Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minulla huono päivä töissä, tiuskaisin miehelle. Mies lähti autolla jonnekin ja lähetti WA-viestin, missä sanoo haluavansa eron

Vierailija
11.05.2022 |

Mulla oli vain huono päivä. No voi anteeksi, jos en ole kuin Naantalin aurinko joka päivä! Voi elämä. Ja tämä on miehen reaktio?! Olisi voinut pitää minua hyvänä ja halata ja rauhoitella. Lapsikin nyt kysyy minne isi lähti..

Kommentit (90)

Vierailija
61/90 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies odotti vain tekosyytä päästä eroon. Ei kukaan satunnaisen tiuskimisen takia eroa kun naiset tiuskuvat joka kuukausi ja sekin tosiaan kuittaantuisi jos miehet tajuaisi halata ja lohduttaa mut valtaosa lyö löylyä vaan lisää. Miehillä tarvi olla kuin vähän nälkä niin ne nälvii sit naisilla ei sais ikinä olla huonoa päivää.

Vierailija
62/90 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies odotti vain tekosyytä päästä eroon. Ei kukaan satunnaisen tiuskimisen takia eroa kun naiset tiuskuvat joka kuukausi ja sekin tosiaan kuittaantuisi jos miehet tajuaisi halata ja lohduttaa mut valtaosa lyö löylyä vaan lisää. Miehillä tarvi olla kuin vähän nälkä niin ne nälvii sit naisilla ei sais ikinä olla huonoa päivää.

Halaa ja lohduta riehujaa?

Puhutaanko nyt aikuisista parisuhteessa vai kurahousujengistä päiväkodin hiekkalaatikolla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/90 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täällä Av:lla kyllä mitä mahtavimpia ihmisiä, kun eivät eläessään ole tiuskineet puolisoilleen. Haloo, kyllä jokainen joskus voi tiuskaista, monissa suhteissa jopa huudetaan! Ja juu, eihän se hyvää käytöstä ole, mutta oletteko oikeasti kaikki noin täydellisiä? Minä en ainakaan ole, ja olen tiuskinut puolisolleni. Jos tämän takia alkaisi erolla uhkailemaan, niin huhhuh. Toki hyvässä parisuhteessa tällaista käytöstä pyydetään anteeksi, mutta vastaavasti anteeksi myös annetaan.

Kyllä itsekin olen "erolla uhkaillut" kun toinen on 4kk putkeen tiuskinut ja purkanut pahaa oloaan työstressin vuoksi minuun eikä ota mitään konkreettisia ehdotuksia vastaan, ei sairaslomaa, ei irtisanoudu ja vaihda firmaa, eikä suostu oikeen muuhunkaan. Siinä vaiheessa lopulta todennut että alkaa olemaan itsellä niin paska olo koko ajan suhteen vuoksi, että varmaan parempi muuttaa pois jos ei aio asialle mitään tehdä.

Vierailija
64/90 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään avioliitto ei pääty kerrasta yhteen äkäiseen Whatsapp-viestiin. Jos päättyy niin oli muutakin syytä. Asioista ei ole kyetty puhumaan, ainakaan tämä mies.

Vierailija
65/90 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit edes joskus

Vierailija
66/90 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni kyllä tietää, jos olen huonolla tuulella ja jättää rauhaan. Lapsetkin osaavat mennä seiniä pitkin kun kuukautiseni alkavat.

Kuulostaa mahtavalta perhe-elämältä

Vierailija
67/90 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee töissä pitkää päivää ja kotiin tullessa saa kuulla pelkkää vit tui lua.

Tämä on mun arvaukseni.

Vierailija
68/90 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus mitä vastauksia. Me ollaan mieheni kanssa tiuskittu toisillemme väsyneenä/stressaantuneena/kipeänä jo kohta 20 vuotta. Ollaan ihan olemassa toisillemme myös sitä varten että saa purkaa niitä huonojakin oloja. Kaikki tunteet saa jakaa rakkaan, turvallisen ihmisen kanssa. Yhdessä selvitään kaikesta. Lapsemmekin tietävät että meidän kanssa voi näyttää kiukut ja ikävät siinä missä kaiken positiivisenkin. 

Ei ihme että nykyisin ei suhteet ja liitot kestä jos toiselle ei voi yhtään näyttää tunteitaan. Terapiassa juostaan mutta puolisolle ei voi kertoa mitään. Ei käy minun järkeen. 

Vierailija
69/90 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaanko nyt aikuisista parisuhteessa vai kurahousujengistä päiväkodin hiekkalaatikolla?

Mikä tekee tiuskaisijasta riehujan?

Mä tässä viime viikonloppuna pari tuntia nukkuneena tiuskin miehelle jotain. Hän tuli halaamaan ja lohduttamaan, mä itkeskelin hetken, pyysin anteeksi ja menin nukkumaan, sain untakin viimein kun huono olo vähän purkaantui. Kukaan ei missään vaiheessa riehunut. 

