Kun nainen ei vaan saa yhdynnässä orgasmia.
Kommentit (84)
Kun ei siellä emättimessä olemitään ihmeen nautintopisteitä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä siellä syvällä emättimessä vaan vaikuttaa monella naisella nautinpisteitä olevan
Vierailija kirjoitti:
Emättimessä on tutkitusti eniten hermopisteitä emättimen pohjalla kohdunkaulan takana. Lisäksi vielä etuosassa g-pisteessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Emättimessä on tutkitusti eniten hermopisteitä emättimen pohjalla kohdunkaulan takana. Lisäksi vielä etuosassa g-pisteessä.
No jos tutkimukeset niin sanoo, niin muuluu saada jokakerta ja monta. Blaah..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos tutkimukeset niin sanoo, niin muuluu saada jokakerta ja monta. Blaah..
Ei missään sanota, että saisi jokakerta edes klitorista hinkaten, joten miksi saisi pillunpohjaa hinkatenkaan. Sitä paitsi enimmät kullit ei sinne edes koskaan yletä, joten ei hinkkausta ei orgasmia.
Vierailija kirjoitti:
Vibraattori. Sellainen tulee olla jokaisella klitoriksellisella.
Oma vaimo on sellainen, että haluaa nimenomaan yhdyntää, koska saa siinä nopeasti voimakkaita orgasmeja. Inhoaa leluja ja räpeltämistä, kun niillä tulevat orgasmit ovat kuulemma onnettomia. Että eipä yleistetä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vetut on! Miehet haluaa että on mutta ei ole. Miehillä on, ei naisilla. Koittakaa nyt jumalavita käsittää, missä ne naisen tunnot on.
Kokemukseni mukaan (yli 200 naista) nainen saa helpoiten orgasmin nuolemalla. Yhdynnässä yleensä helpoiten ratsastamalla kasvot mieheen päin, mutta ei voimalla ylös ja alas hyppien, vaan enemmänkin lantiota edestakaisin vatkaten niin että klitoris saa tuntumaa miehestä. Tätä voi mies (tai miksei myös nainen itse, mutta mielelläni autan) vahvistaa vielä sormin, laittamalla hellästi kättä tai peukaloa naisen klitoriksen lähettyville.
Voi olla että on naisia jotka eivät kertakaikkiaan onnistu saamaan orgasmia yhdynnässä, mutta väitän että ovat kyllä hyvin harvassa, täytyy vaan löytää oikea asento ja käyttää kenties myös käsiä tai muuta kättä pitempää apuna.
KLITORAALINEN KIIHOTUS
kuinka monta kertaa tämä pitää sanoa for god's sake
Vierailija kirjoitti:
KLITORAALINEN KIIHOTUS
kuinka monta kertaa tämä pitää sanoa for god's sake
Klitoraalisen kiihotuksen voi monet saada myös yhdynnässä.
Kyllä sitäkin on yritetty sulle sanoa julmetun monta kertaa mutta ei vaan mene jakeluun.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sikiää tämä oletus, ettäse orgasmi tulis peniksestä? Eihän se penis mitään tuo. Kun ei siellä vaginassa ole vastaavia sensoreita kuin peniksessä.
Vaimo ei halua mitään "esileikkejä". Välillä oikein sattu, kun hän ottaa (ujutta kalun sisälleen) kuivaan pimppiin ja jo muutamassa sekunnisa tulee ensimmäiset orkut, kyllä hän siitä märkenee.
Eli kyllä pelkästä kalustakin voi saada...tai sitten jostain mikä ei ole minulle auennut.
Itse mielellänin nuolisin, hyväilisin yms. Mutta ei, kun heti hommiin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja vetut on! Miehet haluaa että on mutta ei ole. Miehillä on, ei naisilla. Koittakaa nyt jumalavita käsittää, missä ne naisen tunnot on.
Kyllä minä tiedän missä mun naiseni tunnot on. Hän sen mulle osaa ihan itse kertoa, ei tarvita palstaa käsittämisen avuksi. Muiden naisten tunnot eivät mun elämääni vaikuta millään tavalla, joten niitä en lähde arvuuttelemaan. Tarkastellaan asiaa uudelleen jos tulee ajankohtaiseksi, mutta 28 vuoden kokemuksella en pidä todennäköisenä että tulisi.
Samanlaista lähestymistapaa suosittelen muillekin. Sillä ei ole väliä mitä palstanainen sanoo, ellei hän satu olemaan juuri sinun naisesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä sikiää tämä oletus, ettäse orgasmi tulis peniksestä? Eihän se penis mitään tuo. Kun ei siellä vaginassa ole vastaavia sensoreita kuin peniksessä.
Vaimo ei halua mitään "esileikkejä". Välillä oikein sattu, kun hän ottaa (ujutta kalun sisälleen) kuivaan pimppiin ja jo muutamassa sekunnisa tulee ensimmäiset orkut, kyllä hän siitä märkenee.
Eli kyllä pelkästä kalustakin voi saada...tai sitten jostain mikä ei ole minulle auennut.
Itse mielellänin nuolisin, hyväilisin yms. Mutta ei, kun heti hommiin...
Mun vaimoni on melkein samanlainen, mutta sillä erolla, että suostuu kuitenkin siihen lämmittelyyn, koska tietää että sillä tavalla panokin on sitten mukavampaa. Ei voi silti peukuttaa, koska itse voisin oikein mielelläni hoitaa vaikka koko session molemminpuolisina "lämmittelyinä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on esittää jotain tieteellistä faktaa ettei ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on esittää jotain tieteellistä faktaa ettei ole?
Hänen tieteellinen päättelyketjunsa menee niin, että "olen nainen, joten kaikki naiset tuntevat samalla tavalla kuin minä.
Itse en saa, on kaikki kokeiltu vuosien aikana. Ollut todella komeita kumppaneita, iso kalua, pientä kalua, henkistä yhteyttä, kiihkoa, lyhyitä panoja, pitkiä panojaeipä siinä mitään, vaikkapa nuolemalla saan voimakkaan orgasmin, ja se riittää kyllä. Yhdyntä toki tuntuu tosi hyvälle.
Mies tekee itselleen orgasmin pannessaan selällään sängyssä makaavaa lahnaa. Sitten pitäisi tehdä vielä orgasmi lahnalle. Missä naisen vastuu?
Mitä ihmeen tieteellistä faktaa?? Jos ei se yhdyntä tunnu miltään sen kummemmalta, niin ei vaan tunnu, vaikka kirjassa lukis mitä.
Jollakin tuntuu ja se on hyvä, useilla ei kertakaikkiaan! Mitä ihmeen todisteita tähän tarvitaan.
...ei vaikka olis 25 senttinen! Miksi aina niin luulevat, miehet,