Sivut

Kommentit (69)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Aloitti siis juoksin äskettäin ja nyt jo noin suuri vaikutus. En usko. Muutaman kuukauden harjoittelulla ei pysty edes juoksemaan niin suuria määriä, että näkyisi radikaalisti kropassa.

Kyllä näkyy nopeasti "runsaan" naisen kropassa päivittäinen juoksu. Tissit ja peppu katoavat alta aikayksikön.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitti siis juoksin äskettäin ja nyt jo noin suuri vaikutus. En usko. Muutaman kuukauden harjoittelulla ei pysty edes juoksemaan niin suuria määriä, että näkyisi radikaalisti kropassa.

Kyllä näkyy nopeasti "runsaan" naisen kropassa päivittäinen juoksu. Tissit ja peppu katoavat alta aikayksikön.

No olen vedän juoksukouluja myös aloittelijoille. Merkittäviä muutoksia ei tule muutamassa kuukaudessa. Todella paljon saa treenata, että rasvat menevät alipainon puolelle.

  • ylös 15
  • alas 1
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Pelkällä juoksemisella ei tuossa ajassa saa kyllä rasvoja minimiin. Tiedän kun olen harrastanut juoksua kauan. Luultavasti on syömishäiriö.

  • ylös 16
  • alas 1
Vierailija

Tinderissäkin eniten osumia saavat hiukan runsaammat naiset. Kannattaa myös mainita, ettei yhtään harrasta liikuntaa, niin suosio on taattu. Useinhan miehet myös toivovat, ettei nainen vain olisi liikunnallinen.

Vierailija

Vaikka tämä on trolli niin lenkkeily ja urheilu lähtee helposti lapasesta. Ja vanhentaa liiallisena. Daily Mailin tutkimuksessa oli joskus että yhden koon pieneminen vanhensi aikuista ihmistä jopa neljä vuotta. Kova fyysinen stressi eli liikunta ja laihtuminen, näkyy ihossa ja kudoksissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitti siis juoksin äskettäin ja nyt jo noin suuri vaikutus. En usko. Muutaman kuukauden harjoittelulla ei pysty edes juoksemaan niin suuria määriä, että näkyisi radikaalisti kropassa.

Kyllä näkyy nopeasti "runsaan" naisen kropassa päivittäinen juoksu. Tissit ja peppu katoavat alta aikayksikön.

No olen vedän juoksukouluja myös aloittelijoille. Merkittäviä muutoksia ei tule muutamassa kuukaudessa. Todella paljon saa treenata, että rasvat menevät alipainon puolelle.

Olet väärässä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä on trolli niin lenkkeily ja urheilu lähtee helposti lapasesta. Ja vanhentaa liiallisena. Daily Mailin tutkimuksessa oli joskus että yhden koon pieneminen vanhensi aikuista ihmistä jopa neljä vuotta. Kova fyysinen stressi eli liikunta ja laihtuminen, näkyy ihossa ja kudoksissa.

Suurin osa ihmisistä ei liiku lähellekään tarpeeksi. Ylipaino, alko, tupakointi ja huono ravinto vanhentuvat ihmisiä todella paljon. Mikä ihme lihavien defenssi tämä oikein on se, että väitetään lihavia nuorekkaiksi.

  • ylös 15
  • alas 2
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vaikka tämä on trolli niin lenkkeily ja urheilu lähtee helposti lapasesta. Ja vanhentaa liiallisena. Daily Mailin tutkimuksessa oli joskus että yhden koon pieneminen vanhensi aikuista ihmistä jopa neljä vuotta. Kova fyysinen stressi eli liikunta ja laihtuminen, näkyy ihossa ja kudoksissa.

Löysin tuon jutun, johon ilmeisesti viittasit. Siinä korostettiin, että yksi nuorekkuuden taustalla olevista tekijöistä on riittävä liikunta. Mutta jos on päässyt lihomaan ja laihduttaa paljon, niin liikkuminen ja laihtuminen voi aiheuttaa ryppyjä. Normaalipainossa olevan ihmisen ei tarvitse laihtua yhtä kokoa.

Vierailija

Jos vaimo on alkanut lenkkeillä kylmiltään joka päivä huomattavia määriä, niin voin kertoa, että pian jokin oireilu lopettaa touhun. Juoksuharrastukseen kuuluu mm. Takareisien ja pakaroiden lihasten vahvistaminen. Jos noissa lihasryhmissä on heikkoutta, juoksu loppuu lyhyeen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitti siis juoksin äskettäin ja nyt jo noin suuri vaikutus. En usko. Muutaman kuukauden harjoittelulla ei pysty edes juoksemaan niin suuria määriä, että näkyisi radikaalisti kropassa.

Kyllä näkyy nopeasti "runsaan" naisen kropassa päivittäinen juoksu. Tissit ja peppu katoavat alta aikayksikön.

No olen vedän juoksukouluja myös aloittelijoille. Merkittäviä muutoksia ei tule muutamassa kuukaudessa. Todella paljon saa treenata, että rasvat menevät alipainon puolelle.

Olet varmaan ohjeistanut juoksukoululaisiasi myös ravintoasioista. Mä olen BMI n. 22, vajaa 40v nainen. Välillä jaksoja, kun tulee vähemmän liikuttua ja sitten jaksoja, kun vaikka juoksen paljon enemmän (yleensä kesällä). Kyllä mä kuihdun ihan silmissä jo kuukaudessa, 3kk kun mennyt, niin todella näkyy.