Vierailija
70/90 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä tässä viime viikonloppuna pari tuntia nukkuneena tiuskin miehelle jotain. Hän tuli halaamaan ja lohduttamaan, mä itkeskelin hetken, pyysin anteeksi ja menin nukkumaan, sain untakin viimein kun huono olo vähän purkaantui. Kukaan ei missään vaiheessa riehunut. 

Mikäkö? Kyvyttömyys hallita impulssejaan ja kertoa tunteistaan sanoilla.

Vierailija
71/90 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Riehuminen tarkoittaa kyllä vähän muuta.

Mutta kertoisitko miksi ihmisen pitäisi hallita kaikkia impulssejaan? Eikö ole ikävää aina piilotella tunteitaan jos sellaisia on? 

Vierailija
72/90 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellän on jo toinen katottuna ,ollu jo pitkään.

Vierailija
73/90 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpöhöpö. Riehuminen tarkoittaa kyllä vähän muuta.

Mutta kertoisitko miksi ihmisen pitäisi hallita kaikkia impulssejaan? Eikö ole ikävää aina piilotella tunteitaan jos sellaisia on? 

Eivät tunteet ole piilossa, jos ne tulevat ulos hallitusti.

Vierailija
74/90 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla meillä on joskus huono päivä. Itse ymmärrän ja hyväksyn tämän kumppaniltani ja toivon, että hänkin hyväksyy minulla joskus olevan huono päivä jolloin en ole parhaimmillani. Kukaan kuitenkaan tuskin suuttuu noin pahasti ja uhkailee erolla, jos huonot päivät ja kiukuttelu on satunnaista.

Syytön se mies siihen on että töissä ollut kurjaa ja joutuu kiukuttelun kohteeksi kotona. Ja vielä toi lapsikortti: "lapsikin ihmettelee minne isi hävisi". Peiliin saa katsoa. Mitä jos asetelma ois toisinpäin: mies tulee äreänä kotiin ja antaa kiukuttelee vaimolle? Veikkaan ettet itse sietäisi edes satunnaisesti. Se lähin ihminen ei ole se kynnymatto johon pyyhitään kaikki kura.

Vierailija
75/90 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen välillä tiuski. Se on ihan inhimillistä. Tulee mieleen että palsta on täynnä pyhimyksiä kun vastauksia lukee eri ketjuihin.

On siinä varmaan muutakin ollut sitten takana, niin kuin joku aiemmin kirjoitti että kamelin selkä katkesi.

Vierailija
76/90 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jessus mitä vastauksia. Me ollaan mieheni kanssa tiuskittu toisillemme väsyneenä/stressaantuneena/kipeänä jo kohta 20 vuotta. Ollaan ihan olemassa toisillemme myös sitä varten että saa purkaa niitä huonojakin oloja. Kaikki tunteet saa jakaa rakkaan, turvallisen ihmisen kanssa. Yhdessä selvitään kaikesta. Lapsemmekin tietävät että meidän kanssa voi näyttää kiukut ja ikävät siinä missä kaiken positiivisenkin. 

Ei ihme että nykyisin ei suhteet ja liitot kestä jos toiselle ei voi yhtään näyttää tunteitaan. Terapiassa juostaan mutta puolisolle ei voi kertoa mitään. Ei käy minun järkeen. 

Asioista voi opetella puhumaan ilman tiuskimistakin.

Vierailija
77/90 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten naiset vielä kehtaavat kitistä minkä takia miehet ei halua parisuhteeseen kun miehen rooli on näköjään olla käytöstavattoman hormonihirviön sylkykuppi jonka tehtävänä on ottaa vastaan se kaikki paha mieli mikä tällä kertaa sattuu naista kiukuttamaan ja sen pahan olon oksentamisen jälkeen miehen pitäisi vielä mennä osoittaa hellyyttä ja tukea tämmöiselle naiselle. Hallitkaa naiset tunteenne niin teitä jaksaisi katsella

Vierailija
78/90 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän jokainen välillä tiuski. Se on ihan inhimillistä. Tulee mieleen että palsta on täynnä pyhimyksiä kun vastauksia lukee eri ketjuihin.

On siinä varmaan muutakin ollut sitten takana, niin kuin joku aiemmin kirjoitti että kamelin selkä katkesi.

Ei se ole millään tavalla normaalia että tiuskitaan ja riehutaan syyttömälle. Pahan mielen ja olon pystyy purkamaan muillakin tavoilla kun kaatamalla sen jonkun syyttömän niskaan

Vierailija
79/90 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma mieheni kyllä tietää, jos olen huonolla tuulella ja jättää rauhaan. Lapsetkin osaavat mennä seiniä pitkin kun kuukautiseni alkavat.

Hae apua, normaalia tuo ei ole. Meillä muillakin naisilla on menkat, eikä pidetä koko perhettä varpaisillaan omassa kodissaan.

Vierailija
80/90 |
12.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinänsä tietty hienoa, että olette kelvanneet edes toisillenne. Onneksi me muut on löydetty kumppanit jotka osaa purkaa huonon tuulensa hieman rakentavammin ja fiksummin.