Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun nainen ei vaan saa yhdynnässä orgasmia.

Vierailija
13.05.2022 |

Niin ei vaan saa.Mitäs sitten?

Kommentit (84)

Vierailija
41/84 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en yhtään ihmettele, jos jotkut, ehkä useimmat naiset eivät saa orgasmia miehen kullin jyystöstä. Jotkut saavat ja se on hyvä niin. Mielestäni tärkeintä on, että orgasmin saa jollakin tavalla. Kullekkin sopivimmalla tavalla. 

Vierailija
42/84 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuten linkissä, klitoriksen ainoa tarkoitus on tuottaa nautintoa, mutta osa miehistä eivät tätä tahdo tajuta ja sisäistää, vaan typerästi vaativat naisat opettelemaan saamaan yhdynnäaaä! Miten typerää se onkaan!

Sama kun sanoisi jollekkin, että opettele pitämään paskan syömisestä - no huono vertaus mutta kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/84 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä annan naiselleni orgasmin aina ensin, sormin tai suulla. Sitten parempi naida saaneeseen tyytyväiseen kosteaan pilluun.

Minä en ole koskaan 30-vuotisen seksihistoriani aikana saanut antaa naiselle orgasmia. Nuoruuden panoissa tuli ajateltua itsekkäästi omaa orgasmia ja ex-aviovaimo taas oli niin estynyt, että pimppiin ei saanut koskea muutoin kuin peniksellä.

Haluaisin kyllä joskus kokea senkin, että nainen laukeaa sormi- tai kielityöskentelyni johdosta.

Vierailija
44/84 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuten linkissä, klitoriksen ainoa tarkoitus on tuottaa nautintoa, mutta osa miehistä eivät tätä tahdo tajuta ja sisäistää, vaan typerästi vaativat naisat opettelemaan saamaan yhdynnäaaä! Miten typerää se onkaan!

Sama kun sanoisi jollekkin, että opettele pitämään paskan syömisestä - no huono vertaus mutta kuitenkin.

Noita miehiä ei vain kiinnosta opetella, oma nautinto on näille miehille tärkein. Näiden naiset tuppaa lähtemään ja ero tulee aina miehille täysin yllättäen. Näiden naiset pihtaa alvariinsa ja miehiä sitten harmittaa kun eivät millään muka tajua pihtaamisen syytä.

Hyvät rakastajamiehet jotka huomioivat klitoriksen ja antavat orgasmeja naiselle on taas kokonaan toinen juttu. Naisensa eivät lähde mihinkään eivätkä pihtaa. Näillä miehillä on vientiä. Kerran kun kohtaa tämmöisen miehen, ei muunlaista enää huoli. 

Vierailija
45/84 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan saanut miehen toimesta orgasmia: en yhdynnässä enkä esileikissä. Mutta itse pystyn tyydyttämään itseni. Kun hyväilen pilluani ja hieron klitorista, niin saan orgasmin.

Ex-vaimo oli samanlainen. Satisfyerillä kyllä sai parissa minuutissa ekan ja 5 minuutissa 4.

Vierailija
46/84 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ole koskaan saanut miehen toimesta orgasmia: en yhdynnässä enkä esileikissä. Mutta itse pystyn tyydyttämään itseni. Kun hyväilen pilluani ja hieron klitorista, niin saan orgasmin.

Tuollaisilla miehillä ei tee yhtään mitään. 

Vierailija
47/84 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niin ja niitä on maa pullollaan, myös palstalla.

Vierailija
48/84 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut orgasmia toisen ihmisen tuottamana. Kiihotun kyllä ja kostu, ja nautin rintojen hyväilystä, suutelusta ja panemisesta, erityisesti takaapäin.

Klitorikseni on todella herkkä, eli ei puhettakaan että antaisin painaa sitä sormella. Kämmenellä sitten kun Kalu on sisällä.

En aina saa itsekään tehdessä orgasmia. Ainoa metodi tuntuu olevan painella etumusta esim. tyynyä vasten. Kerran sain dildolla orgasmi, ja onhan se aivan eri maailmasta.

Lisäksi minulla pitää olla joku fantasia mielessä. Se fyysinen tuntuma ei riitä, tarvitsen tunteita mitkä heräävät kun kehittelen päässäni romanttisia skenaarioita jotka päätyvät seksiin.

