Aiotteko korkata kuohuviinit ja juoda kakkukahvit kello 10?
Kello 10 Suomi-juna lähtee asemalta kohti Natoa.
Kommentit (58)
En. Yritän etsiä lähintä väestönsuojaa, koska tämä oli viimeinen niitti. Venäjä hyökkää ilman muuta Suomeen tavalla tai toisella.
Juhlin sitten kun sinne natoon hyväksytään. En pelkää sotaa, mutta pieni jännitys on, kun asuu alle 20km rajasta. Ollut kyllä aina.
Vierailija kirjoitti:
Otatkohan sinä tuon asian vähän turhan tunteella? Ei se sinun elämääsi mitään vaikuta. Et ole käynyt armeijaa, et käy töissä etkä ole kansan tuottava jäsen. Joten sinuna ottaisin rauhallisemmin ja keskittyisin oman elämäsi parantamiseen.
Mistä tiedät kaiken tuon? Mitä jos apllä on vapaapäivä/eläkeläinen/osa-aikainen/yrittäjä/tekee töitä kotoa käsin tms? Silloin hän voi avata kuoharin ihan helposti.
Mistä tiedät onko hän käynyt armeijan vai ei?
Vierailija kirjoitti:
Mä en halua lähteä Nato-sotaan, joka kohta alkaa ja on itse aiheutettu.
Äläpäs nyt,nämä iltalehtien aivopesun uhrit uskoo vakaasti että natossa turva ja venäjä ei hyökkää, ovat niin aivopestyjä luulemaan että Suomi turvassa ikuisesti, katsotaanpa kuinka paljon kuolonuhreja tulee täälläkin,siinä sitten ovat propagandan uhrit huuli pyöreänä että "tämäkin salaliitto teoria" toteutui.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En,ei ole mitään juhlittavaa siinä että naton liittymisen jälkeen venäjä hyökkää suomeen,,ootte kyl niin aivopestyjä iltapaskan propagandan seuraajia eikä teille psykooseista kärsivillä ole muuta elämää kuin 24/7 seurata valhemedioiden (iltalehti, iltasanomat, Hesari yms) valheita ja propagandaa.
Sillä paskakalustolla, jolla ei edes Ukrainaa ole saanut haltuunsa? Hah.
Ei se ole yrittänytkään saada sitä haltuunsa. Kyseessä on rajoitettu operaatio.
Jossa pommitetaan siviilejä? Mikä operaatio se sellainen on ja miksi päämääränä on tappaa siviilejä?
Yksi sana: väestönvähennys, lisäksi suursodalla halutaan peittää rokotekuolemia/haittoja.
Että tähänkin sitten sait mukaan koronarokotteen - vau.
Noh. Katotaan, ollaanko hengissä enää sen jälkeen. Jos Putte suuttuu.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä iloinen, että näin tehdään. Mutta Venäläisen kansan puolesta olen surullinen - vanhat kalkkikset ajavat maan rautaesiriipun taakse ja motiivina vain oma rikastuminen ja ökypalatsien rakentaminen. Juuri kun siellä alkoi olemaan nuorempia sukupolvia, jotka olisivat voineet rakentaa maasta hyvinvoivan demokratian aikanansa.
Tämä nuorempi sukupolvi on se joka siellä ukrainassa lapsia raiskaa, kiduttaa ja tappaa. Kannustussoittoja kotiväeltä saaden.
Vierailija kirjoitti:
Olen kyllä iloinen, että näin tehdään. Mutta Venäläisen kansan puolesta olen surullinen - vanhat kalkkikset ajavat maan rautaesiriipun taakse ja motiivina vain oma rikastuminen ja ökypalatsien rakentaminen. Juuri kun siellä alkoi olemaan nuorempia sukupolvia, jotka olisivat voineet rakentaa maasta hyvinvoivan demokratian aikanansa.
Tuon haaveen toteutuminen törmää ikivanhaan viisauteen: r***ä on r***ä, vaikka voissa paistaisi.
Vierailija kirjoitti:
🎈🎈🎈🎈
Siittiöitä?
En missään tapauksessa. Itku pitkästä ilosta.
Korkkaan kuohuviinin kello 10 mielelläni ilman syytäkin. Vaikka maanantaisin.
No en. Tässä tilanteessa ei tosiaankaan tulisi olla. Oli se sit joo tai ei, fakta on se, että se on ratkaisu, johon ei näin olisi pitänyt joutua eikä ole yksiselitteisesti ainut oikea.
Vierailija kirjoitti:
10:ltä lähtee reservinkieltäytymisilmoitus
Vanjalle tiedoksi että tuolla ei ole mitään merkitystä. Sodan sattuessa reservinkieltäytyjä menee sinne minne käsketään.
Miksi?
Tuosta on vielä pitkä matka siihen että ylipäänsä mitään haetaan ja vielä pidempi jäseneksi. Jos sinne asti edes päästään.
Niinistö & Marin: Tuli uusi tekijä kuvioon. Putin lupasi meille vapaan käyttöoikeuden palatsiinsa, jos sanomme Natolle Ei.
Tältä näyttää yli miljardin maksanut ”Putinin palatsi”
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008555711.html
Sorry Putin, mutta Nato - Otan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi?
Tuosta on vielä pitkä matka siihen että ylipäänsä mitään haetaan ja vielä pidempi jäseneksi. Jos sinne asti edes päästään.
Onhan siihen hakemiseen vielä muutama päivä ja
Nato allies expect Finland and Sweden to be granted membership quickly.
Tämä natojuttu on ajettu samalla kiihkolla suomalaisiin, kuin koronakin. Yhdellä totuudella ja valtavalla mediarummutuksella.
Itse en ole koskaan jaksanut asiaan perehtyä ja kantani Natoon liittymisessä on täysin sama, kuin se on aina ollut, EOS.
Joten ei, en korkkaa mitään, koska en ole niin herkkä propagandalle, kuin nämä natohurmossa olevat.