Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla huono päivä töissä, tiuskaisin miehelle. Mies lähti autolla jonnekin ja lähetti WA-viestin, missä sanoo haluavansa eron

Vierailija
11.05.2022 |

Mulla oli vain huono päivä. No voi anteeksi, jos en ole kuin Naantalin aurinko joka päivä! Voi elämä. Ja tämä on miehen reaktio?! Olisi voinut pitää minua hyvänä ja halata ja rauhoitella. Lapsikin nyt kysyy minne isi lähti..

Kommentit (90)

Vierailija
21/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön kohta pizzaa.

Pitää laittaa uuniin, se on pakaste pizza.

Ja sen kanssa olut.

Jääkaappiin jää vielä 5 tölkkiä.

Taidan juoda nekin.

Huomennahan saa ostettua lisää olutta.

Mulla ei ole pizzaa.

Mutta olutta kyllä on.

Kolmas menossa.

Jääkaapissa vielä kaksi.

Kippistä :)

Vierailija
22/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti molemmat kypsytte aikuisiksi sitten ennen seuraavia suhteita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna on palkkapäivä.

Ostan jotain kivaa.

Vierailija
24/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä niin. Miehenkin päivä on voinut olla huono. Jos mies sanoo haluavansa eron, se yleensä toteutuu. Sittenhän elämä on nannaa, kun huolehtii yksin lapsesta.

Vierailija
25/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä niin. Miehenkin päivä on voinut olla huono. Jos mies sanoo haluavansa eron, se yleensä toteutuu. Sittenhän elämä on nannaa, kun huolehtii yksin lapsesta.

Eikä lapsi voi ottaa eroa vaikka äiti tiuskisi joka päivä! Miten onnellinen lapsuus henkisesti tasapainottoman vanhemman uhrina.

Vierailija
26/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tämäkin kääntyi sitten miehen syyksi.

Vierailija
27/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monen naisen elämä on helpompaa eron jälkeen, kun mies oikeasti joutuu hoitamaan lasta puolet ajasta.

Tietysti alkuperäiseen viestiin viitaten, ei ole hirveän fiksua purkaa pahaa oloaan läheisiinsä. Ei niin etteikö sitä monikin joskus tekisi.

Vierailija
28/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monen naisen elämä on helpompaa eron jälkeen, kun mies oikeasti joutuu hoitamaan lasta puolet ajasta.

Tietysti alkuperäiseen viestiin viitaten, ei ole hirveän fiksua purkaa pahaa oloaan läheisiinsä. Ei niin etteikö sitä monikin joskus tekisi.

Äärestä harva hoitaa puolet ajasta. Vuoroasumisesta on sovittu sosiaalitoimessa virallisesti noin 3 600 lapsen kohdalla.

Vierailija
29/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kyllä ikinä ole tiuskinut kellekään, saati syyttömälle rakkaalle. Ehkä johtuu temperamentistani tai kodin ilmapiiristä. Meillä ei kotona ole koskaan komennettu, tiuskittu, mökötetty tms.

On sanottu: "nyt mua väsyttää, meen lepäämään", jos on väsynyt ja rankka työpäivä takana. Tai itse alan itkeä, että nyt en jaksa.

Mä en katselisi yhtään, että mulle tiuskittaisiin. Jos niin on tehty, loukkaannun ja muistan sen kyllä "ikuisesti".

Vierailija
30/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko Ukrainan sodassa on kyse Putinin tunteista. Mitään järkeähän siitä touhusta ei löydy.

Vierailija
31/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä lapsi voi ottaa eroa vaikka äiti tiuskisi joka päivä! Miten onnellinen lapsuus henkisesti tasapainottoman vanhemman uhrina.