Syön tuolloin samalla tavalla kuin ennenkin, eli määrän, jolla pysyn normaalipainossa liikkumatta. Tottakai laihtuu jos lisää liikuntaa paljon, muttei syömistä. Ja jos alunperin oli normaalipainoinen, eli ei paljoa ylimääräistä, kyllä se nopeasti heilahtaa sinne alipainon rajalle.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitti siis juoksin äskettäin ja nyt jo noin suuri vaikutus. En usko. Muutaman kuukauden harjoittelulla ei pysty edes juoksemaan niin suuria määriä, että näkyisi radikaalisti kropassa.

Kyllä näkyy nopeasti "runsaan" naisen kropassa päivittäinen juoksu. Tissit ja peppu katoavat alta aikayksikön.

No olen vedän juoksukouluja myös aloittelijoille. Merkittäviä muutoksia ei tule muutamassa kuukaudessa. Todella paljon saa treenata, että rasvat menevät alipainon puolelle.

Olet varmaan ohjeistanut juoksukoululaisiasi myös ravintoasioista. Mä olen BMI n. 22, vajaa 40v nainen. Välillä jaksoja, kun tulee vähemmän liikuttua ja sitten jaksoja, kun vaikka juoksen paljon enemmän (yleensä kesällä). Kyllä mä kuihdun ihan silmissä jo kuukaudessa, 3kk kun mennyt, niin todella näkyy.

Syön tuolloin samalla tavalla kuin ennenkin, eli määrän, jolla pysyn normaalipainossa liikkumatta. Tottakai laihtuu jos lisää liikuntaa paljon, muttei syömistä. Ja jos alunperin oli normaalipainoinen, eli ei paljoa ylimääräistä, kyllä se nopeasti heilahtaa sinne alipainon rajalle.

Syömisestä puhutaan. Voin sanoa, etten muistaa yhtään tapausta, jossa olisi alettu mennä alipainon puolelle. Itsekin juoksen kesäaikaan enemmän kuin talvella ja painoni putoaa kesäisin 2 kiloa. Talvella vedän lyhyempiä lenkkejä ja keskityn enemmän lihaskuntoon.

Vierailija

Naiset, ottakaa tämä aloitus opiksi.

Ihan sama mitä teette, miten pukeudutte ja kuinka paljon painatte; Aina on joku, joka ei tykkää tai hyväksy. Parasta siis tehdä juuri niin kuin itsestä tuntuu, jolloin on varmasti yksi ihminen, jota miellyttää.

Vierailija

Mä aloin juoksemaan kuusi vuotta sitten, painoin silloin 70 kg. Nyt painan 67 kg. Juoksen 40-60 km viikossa ympäri vuoden. Nyt olen ollut kolme viikkoa juoksematta rasitusvamman takia ja paino sama 67. Syön sen mukaan, milloin on nälkä ja mitä tekee mieli herkkuja kaihtamatta. Olen 177 cm. Ehkä sitten ylipainoisena näkyisi juokseminen painossa helpommin? Mulla näkyy oikeastaan vain pohkeissa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se käy panemassa.

Joo, sillä on ihan selvästi ""lenkkeilykaveri"".

Vierailija

Voisitko mainita hänelle ystävällisesti, että olet huolissaan hänen hoikkuudesta ja liiallisesta lenkkeilystä? Voisitko kertoa, kuinka paljon hänestä välität ja sinua huolestuttaa hänen kuihtunut kroppa? 

Vierailija

Olen juossut 20 vuotta. Mieheni on erittäin tyytyväinen vartalooni. Treenaan myös salilla juoksussa tarvittavia takareisien, peppua, pohkeita ja keskivartaloa. Tämä aloitus on jokin hölmö provo.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitti siis juoksin äskettäin ja nyt jo noin suuri vaikutus. En usko. Muutaman kuukauden harjoittelulla ei pysty edes juoksemaan niin suuria määriä, että näkyisi radikaalisti kropassa.

Kyllä näkyy nopeasti "runsaan" naisen kropassa päivittäinen juoksu. Tissit ja peppu katoavat alta aikayksikön.

No olen vedän juoksukouluja myös aloittelijoille. Merkittäviä muutoksia ei tule muutamassa kuukaudessa. Todella paljon saa treenata, että rasvat menevät alipainon puolelle.

Olet varmaan ohjeistanut juoksukoululaisiasi myös ravintoasioista. Mä olen BMI n. 22, vajaa 40v nainen. Välillä jaksoja, kun tulee vähemmän liikuttua ja sitten jaksoja, kun vaikka juoksen paljon enemmän (yleensä kesällä). Kyllä mä kuihdun ihan silmissä jo kuukaudessa, 3kk kun mennyt, niin todella näkyy.

Syön tuolloin samalla tavalla kuin ennenkin, eli määrän, jolla pysyn normaalipainossa liikkumatta. Tottakai laihtuu jos lisää liikuntaa paljon, muttei syömistä. Ja jos alunperin oli normaalipainoinen, eli ei paljoa ylimääräistä, kyllä se nopeasti heilahtaa sinne alipainon rajalle.

Tulee ensimmäiseksi mieleen juotko tarpeeksi. Todella moni ihminen ei juo riittävästi, jos ei esim. Pääse työpäivien aikana helposti vessaan.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.
 
Sisältö jatkuu mainoksen alla