Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aiotteko korkata kuohuviinit ja juoda kakkukahvit kello 10?

Vierailija
12.05.2022 |

Kello 10 Suomi-juna lähtee asemalta kohti Natoa.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä iloinen, että näin tehdään. Mutta Venäläisen kansan puolesta olen surullinen - vanhat kalkkikset ajavat maan rautaesiriipun taakse ja motiivina vain oma rikastuminen ja ökypalatsien rakentaminen. Juuri kun siellä alkoi olemaan nuorempia sukupolvia, jotka olisivat voineet rakentaa maasta hyvinvoivan demokratian aikanansa.

Vierailija
22/58 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yritän etsiä lähintä väestönsuojaa, koska tämä oli viimeinen niitti. Venäjä hyökkää ilman muuta Suomeen tavalla tai toisella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlin sitten kun sinne natoon hyväksytään. En pelkää sotaa, mutta pieni jännitys on, kun asuu alle 20km rajasta. Ollut kyllä aina.

Vierailija
24/58 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Otatkohan sinä tuon asian vähän turhan tunteella? Ei se sinun elämääsi mitään vaikuta. Et ole käynyt armeijaa, et käy töissä etkä ole kansan tuottava jäsen. Joten sinuna ottaisin rauhallisemmin ja keskittyisin oman elämäsi parantamiseen.

Mistä tiedät kaiken tuon? Mitä jos apllä on vapaapäivä/eläkeläinen/osa-aikainen/yrittäjä/tekee töitä kotoa käsin tms? Silloin hän voi avata kuoharin ihan helposti.

Mistä tiedät onko hän käynyt armeijan vai ei?

Vierailija
25/58 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en halua lähteä Nato-sotaan, joka kohta alkaa ja on itse aiheutettu.

Äläpäs nyt,nämä iltalehtien aivopesun uhrit uskoo vakaasti että natossa turva ja venäjä ei hyökkää, ovat niin aivopestyjä luulemaan että Suomi turvassa ikuisesti, katsotaanpa kuinka paljon kuolonuhreja tulee täälläkin,siinä sitten ovat propagandan uhrit huuli pyöreänä että "tämäkin salaliitto teoria" toteutui.

Vierailija
26/58 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🎈🎈🎈🎈

Vierailija
27/58 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En,ei ole mitään juhlittavaa siinä että naton liittymisen jälkeen venäjä hyökkää suomeen,,ootte kyl niin aivopestyjä iltapaskan propagandan seuraajia eikä teille psykooseista kärsivillä ole muuta elämää kuin 24/7 seurata valhemedioiden (iltalehti, iltasanomat, Hesari yms) valheita ja propagandaa.

Sillä paskakalustolla, jolla ei edes Ukrainaa ole saanut haltuunsa? Hah.

Ei se ole yrittänytkään saada sitä haltuunsa. Kyseessä on rajoitettu operaatio.

Jossa pommitetaan siviilejä? Mikä operaatio se sellainen on ja miksi päämääränä on tappaa siviilejä?

Yksi sana: väestönvähennys, lisäksi suursodalla halutaan peittää rokotekuolemia/haittoja.

Että tähänkin sitten sait mukaan koronarokotteen - vau.

Vierailija
28/58 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Katotaan, ollaanko hengissä enää sen jälkeen. Jos Putte suuttuu.

Vierailija
29/58 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kyllä iloinen, että näin tehdään. Mutta Venäläisen kansan puolesta olen surullinen - vanhat kalkkikset ajavat maan rautaesiriipun taakse ja motiivina vain oma rikastuminen ja ökypalatsien rakentaminen. Juuri kun siellä alkoi olemaan nuorempia sukupolvia, jotka olisivat voineet rakentaa maasta hyvinvoivan demokratian aikanansa.

Tämä nuorempi sukupolvi on se joka siellä ukrainassa lapsia raiskaa, kiduttaa ja tappaa. Kannustussoittoja kotiväeltä saaden.

Vierailija
30/58 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon haaveen toteutuminen törmää ikivanhaan viisauteen: r***ä on r***ä, vaikka voissa paistaisi.

Vierailija
31/58 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🎈🎈🎈🎈

Siittiöitä?

Vierailija
32/58 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään tapauksessa. Itku pitkästä ilosta.

Vierailija
33/58 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkkaan kuohuviinin kello 10 mielelläni ilman syytäkin. Vaikka maanantaisin.

Vierailija
34/58 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en. Tässä tilanteessa ei tosiaankaan tulisi olla. Oli se sit joo tai ei, fakta on se, että se on ratkaisu, johon ei näin olisi pitänyt joutua eikä ole yksiselitteisesti ainut oikea.

Vierailija
35/58 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

10:ltä lähtee reservinkieltäytymisilmoitus

Vanjalle tiedoksi että tuolla ei ole mitään merkitystä. Sodan sattuessa reservinkieltäytyjä menee sinne minne käsketään.

Vierailija
36/58 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisit töihin, juoppo

Vierailija
37/58 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi?

Tuosta on vielä pitkä matka siihen että ylipäänsä mitään haetaan ja vielä pidempi jäseneksi. Jos sinne asti edes päästään.

Vierailija
38/58 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinistö & Marin: Tuli uusi tekijä kuvioon. Putin lupasi meille vapaan käyttöoikeuden palatsiinsa, jos sanomme Natolle Ei.

Tältä näyttää yli miljardin maksanut ”Putinin palatsi” 

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008555711.html

Sorry Putin, mutta Nato - Otan.

Vierailija
39/58 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Tuosta on vielä pitkä matka siihen että ylipäänsä mitään haetaan ja vielä pidempi jäseneksi. Jos sinne asti edes päästään.

Onhan siihen hakemiseen vielä muutama päivä ja

Nato allies expect Finland and Sweden to be granted membership quickly.

Vierailija
40/58 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä natojuttu on ajettu samalla kiihkolla suomalaisiin, kuin koronakin. Yhdellä totuudella ja valtavalla mediarummutuksella.

Itse en ole koskaan jaksanut asiaan perehtyä ja kantani Natoon liittymisessä on täysin sama, kuin se on aina ollut, EOS.

Joten ei, en korkkaa mitään, koska en ole niin herkkä propagandalle, kuin nämä natohurmossa olevat.