Onko teillä erikseen mökkivaatteet missä vietätte mökillä aikaa? Entä lapset?
Kommentit (9)
Ennen ei ollut, ja lapsilla on samat vaatteet. Tosin lapsille usein valitsen vähän kulahtaneemmat mökille.
Ennen vaihdoin itse aina eri "työvaatteet" kun tein mökillä kaikkea hommia. Nykyään en jaksa vaihtaa vaan olen niissä risaisissa maalisissa vaatteissa melkein aina.
Ei oo. Mies olevinaan säästää vanhoja ryysyjään mökkivaatteiksi, mutta ei niitä sinne kuitenkaan laita päälle.
Eiköhän siellä mökillä ole mökkivaatteet.
En nyt millään farkuilla/juhlamekoilla/uusimmilla kamppeilla lähde mökille, mutta aika samat vaatteet tulee käyttöön sielläkin (merinovillakerrasto, villasukat, vaellushousut, villapaita jne.). Käyttöä vartenhan ne on 😄
Meillä on mökillä vanhoja villapuseroita ja fleecetakkeja sekä vanhoja toppatakkeja ja toppahousuja päällysvaatteiksi. Muuten ollaan normaalivaatteissa mut iltaisin halutaan istua grillikatoksessa ja siinä tulee helposti kylmä ainakin keväällä ja syksyllä. Ei viitsi raahata noita paksumpia vaatteita joka kerta mukana niin mökille on kerätty varastoon noita muusta käytöstä poistuneita jotka toimii hyvin lämmikkeenä
Mun mielestä just se kuuluu mökkeilyyn että siellä laitetaan päälle jotkut vanhat vaatteet, mitkä oli joskus muotia ja näyttää nyt niin hölmöltä.
Meidän mummu käytti mökillä ranteissa neonvärisiä, mitä ne oli, sellaisia rannekkeita Oliko ne dingo ajalta. Auttoi kuulemma särkeviin ranteisiin.
Kyllä, meillä on erikseen mökkkivaatteet. Niihin kuuluu kunnon ulkoiluvaatteet, kuorivaatteet ja talvella villasilkkialusvaatteet, merinovillasukat jne. Kesällä hellemekot ja pellavaiset kylpytakit ja sandaalit, Metsäretkeilyä varten hyttyshatut yms
On paljon mukavampi mökkeillä kun on siihen sopivat lämpimät ja toimivat kunnon vaatteet
Ei ole erillisiä mökkilapsia meillä, ihan arkilapset vaan.