Suomessa mentiin vähiten naimisiin 100 vuoteen
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Oon N30 avoliitossa, enkä koe mitään tarvetta mennä naimisiin. En halua lapsia, pidän omasta sukunimestäni ja haluan pitää oman omaisuuteni itselläni.
Onneksi kumppanini on samaa mieltä.
on se kumma että jaetaan:
-unelmat, pelot, surut, salaisuudet...
-arki
-intiimit asiat
-eritteet
-ruoka
mutta mun rahoihin et prkl koske!
Vierailija kirjoitti:
Avioliitto on sopimus omaisuudesta. That's it. Ei mitään tarvetta jakaa omaisuutta kenenkään kanssa joten ei tarvetta avioliitolle.
se on kyllä lupaus sitoutua noudattamaan avio elämää eli siitä tulee se sana avio ja liitto.
se että nyky suomalainen ei enää tiedä mikä avio tai liittoutuma on niin on ihan omaan jalkaan ammuttu ilmiö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kahden pätkä- ja silpputyön ja työttömyyden kierteessä olevan ei kannata laittaa parisuhdetta paperille, koska lopputulos on byrokratinen katastrofi kaikkien tukien kanssa.
naiset vaati oikeutta äänestää ja töitä jne. nyt sitä on saanut mitä on tilannut. seurauksineen.
Miksi viesti vaikuttaa jotenkin negatiiviselta? Onko joku sitä mieltä että naisille oli huonoja seurauksia kun saavat käydä töissä ja äänestää?
ette te nyt kovin onnellisilta kuulosta.
Kaikki naiset ei ole sinkkuja. Sitten olisi enemmän onnellisia naisia.
eli jos nainen on onnellinen kun on sinkku niin miksi he eivät kaikki ota ero miehestä? ainiin koska kaikki eivät ole yhtä sekaisin kuin s...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
syytän suomen passiivisia miehiä kun kosintoja ei tule.
Lajityypillinen nainen, syy on AINA muualla kuin itsessä :D Ei vahingossakaan luonnollisesti tule mieleen mennä sinne peilin eteen, ja katsoa että miettiä MIKSI ne miehet on passiivisia? Ihan vain ilman syytäkö niistä tuli passiivisia, jopa omia luontaisia viettejään vastaankin?
Juuri näin. Miehet ovat kosineet viimeiset 100 vuotta, sovitaanko seuraavat 100 vuotta naisten vastuulle?
Sovitaan vain. Ilman exän painostusta en olisi ikinä mennyt naimisiin. Naimisiin menosta ei ole mitään iloa naiselle.
sanotaan näin että: jätä se sika.
En ole ollut naimisissa, en ole, enkä aio mennäkään mutta kiva, että jotkut menee. Toivottavasti myös eroavat ajoissa ettei lasten tarvise kuunnella jatkuvaa riitelyä ja piikittelyä tai tai perheessä, joissa toisiin suhtaudutaan kuin huonekauluihin.
kiitos. minulla ei ole tapana peitellä sitä että olen onnellinen :)