Nainen kumpi tuntuu paremmalle
Pillussa iso dildo vai oikea keskivertokalu (13,7 cm)?
Kommentit (107)
Vierailija kirjoitti:
Eikös penis liity siis mitenkään naisen orgasmiin? Sitähän täällä jauhetaan, saa ko dildolla vai oikealla?
Pähkähullua. Ei saa sanoa ettei pelkällä kalulla saa. Dorkaa jengiä.
Vielä viimeisen kerran: lue aloitusviesti ja vastaa siihen, pysy aiheessa. Täällä ei jauheta siitä, saako dildolla vai oikealla, vaan siitä, kumpi tuntuu paremmalta.
Ps. Sinä kun aina sanot muiden haukkuvan sinua, niin onko tuo "dorkaa jengiä" sitten kohteliaisuus? Entä putler?
Kumpikaan pelkästään ei tuo orgasmia. Orgasmi on tunne joka tuntuu hyvälle, eli paremmalle.
Ei tunnu miltään, ei ole siis parempi, selvennään sulle rautalangasta jo.
Miksi te jaksatte jankata tuon yhden päästään nyrjähtäneen kanssa? Kukaan terve ihminen ei jaksa päivästä toiseen jankata minkään asian eteen tuollaisella yksisilmäisellä paatoksella. Ainakin vahvasti ollaan autismin kirjoilla kun käytös on tuollaista. Antakaa olla ja jättäkää mutisemaan omiaan.
Aloittajalle, aito on aito. Koosta riippumatta. Dildo voi olla kiva, mutta se on aina vain dildo. Kunmallakaan en saa ilman muuta stimulaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen jo vastannut kerran, mutta täytyy todeta, että kyllä se dildo ihan asiansa ajaa, kun penistä ei ole saatavilla. Äsken laitoin ekaa kertaa imukuppidildon tuolille ja ratsastin. Orkkua lähestyessä kiskaisin imukupin irti, nousin seisomaan ja nautin. Mutta en malta silti odottaa että saan huomenna taas aitoa!
Saitko hyvän orkun ja mitä kokoa dildo?
Kiitos kysymästä, molemmat orkut olivat kyllä hyviä, vaikkakaan ne eivät yllä sille tasolle mitä miehen kanssa pystyn saamaan. Kai se intiimiys tuo aina oman boostinsa hommaan kun sen nautinnon ja huipun saa jakaa toisen kanssa. Dildo n. 15cm ja ympärys 11-12cm.
Onneksi olkoon kahdesta hyvääoloa tuottavasta O:sta! Onko aikeissa ottaa niitä lisää vai odotatko aidon saapumista?
Kiitos! Tuli kieltämättä oikein hyvä olo niistä, mutta panettaa edelleen. Mulla on ovulaatio tällä hetkellä niin koko ajan pitäisi olla saamassa. Kyllä mä viimeistään illalla nukkumaan mennessä kaivan pikkukaverin yöpöydän laatikosta 🤭
Vierailija kirjoitti:
Miksi te jaksatte jankata tuon yhden päästään nyrjähtäneen kanssa? Kukaan terve ihminen ei jaksa päivästä toiseen jankata minkään asian eteen tuollaisella yksisilmäisellä paatoksella. Ainakin vahvasti ollaan autismin kirjoilla kun käytös on tuollaista. Antakaa olla ja jättäkää mutisemaan omiaan.
Aloittajalle, aito on aito. Koosta riippumatta. Dildo voi olla kiva, mutta se on aina vain dildo. Kunmallakaan en saa ilman muuta stimulaatiota.
Kuka on päästään nyrjähtänyt?
Se joka sanoo naiselle, että mene gynelle niin hän kertoo sinulle että saat orgasmin yhdynnässä ilman lisästimulaatiota. Helppoa siis kuin heinänteko! Nyt kaikki naiset gynen puheille kuulemaan totuus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka on päästään nyrjähtänyt?
Se joka sanoo naiselle, että mene gynelle niin hän kertoo sinulle että saat orgasmin yhdynnässä ilman lisästimulaatiota. Helppoa siis kuin heinänteko! Nyt kaikki naiset gynen puheille kuulemaan totuus!
Yllättäen luit taas kerran aivan päin persettä.
"Seuraavan kerran, kun käyt gynekologilla, kannustan keskustelemaan asioista hänen kanssaan. Hän on pillun asiantuntija ja ehkä auktoriteettiasemansa vuoksi viimein sitten uskot häntä kun hän kertoo mm klitoriksen jatkuvan laajalle alueelle ja että osa naisista tosiaan saa tyydytystä siitä yhdynnästä jne."
Siis "Osa naisista saa tyydytystä yhdynnästä." Ja sinä luit että "saat orgasmin yhdynnässä ilman lisästimulaatiota".
Tämän takia ihmiset joutuu täällä sinun kanssa aina vääntämään, kun puhutaan aina eri asioista koska luet mitä sattuu. Voit tästä lähtien ihan yksin laulella, en todellakaan yritä vääntää enää ratakiskosta kun et vaan tule ikinä ymmärtämään.
Mitä potaskaa! vai kannustat naisia keskusteluun. Mitä hittoja se auttaa orgasmin saamiisessa? Ei yhtään mitään. Kai nyt nainen itse tajuaa ettei saa tai sitten saa. Ja ainakin minä olen oikein onnellin kun saan päivittäin monia orgasmeja joita mieheni mulle antaa. Uskon, että moni muukin on ihan onnellinen.
Suksi jo mäkeen dorkis.
Vierailija kirjoitti:
Mitä potaskaa! vai kannustat naisia keskusteluun. Mitä hittoja se auttaa orgasmin saamiisessa? Ei yhtään mitään. Kai nyt nainen itse tajuaa ettei saa tai sitten saa. Ja ainakin minä olen oikein onnellin kun saan päivittäin monia orgasmeja joita mieheni mulle antaa. Uskon, että moni muukin on ihan onnellinen.
Suksi jo mäkeen dorkis.
Miksi väität ettei muut voisi tuntea esim peniksen sykkimistä sisällään, jos sinä et sitä tunne? Tämän takia toivoisin sinun keskustelevan gynen kanssa, jotta ymmärryksesi laajenisi. Sekä myös tietoisuus anatomiasta, esim klitoriksen laajuuden suhteen. Se, mitä sinä koet ja tunnet, ei ole yleispätevä fakta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksi jo mäkeen dorkis.
Miksi väität ettei muut voisi tuntea esim peniksen sykkimistä sisällään, jos sinä et sitä tunne? Tämän takia toivoisin sinun keskustelevan gynen kanssa, jotta ymmärryksesi laajenisi. Sekä myös tietoisuus anatomiasta, esim klitoriksen laajuuden suhteen. Se, mitä sinä koet ja tunnet, ei ole yleispätevä fakta.
Mene sinä neurologille, ehkä kun keskustelet kanssaan, uskot että olet insane.
Heippa.
Ja päästiin hänestä. Sitten takaisin aiheeseen 😌
Vastaan aloittajan kysymykseen: dildo. Dildoa pystyy käyttämään juuri siinä kulmassa kuin haluaa, ja se ei väsy koskaan. Tämä siis ihan vain pelkästään fyysisten tuntemusten perusteella, tokihan kaikki läheisyys ym. asiat ovat mukavia oikean miehen kanssa. Dildolla olen saanut parhaimmat orgasmini, ja en tiedä voiko kukaan mies yltää niihin, niin valitettavaa kuin se onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vastaan aloittajan kysymykseen: dildo. Dildoa pystyy käyttämään juuri siinä kulmassa kuin haluaa, ja se ei väsy koskaan. Tämä siis ihan vain pelkästään fyysisten tuntemusten perusteella, tokihan kaikki läheisyys ym. asiat ovat mukavia oikean miehen kanssa. Dildolla olen saanut parhaimmat orgasmini, ja en tiedä voiko kukaan mies yltää niihin, niin valitettavaa kuin se onkin.
Millainen dildo? Ei ole koskaan vielä ollut. Pitääkö sen liikku, surista vai olla vain? Ei mitään tietoa! Vai pitääkö olla vielä se klitoriksen kiihottaja siinä mukana?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainen dildo? Ei ole koskaan vielä ollut. Pitääkö sen liikku, surista vai olla vain? Ei mitään tietoa! Vai pitääkö olla vielä se klitoriksen kiihottaja siinä mukana?
Mulla on vain tavallinen jellydildo. Käytän kondomia sen päällä. Ei mitään suristimia, sormet käyvät ihan hyvin lisukkeena.
Vierailija kirjoitti:
Suksi jo mäkeen dorkis.
Pakko todeta nöin sivusta, että todellisuudessa moni nainen ei tiedä. Olen saanut useasti naisen tulemaan ja he ovat aivan ihmeissään asiasta ja tietenkin erityäin kiimaisia. Luulisin että sinulla on ongelmana tuo mielenmaisema, joka ei tule koskaan sallimaan sinulle maksimaalista nautintoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain tavallinen jellydildo. Käytän kondomia sen päällä. Ei mitään suristimia, sormet käyvät ihan hyvin lisukkeena.
Miksi kondomi?
Miksi kondomi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suksi jo mäkeen dorkis.
Mene sinä neurologille, ehkä kun keskustelet kanssaan, uskot että olet insane.
Heippa.
Loistavaa argumentointia! Et näemmä tiedä edes mitä neurologi tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kondomi?
Miksi kondomi?
Jelly on materiaalina huokoista ja siihen voi jäädä muhimaan kaikenlaista. Kondomi sen päällä suojaa pimperoa. Tokihan voisi ostaa eri materiaalia olevan dildon, mutta ei ole ollut kiinnostusta kun tuo omistamani on jo niin hyvä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi kondomi?
Miksi kondomi?
Jelly on materiaalina huokoista ja siihen voi jäädä muhimaan kaikenlaista. Kondomi sen päällä suojaa pimperoa. Tokihan voisi ostaa eri materiaalia olevan dildon, mutta ei ole ollut kiinnostusta kun tuo omistamani on jo niin hyvä. :)
Kiitos vastauksesta. Eipä ole tullut mieleenkään tuo materiaalin huokoisuus. Kondomi on todella välttämätön.
"Luulisin että sinulla on ongelmana tuo mielenmaisema, joka ei tule koskaan sallimaan sinulle maksimaalista nautintoa."
Mun mielenmaisemaa ei random palstamies tiedä, eikä sen enempää mun nautinnoistakaan! Seksielämä vilkasta ja saan runsaasti orgasmeja.
Ajattelemalla ei mieskään saa orgasmia, kyllä siihen tarvitaan fyysistä kontaktia. Sama se on naisellakin.
Ja sekö on sitten joku aivan muu, joka tulee väittämään höpöpuheeksi ja humpuukiksi joka jumalan kerta kun nainen täällä kertoo, että hänellä on tuntemuksia vaginassa?