Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huumeet? Osaako joku auttaa?

Vierailija
12.05.2022 |

Oon siis alaikäinen tyttö ja mua häiritsee yks asia. Jos mun vanhemmista jompi kumpi lukee tätä, nii moi :D

Mutta siis mun isällä on tapana mennä desilitran mitan kanssa yksin johonkin huoneeseen. Yleensä sillon jos katotaan perheen kanssa jotain sarjaa yhessä. Se siis vaan lähtee kesken kaiken. Ilmeisesti se kaataa sillä desin mitalla jotain sen lasiin ja sitten menee keittiöön ja kaataa siihen samaan lasiin kivennäisvettä. Mitä se aine vois olla? Voisko se olla vaan viinaa? En vaan tiiä miks viinaa pitäis mitata niin tarkasti.

Ja siis tää tapahtuu multa ja mun siskolta "salaa" mutta ollaan silti monta kertaa vahingossa nähty.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole viinaa, ei muita huumeita mitata deseissä. Tuo kuulostaa alkoholiongelmalta, ottaisin asian puheeksi toisen vanhempasi tai terkkarin kanssa.

No on kantelua. Voiko sit kans valittaa terkkarille kun äiti syö joka ilta karkkia sillä taitaa olla syömishäiriö.

Karkinsyöminen ei muuta persoonallisuutta, eikä ole terveydelle yhtä vaarallista kuin hermomyrkky alkoholi. Alkoholi on myös paljon kalliimpaa. Alkoholin jatkuva juominen kertoo myös usein mielenterveysongelmista. Tosi väsynyttä verrata herkkuja ja alkoholia keskenään, ainoastaan alkoholisti tekee niin. 🤦🏻

Kyllä moni paikkaa syömisellä mielenterveysongelmia. Taidat olla joku tällainen jos et näe miten pahaa herkkujen ylensyöminen tekee ihmiselle. Moni alkoholin päivittäiskäyttäjäkin on läskejä terveempi, ja suurin osa alkoholin suurkulutuksesta aiheutuvista haitoista voidaan havaita myös lihavilla ihmisillä vaikkeivat nämä alkoholia kuluttaisikaan.

Vierailija
22/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm eikös jotku juo omaa virtsaa esim terveysvaikutusten takia, niin sehän vois kivasti mennä kivennäisveden kanssa

🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm eikös jotku juo omaa virtsaa esim terveysvaikutusten takia, niin sehän vois kivasti mennä kivennäisveden kanssa

🤣

"Makuvettä"

Vierailija
24/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette puhu asiasta. Pitää kysyä mitä se on. Ihme salailua!

Vierailija
25/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ette puhu asiasta. Pitää kysyä mitä se on. Ihme salailua!

En mä viitti ottaa puheeks koska selvästikkään mun iskä ei halua että tiiän.

Vierailija
26/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole viinaa, ei muita huumeita mitata deseissä. Tuo kuulostaa alkoholiongelmalta, ottaisin asian puheeksi toisen vanhempasi tai terkkarin kanssa.

No on kantelua. Voiko sit kans valittaa terkkarille kun äiti syö joka ilta karkkia sillä taitaa olla syömishäiriö.

Karkinsyöminen ei muuta persoonallisuutta, eikä ole terveydelle yhtä vaarallista kuin hermomyrkky alkoholi. Alkoholi on myös paljon kalliimpaa. Alkoholin jatkuva juominen kertoo myös usein mielenterveysongelmista. Tosi väsynyttä verrata herkkuja ja alkoholia keskenään, ainoastaan alkoholisti tekee niin. 🤦🏻

Kyllä moni paikkaa syömisellä mielenterveysongelmia. Taidat olla joku tällainen jos et näe miten pahaa herkkujen ylensyöminen tekee ihmiselle. Moni alkoholin päivittäiskäyttäjäkin on läskejä terveempi, ja suurin osa alkoholin suurkulutuksesta aiheutuvista haitoista voidaan havaita myös lihavilla ihmisillä vaikkeivat nämä alkoholia kuluttaisikaan.

Varmasti ylipainoinen paikkaakin. Itse en ole ikinä ollut ylipainoinen, joten väärin arvasit. Todennäköisesti sama ihminen juo kuitenkin myös alkoholia. Moni alkoholin päivittäiskäyttäjä on lihava ja syö myös epäterveellisesti.

Jos mietitään puhtaasti pelkästään sokerin ja alkoholin terveellisyyttä, alkoholi on todella paljon vaarallisempi kemikaali. Siksi sitä ei esim. lapsille saa antaa ollenkaan, koska aiheuttaa aivovaurioita ja solukuolemaa. Joten on turhaa verrata alkoholia sokeriin tms. Jotkut huumeetkin ovat vähemmän haitallisia kuin alkoholi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kaksi