Paha mieli kun en voi mitenkään luottaa mun mieheen
Laitoin aamulla viestiä miehelle et kun tulee töistä kotiin niin tuo mulle jotain kivaa mikä piristäis mun mieltä. Mä on alla päin kun on ollut niin tylsää kun mies ollut töissä su illasta ja viikonlopullakaan ei ollut oikein mitään kivaa tekemistä ees euroviisubileitä kenenkään luona
No mies tuli sit töistä kaupan kautta ja toi mulle KARKKIPUSSIN! Siis oikeesti??? Mä kaipaan piristystä ja tsemppiä ja ansaitsen kyl jotain parempaa kun jonku karkkipussin.
Sit kun sanoin miehellä tästä et olis menny ees stokkalle ja tuonut mulle vaikka jonkun ihanan tuoksun tai korun niin se sanoi etten kuule v***u lähe kolmen vuoron jälkee ajamaan keskustan kautta hakeen sulle jotain tuoksua
Ihan tosta vaan ja noilla sanoilla. Et oon sit sen karkkipussin arvoinen minkä se nappas sieltä prisman karkkihyllyltä siinä ruokaostosten ohessa
ja kun halusin purkaa tätä tilannetta ja mun tunteita niin se lähti veljelleen nukkuun
tää suhde on niin p*sk**
Miten mä en voin luottaa tohon mieheen jos tulee joku oikee hätä, kun en edes tälläsessä asiassa?
Ja mitä mä nyt sitten edes syön?
Kommentit (26)
Miehet eivät pääse naisen aivojen sisään ja näin ollen eivät tiedä, mikä on naisen mielestä piristystä. Seuraavan kerran sano selkeästi, mitä haluat. Olisit iloinen, kun mies toi sinulle edes jotain.
Ethän oo tosissasi oikeesti....?
Jos, niin oon nyt kyllä niin miehen puolella tässä.
Ei tule sulle sitten yhtään mieleen ajatella miehen kannalta, jos tosiaan on ollut joku järkkypitkä työvuoro ja on ihan poikki, niin siä oletat, että jotain tuoksua tai lahjaa olisi pitänyt mennä pyörimään jonnekin kaupungille metsästämään. Olet ajattematon ja itsekeskeinen. Mies löytäisi varmasti paremmankin, kuin omanapainen tyhjästä nillittävä prinsessa..
Ymmärrän. Itseänikin harmittaisi. Miten päädyit yhteen tuollaisen ärrimörrin kanssa joka ei arvosta sinua?
Anna paukkureikää miehelle😛nams slurps
Nyt on miehen kirjoittama provo. Huh heijaa.
Nyt tulee vähän pilalle passatun prinsessan kirjoitus tuosta aloituksesta mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Tuollaisia incelit kuvittelee että naiset ovat, mikä johtaa sitten siihen, että suhteeseen päästyään eivät tuo edes pyydettäessä sitä karkkipussia ja palautuvat luontoon valittamaan vaativuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin on. Tuollaisia incelit kuvittelee että naiset ovat, mikä johtaa sitten siihen, että suhteeseen päästyään eivät tuo edes pyydettäessä sitä karkkipussia ja palautuvat luontoon valittamaan vaativuudesta.
Se on se "pitäkää tunkkinne" - tarina tosielämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisia teistä on valitettavasti iso osa vaikka totuus sattuu.
Kun pyydän miestä tuomaan jotain kivaa tai yllätyksen, odotan saavani juuri vaikka karkkipussin tai jäätelöä. Tuoksuni valitsen itse.
Vierailija kirjoitti:
Mikä estää lähtemästä itse sinne kauppaan?
No ei se ois sama asia sitten. Mä halusin just et mies tuo mulle jotain mistä mä tykkään, et se arvostaa mua ja tietää mistä mä tykkään ja haluaa hemmotella mua. Siis ihan parisuhteen perusjuttui
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät pääse naisen aivojen sisään ja näin ollen eivät tiedä, mikä on naisen mielestä piristystä. Seuraavan kerran sano selkeästi, mitä haluat. Olisit iloinen, kun mies toi sinulle edes jotain.
No pitäis sen ymmärt ees jotain. Et mä oon enemmän kuin karkkipussin arvoinen sille eiks vaan????
Vierailija kirjoitti:
Ethän oo tosissasi oikeesti....?
Jos, niin oon nyt kyllä niin miehen puolella tässä.
Ei tule sulle sitten yhtään mieleen ajatella miehen kannalta, jos tosiaan on ollut joku järkkypitkä työvuoro ja on ihan poikki, niin siä oletat, että jotain tuoksua tai lahjaa olisi pitänyt mennä pyörimään jonnekin kaupungille metsästämään. Olet ajattematon ja itsekeskeinen. Mies löytäisi varmasti paremmankin, kuin omanapainen tyhjästä nillittävä prinsessa..
No ois voinut miettiä vähän sitten ennen kun kosi mua. Ja en oo itsekeskeinen, ajattelen ihan ensteks meidän parisuhdetta, mikä tässä on kyseessä kun ei yhtään välitä ja arvosta toista
Ja tää oli alusta selvää et mies käy töissä ja mä opiskelen koulutuksen ja ammatin
Ja anteeks nyt mies halusi mut just kun oon anteeks vaan hyvän näköinen ja edustava enkä mikään seinästä revästy
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Itseänikin harmittaisi. Miten päädyit yhteen tuollaisen ärrimörrin kanssa joka ei arvosta sinua?
No alussa meillä synkkas tosi hyvin ja vieläkin joskus mut ei aina. Eli silloin kun mä eniten kaipaan hemmottelua huomioo ja tsemppiä.
Aattelin et hän on melkeen täydellinen ja rasti melkeen joka ruutuun: pitkä, sporttinen, huumorintaju, espoosta ja tykkää eläimistä
toi duuni oli ainoo mitä mä epäilin mut liksa on kyl kova
Vierailija kirjoitti:
No huh huh itelles
Vierailija kirjoitti:
Nyt tulee vähän pilalle passatun prinsessan kirjoitus tuosta aloituksesta mieleen.
Mä en oo tota sit yhtään
tiedän vaan mitä haluan ja ansaitsen koska oon minäp
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sori et sulla ei rahkeet riitä kun inceleihin ja persuihin
Mikä estää lähtemästä itse sinne kauppaan?