Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huumeet? Osaako joku auttaa?

Vierailija
12.05.2022 |

Oon siis alaikäinen tyttö ja mua häiritsee yks asia. Jos mun vanhemmista jompi kumpi lukee tätä, nii moi :D

Mutta siis mun isällä on tapana mennä desilitran mitan kanssa yksin johonkin huoneeseen. Yleensä sillon jos katotaan perheen kanssa jotain sarjaa yhessä. Se siis vaan lähtee kesken kaiken. Ilmeisesti se kaataa sillä desin mitalla jotain sen lasiin ja sitten menee keittiöön ja kaataa siihen samaan lasiin kivennäisvettä. Mitä se aine vois olla? Voisko se olla vaan viinaa? En vaan tiiä miks viinaa pitäis mitata niin tarkasti.

Ja siis tää tapahtuu multa ja mun siskolta "salaa" mutta ollaan silti monta kertaa vahingossa nähty.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole viinaa, ei muita huumeita mitata deseissä. Tuo kuulostaa alkoholiongelmalta, ottaisin asian puheeksi toisen vanhempasi tai terkkarin kanssa.

Vierailija
2/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole viinaa, ei muita huumeita mitata deseissä. Tuo kuulostaa alkoholiongelmalta, ottaisin asian puheeksi toisen vanhempasi tai terkkarin kanssa.

Ei mun äitiä ainakaan kiinnosta. Joskus mun iskä on pyytäny sitä tuomaan "makuvettä" ja sitten mun äiti on ensin tuonu pelkkää kivennäisvettä niin sitte mun iskä on sanonu et "ei ku mä halusin MAKUVETTÄ". Sitte mun äiti sano et "aaaa okei" ja lähti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaahan tuo, ei desimitalla tosiaan mitää huumeita mittailla, ovat ne sen verran vahvoja aineita. Jotain lakkaa tai gammaa valmiiksi laimennettuna vois olla, mutta tuskinpa, kyllä sen huomaisi heti sekavaksi muuttuneena käytöksenä.

Vierailija
4/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinaa. Ei nyt ainakaan itellä tuu mieleen mitään huumetta, mitä desimitalla mittaillaan käyttötarkoituksessa.

Ei varmaan halua tuoda pulloa näytille kun lapset kotona. Ihan ymmärrettävää ja fiksummin toimittu.

Vierailija
5/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haista desimittaa sen käytön jälkeen :D

Vierailija
6/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm eikös jotku juo omaa virtsaa esim terveysvaikutusten takia, niin sehän vois kivasti mennä kivennäisveden kanssa

Vierailija
7/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaisin, että jos joutuu mittaamaan, niin on joku lääke mistä ei halua teidän tietävän. Ei kukaan mitään viinaa mittaile, lmao.

Vierailija
8/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D erikiva iskä, no mutta mitä mä oon sanomaan, mun isä tissutteli liiterissä. Kerran kun huomaamatta avasin oven, niin joi kirkasta suoraan pullosta.

Vierailija
9/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm eikös jotku juo omaa virtsaa esim terveysvaikutusten takia, niin sehän vois kivasti mennä kivennäisveden kanssa

Siis mitä :D

Vierailija
10/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaisin, että jos joutuu mittaamaan, niin on joku lääke mistä ei halua teidän tietävän. Ei kukaan mitään viinaa mittaile, lmao.

Mikä lääke esim?

Vierailija
11/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinannut että mittailee, vaan sattumalta käyttää desimittaa astiana kun hakee kaapista tms viinaa.

Vierailija
12/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä joku ummetuslääke :D. Nestemäinen lääke, liuotettava lääke? 🤔

Vierailija
13/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään lääkettä kai mittailla desin mitalla, kun niin pieniä annoksia nestemäisetkin. Ja niissä tulee omat mitat mukana, esim. ruiskumalliset.

Vierailija
14/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitataanhan kaikki drinkit baareissakin. Ehkä on järjestelmällinen mies ja haluaa drinkkinsä aina samanlaisena. 

Vierailija
15/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No on kantelua. Voiko sit kans valittaa terkkarille kun äiti syö joka ilta karkkia sillä taitaa olla syömishäiriö.

Vierailija
16/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos on esim. pontikkaa, voi haluta laimentaa sen juuri oikein.

Vierailija
17/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään lääkettä kai mittailla desin mitalla, kun niin pieniä annoksia nestemäisetkin. Ja niissä tulee omat mitat mukana, esim. ruiskumalliset.

Niin esim. antibiootit.

Vierailija
18/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No on kantelua. Voiko sit kans valittaa terkkarille kun äiti syö joka ilta karkkia sillä taitaa olla syömishäiriö.

Karkinsyöminen ei muuta persoonallisuutta, eikä ole terveydelle yhtä vaarallista kuin hermomyrkky alkoholi. Alkoholi on myös paljon kalliimpaa. Alkoholin jatkuva juominen kertoo myös usein mielenterveysongelmista. Tosi väsynyttä verrata herkkuja ja alkoholia keskenään, ainoastaan alkoholisti tekee niin. 🤦🏻

Vierailija
19/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isällä on  varmaan yskää ja ummetusta, käy välillä robottikävelemässä dextroa kuppiin ja lisäulottuvuutta perheleffaan.

Vierailija
20/26 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä joku ummetuslääke :D. Nestemäinen lääke, liuotettava lääke? 🤔

Oi laari laari laa, kun resiinalla matkustaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kolme