Sivut

Kommentit (69)

Vierailija

"Kolkko peppu" 😀 Itse harrastan polku-ultrahölkkäilyä ja peppu on kehutuin ruumiinosani. Toki tapailen vain miehiä, joiden silmää miellyttää hoikempi tyyppi. Syödä saa kyllä todella paljon, ettei laihdu entisestään, jos yhtään lisää treeniä. Salilla käyn myös.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Naiset, ottakaa tämä aloitus opiksi.

Ihan sama mitä teette, miten pukeudutte ja kuinka paljon painatte; Aina on joku, joka ei tykkää tai hyväksy. Parasta siis tehdä juuri niin kuin itsestä tuntuu, jolloin on varmasti yksi ihminen, jota miellyttää.

Juu eiköhän ennen tätä AP ole maininnut vaimolle, kun nyt on vähän liikaa painoa tai siellä tai täällä on joku selluliitti, joka häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Kolkko peppu" 😀 Itse harrastan polku-ultrahölkkäilyä ja peppu on kehutuin ruumiinosani. Toki tapailen vain miehiä, joiden silmää miellyttää hoikempi tyyppi. Syödä saa kyllä todella paljon, ettei laihdu entisestään, jos yhtään lisää treeniä. Salilla käyn myös.

Laitatko kuvan kehutusta pepusta vielä?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko hänellä myös "juoksijan naama"?

"Juoksijan naama” on yleinen ongelma yli 40-vuotiailla miehillä ja naisilla, jotka urheilevat pysyäkseen kunnossa.

”Juoksijan naama” muodostuu kun ihminen polttaa ihonalaista rasvaa, mikä johtaa ihon kimmoisuuden katoamiseen, luiden suurempaan näkyvyyteen ja ryppyjen syvenemiseen. Yksi suurimmista syistä kasvojen ihon kimmoisuuteen ja terveeseen ulkonäköön on kasvoissa olevan rasvan määrä – kun se vähenee, kasvoista tulee laihat ja luurankomaiset.

Vaikka ”juoksijan naama” kuulostaa hauskalta, esiintyy tätä ongelmaa kaikilla ihmisillä, jotka ovat laihoja tai laihduttavat ahkerasti. Kun laihuuteen lisää vielä auringonvalon, kasvojen iho vanhenee entisestään."

Palstamamman vastaus tähän: en edes haluaisi näyttää ikäistäni nuoremmalta. Eupähän miehet enää kiinnitä huomiota, saa olla rauhassa!

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitti siis juoksin äskettäin ja nyt jo noin suuri vaikutus. En usko. Muutaman kuukauden harjoittelulla ei pysty edes juoksemaan niin suuria määriä, että näkyisi radikaalisti kropassa.

Kyllä näkyy nopeasti "runsaan" naisen kropassa päivittäinen juoksu. Tissit ja peppu katoavat alta aikayksikön.

No olen vedän juoksukouluja myös aloittelijoille. Merkittäviä muutoksia ei tule muutamassa kuukaudessa. Todella paljon saa treenata, että rasvat menevät alipainon puolelle.

Olet varmaan ohjeistanut juoksukoululaisiasi myös ravintoasioista. Mä olen BMI n. 22, vajaa 40v nainen. Välillä jaksoja, kun tulee vähemmän liikuttua ja sitten jaksoja, kun vaikka juoksen paljon enemmän (yleensä kesällä). Kyllä mä kuihdun ihan silmissä jo kuukaudessa, 3kk kun mennyt, niin todella näkyy.

Syön tuolloin samalla tavalla kuin ennenkin, eli määrän, jolla pysyn normaalipainossa liikkumatta. Tottakai laihtuu jos lisää liikuntaa paljon, muttei syömistä. Ja jos alunperin oli normaalipainoinen, eli ei paljoa ylimääräistä, kyllä se nopeasti heilahtaa sinne alipainon rajalle.

Syömisestä puhutaan. Voin sanoa, etten muistaa yhtään tapausta, jossa olisi alettu mennä alipainon puolelle. Itsekin juoksen kesäaikaan enemmän kuin talvella ja painoni putoaa kesäisin 2 kiloa. Talvella vedän lyhyempiä lenkkejä ja keskityn enemmän lihaskuntoon.

Olen tuo kelle vastasit, ja joo, en mäkään toki oikeasti päästä itseäni alipainoiseksi, mutta esim. 21:een BMI laskee kesän aikana helposti ja mun tapauksessa se kyllä näyttää jo tosi rasvattomalta, kun on lihastakin. Olisin tyytyväisin varmaan siinä 21,5 BMI:ssä, ja nyt on tosiaan 22, niin ihan tietoisesti annan itseni laihtua juoksemisen myötä. Eikä tuossa siis 21-22 BMI välissä mullakaan ole kuin 3kg ero. Ulkonäössä tapahtuu kuitenkin merkittävä muutos juuri esim. rinnoissa ja yleisessä pehmeydessä tuolla välillä, että jos mulla olisi mies, niin voisin kuvitella, että tulisi aloituksen kaltaista palautetta. :D

Vierailija

Lenkkeilyharrastus on yhdyssana. Kun vaimo lähtee lenkille, mene sinä kirjastoon ja lainaa yhdyssanaopas, kuluu aikasi kivasti, tollo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

"Juoksijan naama” on yleinen ongelma yli 40-vuotiailla miehillä ja naisilla, jotka urheilevat pysyäkseen kunnossa.

”Juoksijan naama” muodostuu kun ihminen polttaa ihonalaista rasvaa, mikä johtaa ihon kimmoisuuden katoamiseen, luiden suurempaan näkyvyyteen ja ryppyjen syvenemiseen. Yksi suurimmista syistä kasvojen ihon kimmoisuuteen ja terveeseen ulkonäköön on kasvoissa olevan rasvan määrä – kun se vähenee, kasvoista tulee laihat ja luurankomaiset.

Vaikka ”juoksijan naama” kuulostaa hauskalta, esiintyy tätä ongelmaa kaikilla ihmisillä, jotka ovat laihoja tai laihduttavat ahkerasti. Kun laihuuteen lisää vielä auringonvalon, kasvojen iho vanhenee entisestään."

En tiiä onko juoksijan naama sama asia kuin urheilijoiden naama, mutta minusta urheilijat nyt vaan ovat paremmannäköisiä kuin tavan pullaposki suomalaiset ja juuri rasvattomuuden takia.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

En tiiä onko juoksijan naama sama asia kuin urheilijoiden naama, mutta minusta urheilijat nyt vaan ovat paremmannäköisiä kuin tavan pullaposki suomalaiset ja juuri rasvattomuuden takia.

Riippuu aika paljon siitä mikä urheilulaji kyseessä.

Vierailija

Vuosia aikuinen vanhempi siskon haukui minua toselle siskolleni neiurotiseksi kävelijäki. Nyt on sillä mennyt jo 3 vusi ja menossa 4 kevät neurootisena käveljänä ja painoa lähetenyt ainakin yli 30kg. Minun kanssa ei kävele ekat 3 vuotta oli jalka kipeä muka,Nyt on oikeakasi kipeä.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.