Kun nainen ei vaan saa yhdynnässä orgasmia.
Kommentit (84)
Jos alle 20cm kulli, niin ei ihme jos orgasmia ei tule
Mistä sikiää tämä oletus, ettäse orgasmi tulis peniksestä? Eihän se penis mitään tuo. Kun ei siellä vaginassa ole vastaavia sensoreita kuin peniksessä.
Minä annan naiselleni orgasmin aina ensin, sormin tai suulla. Sitten parempi naida saaneeseen tyytyväiseen kosteaan pilluun.
Sitten keksitään joku muu keino millä saa. Ei sen kummempaa.
Ihanaa, että on kunnollisiakin miehiä, teitä jotka kiinnostuvat myös naisenkin nautinnosta. Teille sitten herkuttelua antaa muutoinkin, esim puristelulla aina työntöä vasten. Ainakin oma mies tykkää tuosta lypsystä!
Ei saa täälläkään saa yhdynnässä eikä millään muullakaan konstilla . Ei auta klitoriksen hyväilyt eikä nuolemiset ,lelut eikä mikään muukaan .. On kuulemma teininä saanut orgasmeja kun on masturboinut mutta se tuntuma katosi ennen 20v ikää. Joku henkinen lukko jota ei saa auki eikä seksistä puhuminen oikein onnistu .Ei silti ole mikään kylmä kun kiihottuu ja kostuu . Toki vanhemmiten halut on vähentyneet molemmilla kun on oltu yhdessä liki 40 v
Ei saa ei. Hän on satisfyerilla pilannut tuntoaistinsa ja ei enää saa orgasmia kuin sillä. Ei auta sormetus tai nuoleminenkaan.
Kyllä minä nautin yhdynnästä vaikka olen saanut siinä vain kerran orgsmin. Siten että dildo liikkui pepussa ja kalu pimpsassa. Tuntuu kalu ihanalle sisällä, vaikka en orgasmia saa. Mieheni nuolee, ja sormettaa minulle useammankin aina, tai lelulla. Hän nauttii kun minä saan. Haluan myös huomioida häntä, samalla tavalla. Kannattaa seksissä keskittyä kosketuksen nautintoon ja jos hyvin käy , orgasmiin.
Voihan siitä yhdynnästä pitää ja nauttia, vaikkei siinä sitä orgasmia saisikaan.
Eivät poissulje toisiaan mitenkään. Jokuaiemmin jossain kirjoitti, ettei miehen mieliksi ole yhdynnässä, mutta minusta se on kummallinen ajatustapa!
Toinen toisellehan on tarkoitus nautintoa tuottaa, tavalla tai toisella. Näin ainakin meillä.
Mikä ap pointti on? Todeta että jos ei saa niin ei saa, vai viittaako tuo "mitä sitten?" että haluat ratkaisuja tilanteeseen, millä muulla tavoin orkun voisi saada? Jos jälkimmäinen, niin etköhän sen joko itse tiedä naisena parhaiten miten saat, tai jos olet mies niin naiselta kysymällä selviää. Jokseenkin outo aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ap pointti on? Todeta että jos ei saa niin ei saa, vai viittaako tuo "mitä sitten?" että haluat ratkaisuja tilanteeseen, millä muulla tavoin orkun voisi saada? Jos jälkimmäinen, niin etköhän sen joko itse tiedä naisena parhaiten miten saat, tai jos olet mies niin naiselta kysymällä selviää. Jokseenkin outo aloitus.
Siinä kyllä luki "mitäs sitten" ei mitä sitten. Mikä oma pointtisi siis on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on siis mielestäsi se ero sanojen "mitäs" ja "mitä" välillä? Muuta kuin yksi kirjain.
Jaaha, että kielioppia ja kielemme vivahteita. No jos sanot mitä sitten, tarkoittaa että ei haittaa, ei merkitystä. Mutta mitäs sitten sisältää kysymyksen mitä sitten tehdään kun ei saa?
