Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkän työviikon tekijät joilla lapsia, oletteko välillä poissa töistä saadaksenne siivottua ja koska ette jaksa aina mennä töihin?

Vierailija
10.05.2022 |

Myöntäkää totuus. Itse oon tähän asti ollut tunnollinen, mutta jaksaminen meneekin töistä selviämiseen.

Kommentit (67)

Vierailija
61/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä jopa sairaan lapsen kanssa välillä, koska päikkyikäinen sairastaa tosi usein ja työt kasautuu jos niitä ei tee. Nyt varsinkin pari vuotta kun on pitänyt joka pikku nuhasta pitää lapsi kotona niin niitä poissaoloja vaan kertyy... Oikeasti jo hävettää soittaa pomolle että lapsi on taas kipeä. Onneksi toinen on sentään isompi eikä juuri sairastele.

Vierailija
62/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi lokakuussa olen ollut sairaslomalla töistä, koska lapsi ollut kipeä. Nyt täytyy jäädä pitkästä aikaa, koska mies ei kykene jäämään. Näin äitinä tiedän, että oikeastaan se työpaikalla olo on sitä lepoa. Kotona ei saa hetken rauhaa ja pahimmassa tapauksessa siivoat oksennusta vartin välein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/67 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viimeksi lokakuussa olen ollut sairaslomalla töistä, koska lapsi ollut kipeä. Nyt täytyy jäädä pitkästä aikaa, koska mies ei kykene jäämään. Näin äitinä tiedän, että oikeastaan se työpaikalla olo on sitä lepoa. Kotona ei saa hetken rauhaa ja pahimmassa tapauksessa siivoat oksennusta vartin välein.

Onko mies ollut tässä välissä sairaan lapsen kanssa kotona? Vai onko teilläkin niin että mies ei vaan ikinä voi (viitsi) jäädä, vaan se on sinun hommaasi?

Työnantaja ja naisten työmarkkina-arvostus kiittävät.

Vierailija
64/67 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitatko, että valehtelee saikkua vai että ottaa palkatonta SIIVOOMISTA varten? No joka tapauksessa en ole tehnyt kumpaakaan.

Onko kokemusta esim. täyttä työviikkoa tekevän köyhän yksinhuoltajan elämästä?

Hah nokitan! Minulla on kokemusta täyttä työviikkoa plus keikkatöitä tekevänä yh:na!

Arvaa mitä? Köyhyyteen auttaa se että menee sinne töihin. Kotonakin vähemmän sotkua kun kukaan ei ole siellä.

Paitsi jos lapsesi niin iso että voi olla yksin ja siinä tapauksessa katso peliin ja pohdi hetki mikä meni pieleen jos lapsi ei siivoa jälkiään.

En ole itse köyhä yksinhuoltaja, Se oli vain esimerkki yhdenlaista rankasta elämäntilanteesta. Jos lapsia on monta niin jo heidän lääkäri ja neuvola asioidensa hoitamiseen tarvitaan välillä vapaapäiviä että voi soitella lääkäreihin ja neuvoloihin ja jonottaa puhelimessa jne. On täysin älytöntä, että pienten lasten äideiltä vaaditaan yhtä pitkää työaikaa kuin muilta.

Kyllähän työnantajan kanssa voi sopia lyhyemmästä työajasta, vaihtoehtoja löytyy vaikka kuinka. Annas kun arvaan; haluaisit kuitenkin palkan täyden työajan mukaan

Mä siis EN ole vielä saikuttanut väsymyksen/ajanpuutteen takia. Kun lapsen takia on joutunut olemaan töistä pois paljon hänen sairauksien ja tutkimusten takia oikeastikin, niin ei siihen oikeen kehtaa ehdottaa lisäksi yhtä vspaapäivää, niin että kokonainen viidennes työpanoksestani katoaisi. Uutena en ole kehdannut ehdottaa, kun tiedän työntekijöiden tarpeen ja vaikeuden saada sijaista. Todellisia syitä olla töistä pois on jo riittämiin. Ja kun pieni lapsi on sairaana, niin se ei mitään rentoutumista ole. Tai kun kuljetetaan vastaanotoilla ja joudutaan siksi tekemään pidempää työpäivää mies miten kauan.

Vierailija
65/67 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri on tuollainen. Häntä vihaavatkin kaikki.

Lusmuilu on luotaantyöntävä ominaisuus ihmisessä.

Jaa no mikäs on sinun elämäntilanteesi? Joku helppo vai?

Olen huolehtinut ehkäisystä jotta minusta ei tulisi toisten kustannuksella lusmuilevaa uhriutujaa.

Helppoa ei ole kellään, työt hoidetaan silti kuten kuuluu.

No höpönpöpön, sulla on selvästi niin helppoa moneen muuhun verrattuna että sulla ei ole varaa tuomita toisia kun elämäsi on niin helppoa.

Lusmun voi kuka tahansa tuomita koska tahansa, ja kuuluukin. Olet pohkasakkaa, turhake. Ja tuskin lapsistakaan mitään hyötyä tulee olemaan yhteiskunnalle, kun oppivat lusmumamman tavoille.

Sinä olet vauva-palstan perusluuseri josta on yhteiskunnalle pelkkiä kuluja. Olet lisäksi niin tyh*mä, ettet edes huomaa mitä kirjoitan, etten ole koskaan vielä edes lusmuillut, kuten sinä täkäläinen kestopäänaukoja. Väitteensä pitäisi pystyä perustelemaankin jotenkin, jotta se olisi muuta kuin turhaapask*aa.

Vierailija
66/67 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ?

Teen päivittäin pikasiivoukseb, jossa menee aikaa n 15-30 min. Yleensä se 15 min.

Kerran kk teen isomman siivouksen. Tällä hetkellä siihen menee ehkä n 6-8 h.

Tämä tarkoittaa meillä on aina siistiä.

Tykkään työstäni, esimieheni on tosi reilu ja työkaverit mukavia.

Kuinka monta tuntia palkkatyötä teet viikossa ja paljonko aikaa menee matkoihin? Normaali-ihmisen kotihommiin kuuluu muutakin kuin pikasiivous, esim. pyykkääminen, pyykkien ripustaminen ja kokkaaminen ja lastenhoito, jos lapsia on. Kaupassa käynti. Siihenkin menee paljon aikaa jos olet kotisi ainoa aikuinen jolla ei ole autoa.

Sä et vaan osaa. Ruoat voi tilata himaan ja pyykkikoneen pyöriesssä imuroida. Joka päivä ei tartte kokata, vaan samaa ruokaa voi hyvin syödä parina päivänä. Sun täydellisyyden tavoittelu ja se näinpitäätehdäkunainaonnäintehty-asenne vahingoittaa sua itseäsi.

Sen lisäksi muksut mukaan siivoamaan, se kuuluu niillekin.

Suorittajaäidit eivät tee hyvää muksuilleen. Perussiisti riittää eikä kämpän siivoamiseen menee kauan kun tietää mitä tekee.

Pitää olla huippusiisti kun hullu ex kiertää kämppää ja yrittää saada siitä kuvia lähetettäväksi lastensuojelulle.

Vierailija
67/67 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kolmevuotiaan kanssa on oikeus tehdä 80% työaikaa ja kelalta saa siihen pienen tuen, olisko 140. Tällä pystyn pelaamaan paremmin vuorotyöläisenä vuoroja, ja teen lisärahan tarpees sa ylitöitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme seitsemän