Säälittää tuo lapsi kuinka tulee kärsimään kun pitäähän äidillä olla joku tiuskimisen kohde että voi purkaa pahan olonsa muiden ongelmaksi

Vierailija
32/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sinä äksyilet ja sun mielestä tämän pitäisi tarkoittaa, että sun puolison pitäisi vaan hyväksyä, halailla ja leperrellä?

Vierailija
33/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään henkisesti aikuisen suhde ei kaadu tuohon, että joskus tuskin. Sitä voi tapahtua joskus itse kullekin. Aikuiset pyytävät anteeksi. Lapset laittavat WA viestillä tiedon halustaan erota. Kamalaa on se, että teillä on lapsi, joka joutuu kärsimään tästä.

Eli luulisi, että erotoiveen taustalla on muutakin, mutta jos teillä lapsi vielä ihan pieni, niin suositeltiin hakemaan yhdessä apua tai kasvamaan aikaiseksi yhteisellä päätöksellä.

Vierailija
34/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kenenkään henkisesti aikuisen suhde ei kaadu tuohon, että joskus tuskin. Sitä voi tapahtua joskus itse kullekin. Aikuiset pyytävät anteeksi. Lapset laittavat WA viestillä tiedon halustaan erota. Kamalaa on se, että teillä on lapsi, joka joutuu kärsimään tästä.

Eli luulisi, että erotoiveen taustalla on muutakin, mutta jos teillä lapsi vielä ihan pieni, niin suositeltiin hakemaan yhdessä apua tai kasvamaan aikaiseksi yhteisellä päätöksellä.

Miksi miesten pitäisi vain kestää naisen käytös ja hakea apua terapiasta? Jos sukupuolet olisi toisin päin täällä olisi varmaa sata you go girl voimaantumis kommentteja ja kehotuksia kuin tekee ihan oikein kun jättää käytöstavattoman miehen

Vierailija
35/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko Ukrainan sodassa on kyse Putinin tunteista. Mitään järkeähän siitä touhusta ei löydy.

Putella on varmaankin lääkitys pielessä, antavat sille liikaa estrogeeniä. 

Nyt on Tsaarilla mieli myrtsinä kun tissit senkun kasvaa eikä parransängestä ole enää tietoakaan.

Vierailija
36/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jätti sen sian eli sinut.

Vierailija
37/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehelläkin oli paska päivä?

Vierailija
38/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tuore exäni on aivan samanlainen kuin AP, jos on töissä rankkaa niin raivoaa kotona. Ei tuommoista kukaan jaksa pidemmän päälle, että kotona joutuu syyttömänä kuuntelemaan raivoamista ja tiuskimista. Pysytelkää yksin tai opetelkaa tunteidenhallintataitoja te, ketkä käyttäydytte noin.

Vierailija
39/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en kyllä ikinä ole tiuskinut kellekään, saati syyttömälle rakkaalle. Ehkä johtuu temperamentistani tai kodin ilmapiiristä. Meillä ei kotona ole koskaan komennettu, tiuskittu, mökötetty tms.

On sanottu: "nyt mua väsyttää, meen lepäämään", jos on väsynyt ja rankka työpäivä takana. Tai itse alan itkeä, että nyt en jaksa.

Mä en katselisi yhtään, että mulle tiuskittaisiin. Jos niin on tehty, loukkaannun ja muistan sen kyllä "ikuisesti".

Tällainen passiivisaggressiivinen ikuisesti muistaminen ei kuulosta yhtään sen terveemmälle kuin aloittajankaan käytös. Kyllä terveessä suhteessa saa olla inhimillinen, ja pyytää ja saada anteeksi. Tiuskiminen ei ole oikein, mutta ei se mikään rikos ihmisyyttä vastaan ole.

Vierailija
40/90 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äärestä harva hoitaa puolet ajasta. Vuoroasumisesta on sovittu sosiaalitoimessa virallisesti noin 3 600 lapsen kohdalla.

Monen naisen elämä helpottuu jo siitä, että mies hoitaa edes sen joka toinen viikonloppu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kolme