Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen ei vaan saa yhdynnässä orgasmia.

Vierailija
13.05.2022 |

Niin ei vaan saa.Mitäs sitten?

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa se, muttei sun kanssas😉

Vierailija
22/84 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo`88 kirjoitti:

Orgasmiin vaaditaan se yli 20 senttinen.

Ihan turha sohia jollain 15 senttisellä

Ei naisen orgasmiin tarvita välttämättä sentin senttiä..eikä yhtään mitään sinne vaginaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nainenhan voi saada vaikka miten monta orgasmia aivan ilmankin miestä. Ei se kalu ole pakollinen mihinkään.

Vierailija
24/84 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vibraattori. Sellainen tulee olla jokaisella klitoriksellisella.

Vierailija
25/84 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten musta tuntuu että täällä ap vastailee ties monettako kertaa omaan aloitukseensa ikään kuin eri ihmisenä 🤭

Vierailija
26/84 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten musta tuntuu että täällä ap vastailee ties monettako kertaa omaan aloitukseensa ikään kuin eri ihmisenä 🤭

Onko hän ehdottanut että klitoriksellinen tyydyttäisi itsensä vibraattorilla?

Vierailija
27/84 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvä idea! Vibraattori ei petä, eikä lopeta tyydytystä itse saatuaan.

Vierailija
28/84 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvä idea! Vibraattori ei petä, eikä lopeta tyydytystä itse saatuaan.

Enpä tiedä kuinka hyvänä ideana - näet sillähän viitataan johonkin uuden löytämiseen - voi pitää kautta aikojen hyväksi ja parhaimmaksi todettua tapaa tuottaa itselleen orgasmi.

Vierailija
29/84 |
14.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä etsin silloin itselleni yhteensopivan naisen, koska naisen orgasmit on minulle tärkeitä ja nautin niistä itse. Mitä enemmän nainen saa, niin sitä parempi. Muistelisin että jollain oli joskus tämän kanssa ongelma, että toimin tässökin väärin.

Vierailija
30/84 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoista löytyy aiheesta mielenkiintoisia havaintoja ja neuvoja, mikäli aihe oikeasti kiinnostaa!!!

Esim. Rachel Swiht: Naisen Nautinto

Vierailija
31/84 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelija kirjoitti:

Kirjoista löytyy aiheesta mielenkiintoisia havaintoja ja neuvoja, mikäli aihe oikeasti kiinnostaa!!!

HITE-raportti Hätkähdyttävä tutkimusta naisen seksuaalielämästä. Otava 1979. 600 sivua tutkimuksia ja asiaa. 

Vierailija
32/84 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelija kirjoitti:

HITE-raportti Hätkähdyttävä tutkimusta naisen seksuaalielämästä. Otava 1979. 600 sivua tutkimuksia ja asiaa. [/quot

Huomasin kirjan tässä viikolla kirpparilla. Täytynee hankkia omaan kirjastoon. Mikäli en väärin muista, niin tästä "raportista" on ilmestynyt myöskin toinen osa, joka käsittelee näitten haastateltujen naisten seksuaalisuutta hiemman vanhemmalla iällä.

Vierailija
33/84 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sikiää tämä oletus, ettäse orgasmi tulis  peniksestä? Eihän se penis mitään tuo. Kun ei siellä vaginassa ole vastaavia sensoreita kuin peniksessä.

No onhan siellä ne klitoriksen sisäiset osat.

Vierailija
34/84 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sikiää tämä oletus, ettäse orgasmi tulis  peniksestä? Eihän se penis mitään tuo. Kun ei siellä vaginassa ole vastaavia sensoreita kuin peniksessä.

No ei ainakaan mun vaginassa ole. Olenko siis kummajainen? Ja en ole kyllä ainoa..

Ja orgasmeja saan kyllä vaikka miten paljon ilmankin, ihan sillä näkyvissä olevalla.

Vierailija
35/84 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Kiehtovia ovat myös pillun ulkoiset osat; sen monimuotoisuus viehättää.

Vierailija
36/84 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei ainakaan mun vaginassa ole. Olenko siis kummajainen? Ja en ole kyllä ainoa..

Ja orgasmeja saan kyllä vaikka miten paljon ilmankin, ihan sillä näkyvissä olevalla.

Ihan jokainen nainen ei ole koskaan päässyt hyvään käsittelyyn eikä toisaalta omaan vaginaan sormien tunkeminen kiihota lainkaan.

Tarvitset: osaajan.

Vierailija
37/84 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, silloin sinulla on elimellinen vika. Tässä linkissä nyt ihan se normaali naisen klitoris.

https://www.anatomyofpleasure.org/over-the-skin-what-you-can-see

Vierailija
38/84 |
15.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tyhmä pimppi kun ei voi kaikkia osia mitata ja vertailla; kuten peniin dimensiot.

Vierailija
39/84 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo`88 kirjoitti:

Orgasmiin vaaditaan se yli 20 senttinen.

Ihan turha sohia jollain 15 senttisellä

Olisikohan tällaisiin kommentteihin, minkä tahansa asian yhteydessä oleviin pilakommentteihin, parasta että niitä ei peukutettaisi mitenkään, ei ylös eikä alas. 

Vierailija
40/84 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan saanut miehen toimesta orgasmia: en yhdynnässä enkä esileikissä. Mutta itse pystyn tyydyttämään itseni. Kun hyväilen pilluani ja hieron klitorista, niin saan orgasmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kolme