Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko valmis maksamaan veroja huomattavia summia lisää, jotta hoitajat saisivat palkkavaatimuksensa läpi?

Vierailija
11.05.2022 |

Tuntuu, että moni suomalainen olisi nyt valmis useamman sadan euron veronkorotuksiin, jotta hoitajat saisivat palkkavaatimuksensa läpi. Omasta mielestäni vaatimus on kohtuuton ja en sitä tue. Olen kuitenkin yllättynyt, että ainakin lähipiirissäni olen ainut, joka ei ole valmis menettämään satoja euroja vuodessa siksi, että minua alemmin koulutettu lähihoitaja voisi jatkossa tienata enemmän kun minä.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti olen.

Vierailija
2/88 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajien palkkarahat voitaisiin helposti kuitata polttoaineveroista ja autoveroa nostamalla, jos halua olisi. Kenenkään verot ei siinä nousisi.

Mutta jostain syystä ei käy. Niin paljon hoitajia arvostetaan. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, hoitajatkin on veronmaksajia ja he sahaavat samalla omaa oksaansa.

Vierailija
4/88 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajan palkkoihin ei raha muka riitä. Sitten on varaa miljardeja laittaa ulkomaille tukipaketteihin ja kehitysapuun.

Vierailija
5/88 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole.

Vierailija
6/88 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajan palkkoihin ei raha muka riitä. Sitten on varaa miljardeja laittaa ulkomaille tukipaketteihin ja kehitysapuun.

No niissä on sentään jotain ideaa, mutta samaan aikaan tuetaan veronmaksajien rahoin muun muassa Öljyn ostoa Venäjältä. Ei näin.

Vierailija
7/88 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitajien palkkarahat voitaisiin helposti kuitata polttoaineveroista ja autoveroa nostamalla, jos halua olisi. Kenenkään verot ei siinä nousisi.

Ennemmin yritystuista ja kehitysavusta.

Vierailija
8/88 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, ja tuskin ovat hoitajat itsekään. Se ansiotuloverotus koskee nimittäin heitäkin.

Vierailija
9/88 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritystuilla luodaan työpaikkoja, ja rahaa, joka niihin menee, seurataan tarkoin. Hyödyllistä sinänsä. Tosin maataloustuet olisi syytä lopettaa.

Vierailija
10/88 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma ainoa ammattiryhmä, jonka kohdalla aina maristaan, että mistäs rahat otetaan. Vai löytyykö muita?

Vierailija
11/88 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yritystuilla luodaan työpaikkoja, ja rahaa, joka niihin menee, seurataan tarkoin. Hyödyllistä sinänsä. Tosin maataloustuet olisi syytä lopettaa.

No mitäs sun mielestä niillä maataloustuilla tehdään? Eikö kiinnosta ruoan riittävyys kaupoissa ja sitä myöden omavaraisuus tässä maassa? Ei näköjään.

Vierailija
12/88 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat saavat jo nyt enemmän rahaa kuin minä. Ei kiitos lisäveroille.

Rahaa voisi säästää vaikka lakkauttamalla ne sote-alueet, jotka vasemmistohallitus "innovoi".

Vierailija
13/88 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietysti olen.

En ole. Duunari saa duunarin palkan.

Vierailija
14/88 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veroprosenttia saa nostaa kunhan se sitten varmasti menee hoitajille. Ei johtajille, pyrokratiaan eikä ulkomaalaisille tai mihinkään muuhunkaan.

Saimaan kanavan kunnostustyöt keskeytyi. Miksei siitä säästyviä miljoonia voida laittaa hoitajille. Kyllä kaikkeen muuhun löytyy aina rahaa. Johan Sanna antoi taas hiljattain 70 miljoonaa Ukrainaan. Juuri oli Satakunnan sanomassa että jollekin ylilääkärille maksettiin koronalisää 2 vuodelta 40 000 euroa. Kyllä sitä rahaa on, kyse on nimenomaan arvostuksesta ja että mihin halutaan käyttää.

Vierailija
15/88 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpoin tapa säästää tarvittavat rahat, on lopettaa ma***nmuuton tuomien tukielä**ien hyysääminen. Ja jokainen ymmärtää takuulla mitä tarkoitan.

Vierailija
16/88 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska ne tienaavat jo nyt enemmän kuin minä.

Vierailija
17/88 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En maksa veroja.

Hoitajat on palkkansa ansainneet.

Vierailija
18/88 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis maksamaan suurempia hoitomaksuja silloin, kun hoitoa tarvitsen. Yleensä käytänkin yksityisiä palveluita. Lasku niille jotka palveluja käyttävät. Ei kaikille veronmaksajille. Nimim. Yli 20 tonnia veroja vuodessa.

Vierailija
19/88 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai, hoitajatkin on veronmaksajia ja he sahaavat samalla omaa oksaansa.

Ei ole, me veronmaksajat niitä hyysätään.

Vierailija
20/88 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teoriassa luodaan joo,ei toimi kovin hyvin käytännössä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan