Minulla huono päivä töissä, tiuskaisin miehelle. Mies lähti autolla jonnekin ja lähetti WA-viestin, missä sanoo haluavansa eron
Mulla oli vain huono päivä. No voi anteeksi, jos en ole kuin Naantalin aurinko joka päivä! Voi elämä. Ja tämä on miehen reaktio?! Olisi voinut pitää minua hyvänä ja halata ja rauhoitella. Lapsikin nyt kysyy minne isi lähti..
Kommentit (90)
Mitäs menit tiuskimaan miehellesi . Ihan oikein että ottaa eron . Et ansaitse miestäsi jos sille tiuskit.
On täällä Av:lla kyllä mitä mahtavimpia ihmisiä, kun eivät eläessään ole tiuskineet puolisoilleen. Haloo, kyllä jokainen joskus voi tiuskaista, monissa suhteissa jopa huudetaan! Ja juu, eihän se hyvää käytöstä ole, mutta oletteko oikeasti kaikki noin täydellisiä? Minä en ainakaan ole, ja olen tiuskinut puolisolleni. Jos tämän takia alkaisi erolla uhkailemaan, niin huhhuh. Toki hyvässä parisuhteessa tällaista käytöstä pyydetään anteeksi, mutta vastaavasti anteeksi myös annetaan.
Kyllä mäkin olen välillä niin huonolla tuulella, että tuntuu kuin pää räjähtäisi. Varsinkin ennen menkkoja. Sanon kyllä puolisolle silloin, että nyt oon pahalla tuulella ja pysyttelen hetken hiljaa, selvä? En ala tiuskimaan tai raivoamaan syyttömälle. Monesti se kiukku siinä sitten helpottaa kun laittaa vaikka telkkarin päälle tai pyykkikoneen pyörimään tai käy kävelyllä.
Eli kenellekään ei saa tiuskia? Eikö kotona saa olla pahalla päällä? Tietysti ei jatkuvasti voi tiuskia ja pitää pyytää myöhemmin anteeksi jos pahamieli oli muualta kuin kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Eli kenellekään ei saa tiuskia? Eikö kotona saa olla pahalla päällä? Tietysti ei jatkuvasti voi tiuskia ja pitää pyytää myöhemmin anteeksi jos pahamieli oli muualta kuin kotoa.
Kai olet töissä ja kavereiden seurassa samanlainen?
Ja sinä hassu luulet, että se sinun tiuskaisusi oli tähän syynä. Et sitten ollenkaan ole havainnut, että mies on miettinyt tätä jo pitemmän aikaa, ja tämä oli se ns. viimeinen oljenkorsi, joka katkaisi kamelin selän. Tai sitten vaihtoehtoisesti antoi miehelle hyvän syyn siirtää vastuun mahdollisesta erosta sinulle.
Vaikuttaa siltä että suurin osa keskustelijoista on pahasti keskenkasvuisia.
Aloituksen taustalla täytyy olla muutakin että moinen viesti kännyyn napsahtaa emmekä me koko totuutta tiedä joten aivan turhaa syyllistämistä.
Kodin on oltava se paikka missä voi turvallisesti kaikki tunteensa tuoda esiin ilman että siitä tehdään "kauniit ja rohkeat"-draamaa. Jokaisella on joskus paska päivä ja täytyy olla huono parisuhde ellei se sitä kestä vai onko teidän muiden suhde pelkkää ruusuilla tanssimista.... tai teillä ei ole suhdetta lainkaan jolloin on helvetin helppoa neuvoa.
hyvä kun tulit tänne palstalle pyytämään meiltä anteeksi kiukutteluasi. me annamme sinulle anteeksi. nyt kaikki on hyvin.
Ap. Mies tuntee syyllisyyttä siitä, ettei pysty antamaan vaimolleen parempaa elämää. Päivät voivat olla huonoja, mutta ei siitä kuulu osoittaa miehelle mieltä. Mies on luullut olevansa mukava mies, josta nainen välittää. Nyt hän kokee epäonnistuneensa ja haluaa erota. Näin näitä suhteita rikotaan itsekkyydestä ja kypsymättömyydestä käsin. Voi lapsi-parkaa, kun joutuu köyhän yksinhuoltajaäidin purkamisen kohteeksi.
No, joko on paperit vetämässä?
Vai seuraava provo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, ei naisista ole korkeisiin päättäjätehtäviin kun mieli heiluu sinne tänne, jos vaikka pillu vuotaa verta.
Aloituksessa ei kyllä siitä mitään mainittu 🙄
Ja te miehet ette TODELLAKAAN sovi johtotehtäviin, kun testopäissänne hyökkäilette muihin maihin ja teette muitakin älyttömyyksiä 🥴Hohhoijaa
Älä nyt 😉 Tässä on hieno esimerkki siitä, ettei ole sukupuolella merkitystä, kun vedetään mutkat suoriksi ja keskustelussa käytetään stereotypiaa. Kerrassaan hieno.
Todennäköisin vastaus on se, että tämä tiuskaisu nyt vaan sattui olemaan se kuuluisa "viimeinen pisara".
En ymmärrä ihmisiä, jotka sanovat asioita joita eivät tarkoita.
Olen ollut tällaisen tuulettajan kanssa parisuhteessa ja pidemmän päälle sitä alkaa vaan pitää kiukuttelijaa lapsena/kehitysvammaisena.
Rauhallisen harkitsevat luonteet ja tiuskijat sopivat suhteisiin kaltaistensa kanssa - sekoittamalla temperamenttityyppejä tulee vain sotkua.
Mies vaikuttaa kyllä sellaiselta jolle ei saa näyttää muuta kuin iloista naamaa.
Oleellista lienee kuinka usein paskaa puolison päälle kipataan ja tuleeko se anteeksipyyntö jälkikäteen vai ei.
Joka viikko tiuskiva mulqvisti, joka pitää käytöstään niin normaalina ettei pyydä edes ääneen anteeksi, olisi kyllä karmea kumppani.
Oma mieheni kyllä tietää, jos olen huonolla tuulella ja jättää rauhaan. Lapsetkin osaavat mennä seiniä pitkin kun kuukautiseni alkavat.
Vierailija kirjoitti:
Oma mieheni kyllä tietää, jos olen huonolla tuulella ja jättää rauhaan. Lapsetkin osaavat mennä seiniä pitkin kun kuukautiseni alkavat.
Joka kuukausi sama show. Mä en tollasta kyllä jaksaisi.
Jos oikeasti kuukautiset aiheuttaa sitä että muu perhe joutuu omassa kodissaan varotaan jokaista liikettään niin suosittelen lääkärissä käyntiä. Kaikkien elämä helpottuu, jos hormonit saa tasaantumaan
Kleopatra? No just.