Suhteissa tämä on ollut suuri ongelma, ja luulen että pitäydyn vain lyhyemmissä kohtaamisissa. En halua jatkuvasti tuntea epäonnistuneen, kun miehet yrittävät kaikkensa mutta kun mikään ei tehoa... Itse haluan eniten vain olla jonkun ihoa vasten. 

Vierailija
49/84 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä klitorista pidäkkään painaa...hellästi ja hitaasti vain hyväill liukkarilla vaikka. Se on herkkä elin, ja siksi oikeat otteet ovat tärkeet. Hitaat ja hellät!

Vierailija
50/84 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä en yhtään ihmettele, jos jotkut, ehkä useimmat naiset eivät saa orgasmia miehen kullin jyystöstä. Jotkut saavat ja se on hyvä niin. Mielestäni tärkeintä on, että orgasmin saa jollakin tavalla. Kullekkin sopivimmalla tavalla. 

Rakas KH.

Teet juuri sitä, mistä syytät muita. Esiinnyt miehenä. Tai siis yrität. Yritä ensi kerralla hiukan paremmin.

0/5.

Vierailija
51/84 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä klitorista pidäkkään painaa...hellästi ja hitaasti vain hyväill liukkarilla vaikka. Se on herkkä elin, ja siksi oikeat otteet ovat tärkeet. Hitaat ja hellät!

Sunkin kannattaa vaan puhua omastasi.

Vierailija
52/84 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas KH.

Teet juuri sitä, mistä syytät muita. Esiinnyt miehenä. Tai siis yrität. Yritä ensi kerralla hiukan paremmin.

0/5.

Nyt ymmärrän täysin miks tuo henkilö väittää miesten kirjoittelevan naisina. Ku nainen saa panemalla, niin sillon kirjottaa mies.

Vierailija
53/84 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakas KH.

0/5.

Nyt ymmärrän täysin miks tuo henkilö väittää miesten kirjoittelevan naisina. Ku nainen saa panemalla, niin sillon kirjottaa mies.

Asuukohan se Porvoossa, ku provoilee niin usein?

Vierailija
54/84 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan sellaisia naisia kohdalle sattunut, mutta ainkin vielä olen onnistunut jokaiselle sen tekemään muuten. Tehokkain on toki suuseksi, einkään nuolu, vaan imu ja sitten pieni paineistus. Monilla naisilla on joku näpelöintiniklsi jolla o tulee. Rintojen hyväily ja imeminen yllättävän usein tekee o jo ennenkuin yhdyntään asti päästykään. Siloinhan nainen saattaa jopa sanoa, että teit osuutesi otappa nyt oikein kunnolla omasi.

Vierailija
55/84 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rintojen hyväily ja imeminen saa aikaan sen että nainen "tulee" ja sanoo että ota omasi niin eiköhän siinä ole vaan haluttu nopeasti pois siitä tilanteesta. 

Vierailija
56/84 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa yhdynnässä enkä osaa sitä isona ongelmana pitää, kun muilla tavoin saan helposti. Jos se on miehelle ongelma, niin varmaan pitäisi sitten lähteä eri teille. 

Vierailija
57/84 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En saa yhdynnässä enkä osaa sitä isona ongelmana pitää, kun muilla tavoin saan helposti. Jos se on miehelle ongelma, niin varmaan pitäisi sitten lähteä eri teille. 

Kyllä. Vaihtamalla paranee. Niin minäkin tein ja nyt on asiat jiirissä.

Vierailija
58/84 |
22.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Vaihtamalla paranee. Niin minäkin tein ja nyt on asiat jiirissä.

Mun ei ole tuon takia tarvinnut vaihtaa. Ehkä vähän lievennän, jos mies ei vain ymmärrä seksiä samalla tavalla kuin minä teen, niin asiasta kenties voisi keskustella, jos mies on muuten täysi kymppi. Koska huonosta itsetunnostahan se voi myös kertoa, jos kokee miehen mitaksi sen, että nainen saa orgasmin yhdynnässä.

Vierailija
59/84 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo`88 kirjoitti:

Orgasmiin vaaditaan se yli 20 senttinen.

Ihan turha sohia jollain 15 senttisellä

Kyllä n. 17cm riittää mun akalle. Saa orkun joka kerta. 

Vierailija
60/84 |
26.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vutut. Ei se kalu meinaa-

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan seitsemän