Selkeä ero noissa.
Onko aihe sulle jotenkin vaikea? Osa täällä olevistahan suhtautuu todella kielteiseti naisiin jotka eivät siis saa, ja osa on sitä mieltä, että kun sen kalun vaan pilluun työntää, sen TÄYTYY tuntua jumalalliselle.
Vaikea hyväksyä, ettei se kalu ole se autuaaksi tekevä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on siis mielestäsi se ero sanojen "mitäs" ja "mitä" välillä? Muuta kuin yksi kirjain.
En ole sama kirjoittaja, mutta itselle ainakin tulee noista mieleen,
"Mitäs sitten" = kysymys. Mikä neuvoksi, mitä tulisi tehdä, miten asiaa voi parantaa?
"Mitä sitten" = hälläväliä lausahdus. Asia on niin kuin on, eikä paljoa kiinnosta.
Toki ihmiset hieman mieltävät ja sanovat asioita eri tavalla, jotain vaikea mennä ap:n tai muiden mietteitä vannomaan, mutta tämä nyt kommenttia noista kahdesta lausahduksesta, että kyllä tuo yksi kirjain ainakin itselle muuttaa merkitystä aikalailla.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitäs sitten" = kysymys. Mikä neuvoksi, mitä tulisi tehdä, miten asiaa voi parantaa?
"Mitä sitten" = hälläväliä lausahdus. Asia on niin kuin on, eikä paljoa kiinnosta.Toki ihmiset hieman mieltävät ja sanovat asioita eri tavalla, jotain vaikea mennä ap:n tai muiden mietteitä vannomaan, mutta tämä nyt kommenttia noista kahdesta lausahduksesta, että kyllä tuo yksi kirjain ainakin itselle muuttaa merkitystä aikalailla.
-eri
Juuri noin tarkoitinkin! Selvästi ilmaisit...t.AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mitä sitten" = hälläväliä lausahdus. Asia on niin kuin on, eikä paljoa kiinnosta.Toki ihmiset hieman mieltävät ja sanovat asioita eri tavalla, jotain vaikea mennä ap:n tai muiden mietteitä vannomaan, mutta tämä nyt kommenttia noista kahdesta lausahduksesta, että kyllä tuo yksi kirjain ainakin itselle muuttaa merkitystä aikalailla.
-eri
Aivan, kiitos! Siinä tapauksessa siis kehotan kysymään siltä naiselta miten edetään ja miten hän saa orgasmin, ei palstalaiset sitä voi tietää miten henkilö X pääsee huipulle. Tai jos ap on nainen niin varmaan ihan itse tietää sen. Tosin ap tuskin on nainen jos täällä kyselee tuollaista, eiköhän itse silloin tiedä.
Kosteat lakanat kirjoitti:
Jos alle 20cm kulli, niin ei ihme jos orgasmia ei tule
Mullapa on vähän erilaisia kokemuksia asiasta.
Orgasmiin vaaditaan se yli 20 senttinen.
Ihan turha sohia jollain 15 senttisellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on siis mielestäsi se ero sanojen "mitäs" ja "mi
-eri
Aivan, kiitos! Siinä tapauksessa siis kehotan kysymään siltä naiselta miten edetään ja miten hän saa orgasmin, ei palstalaiset sitä voi tietää miten henkilö X pääsee huipulle. Tai jos ap on nainen niin varmaan ihan itse tietää sen. Tosin ap tuskin on nainen jos täällä kyselee tuollaista, eiköhän itse silloin tiedä.
Miksei saisi kysellä? tapojahan voi olla moniakin. Kyytäänhän täällä miehenkin asioista, suuseksistä, maksullisista sun mistä. Miten naisen nautinnosta ei taaskaan saisi puhua.
Niin. Kenelläkään naisella ei ole Sielua! eli onko se sitten mikään
..ongelma?
Ei pitäisi.