Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miksi aliarvioimme ujoja?
10.05.2022 |
Mikä on homman nimi? Olihan Kolmannen valtakunnan johtajakin ujo mies aikakautensa merkittävimmän psykologin mukaan ja paljon sai maailmaa mullistavaa aikaiseksi.
Kommentit (2)
Miksi aliarvioimme ruskeasilmäisiä?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Minä en aliarvio ketään, että en tiedä kenestä "meistä" puhut. Suomalaisista yleensäkö vai miten. Mutta ehkä se johtuu ymmärtämättömyydestä ja sivistyksen puutteesta, jos ette osaa arvostaa ja kunnioittaa myös ujoja.