Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen ei vaan saa yhdynnässä orgasmia.

Vierailija
13.05.2022 |

Niin ei vaan saa.Mitäs sitten?

Kommentit (84)

Vierailija
81/84 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ainakin toimi miehen vaihtaminen. 26 vuotta saman miehen kanssa, eikä orgasmista tietoakaan. Nyt uuden rakastajan kanssa ja saan lähes joka kerta, usein montakin samalla kerralla.

N45

Vierailija
82/84 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen tieteellistä faktaa?? Jos ei se yhdyntä tunnu miltään sen kummemmalta, niin ei vaan tunnu, vaikka kirjassa lukis mitä.

Jollakin tuntuu ja se on hyvä, useilla ei kertakaikkiaan!  Mitä ihmeen todisteita tähän tarvitaan.

Eli et pysty kumoamaan tieteellistä faktaa, että emättimen pohjassa on eniten hermopisteitä. Ei ole harvinaista vaan emättimen ominaisuus ja rakenteellinen seikka. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/84 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmeen tieteellistä faktaa?? Jos ei se yhdyntä tunnu miltään sen kummemmalta, niin ei vaan tunnu, vaikka kirjassa lukis mitä.

Jollakin tuntuu ja se on hyvä, useilla ei kertakaikkiaan!  Mitä ihmeen todisteita tähän tarvitaan.

Eli et pysty kumoamaan tieteellistä faktaa, että emättimen pohjassa on eniten hermopisteitä. Ei ole harvinaista vaan emättimen ominaisuus ja rakenteellinen seikka. 

No mulla tuollaista ominaisuutta ei ainakaan ole. Ja ilmeisesti sitten joku rakenteellinen valuvikakin, koska en saa, jos ei klitoris saa stimulaatiota. Vaikka olis kuinka pitkä kalu tökkimässä pohjaa. Se vaan sattuu. Pelkällä klitoriskiihotuksella tulen suht helpostikin. Toki pelkkä yhdyntäkin tuntuu hyvältä jos mies on oikea. Voimakkaimmat orkut tulee kalun ja klitoriskiihotuksen yhdistelmällä. Olisihan se hienoa jos sais pelkästään naimalla, ja oon jopa vähän kade niille, keillä se onnistuu, mutta mulla se ei toimi

Vierailija
84/84 |
28.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ainakaan kiinnosta pätkääkään saako vai ei, kunhan saa minulta lentämään mällit ulos. Nainen työmarkkinatuella ja minä elätän niin saa luvan niellä mällit vaikka joka ilta jos siltä tuntuu ja haluaa olla elätettävänä. Yleensä tehdäänkin niin että nainen joko ratsastaa rojut ränniin tai sitten imee kalun kuivaksi, that's it. Runkatkoon sitten keskenään, kun on yksin kotona. Niin ja myös tekee sillä aikaa ruoan ja hoitaa kauppa-asiat. Niin ja illalla hieroo minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi