni omin käsin tai lelulla, vaikka seksi vaimon kanssa onkin hienoa. Orgasmit ovat erilaisia, yhteisessä seksissä se on sitä yhdessä nauttimista ja hyvän tekemistä ja vastaanottamista, omin käsin taas maksimoi ihan sitä fyysistä tuntemusta. Ja usein tekee mieli pitää myös itsetyydytyssessio yhteisenä seksinä kun vaimo on osan viikosta poissa, tällöin mennään tekstareilla tai puhelinseksinä.
Ei ne miehetkään aina niin yksinkertaisia ole että kalu kovaksi ja menoksi, kyllä se vaihtelee 😉
En puhukkaan kuin vain itsestäni, ja niistä muista naisista, jotka tutkitusti eivät saa pelkällä panolla. Kiitos.
Miksi tätä totuutta pitää salata, Putlerin tavoin.
Aitoa välillä hartaan hitaasti ja ennen orgasmia rajusti. N 60 v.