Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on rohkein tekosi?

Vierailija
10.05.2022 |

Mitä sellaista olet elämässäsi tehnyt, joka on vaatinut eniten rohkeutta?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyspelkoisena lapsen synnyttäminen ilman muuta kivunlievitystä kuin ilokaasu. Käsittelin pelkoni yksin raskausaikana, eli työstin asiaa itsekseni. Kannatti, synnytys oli erittäin voimauttava kokemus ja se pelko tuli käsiteltyä siinä samalla.

Vierailija
22/64 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeutta on vaatinut kaikista eniten olla oma itsensä ja tehdä niitä asioita jotka on itselle tärkeitä, vaikka muut ei sitä ymmärtäisi/hyväksyisi.

Eli oman polun kulkeminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdannut ison, vihaisen koiran. Oltiin metsässä kävelyllä ja se tuli vastaan irrallaan. Hirveä rähinä ja murisi karvat pystyssä. Mulla oli mukana pieni lapsi. Nostin niin kovan äläkän ja heittelin sitä kaikilla kivillä ja kepeillä mitä maasta edestäni löysin ja se perääntyi eikä hyökännyt.

Vierailija
24/64 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin vakituisen, hyväpalkkaisen työn ja muutin maalle. Opiskelen, maalaan tauluja ja laulan bändissä. Talvet asun lämpimässä.

Vierailija
25/64 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatriselle hoitojaksolle meneminen ja samassa yhteydessä sitoutuminen raittiuteen.

Vierailija
26/64 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeinta on ollut heittäytyä tyhjän päälle. Eli aloittaa kaikki puhtaalta pöydältä.

Vierailija
27/64 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rohkeata väkeä täällä.

Vierailija
28/64 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeinta on ollut valita lapsettomuus.

Vierailija
29/64 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaapista tuleminen ja avioero. Lapsia myös

Vierailija
30/64 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeinta on ollut ottaa riski ja ostaa puolen miljoonan yritystoiminta. Pinnalla ollaan vaikka välillä on sukellettu ja syvälle.

Vierailija
31/64 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin yhteen miehen kanssa toisilla treffeillä. Hän asui ulkomailla ja muutin sinne. Nyt yhdessä 20 vuotta.

Vierailija
32/64 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukupuolen vaihtaminen ja korjausleikkaus on ollut elämäni rohkein teko. Vihdoinkin saan olla oma itseni.

Vierailija
33/64 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen voittanut esiintymisjännityksen sitkeällä laulukilpailuihin osallistumisella ja tehnyt rakastamastani musiikista itselleni työn.

Vierailija
34/64 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin opiskelemaan varasijalta, kun koulu oli jo alkanut. Lähdin pelkän matkakassin kanssa, vailla mitään tietoa asunnosta. Olin yön hotellissa ja sain asunnon. Aika karsee, mutta menetteli syksyn. Myöhemmin sain paremman.

Vierailija
35/64 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierasin kaupassa ja en edes lähtenyt pois, haju oli aivan jumalattoman hirvee mutta ei kukaa ees kattonu mua tai mitää

Vierailija
36/64 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankista valtavan lainan ottaminen ja oman unelman toteuttaminen. Ostin hevostilan ja perustin ratsastuskoulun.

Vierailija
37/64 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun avauduin isälleni siitä kuinka kamala hän on mua kohtaan aina ollut. Ja laitoin välit kokonaan poikki. 30 vuotta kestin sitä saamatonta juopottelevaa mieslasta, jota ei koskaan olis yhdenkään naisen pitänyt päästää pillunsa päälle pomppimaan. Ja onneksi ainoana lapsena olen nainen, joten tein selväksi hänelle, että en lapsia tee joten hänen paskat geenit, joiden ei koskaan olisi pitänytkään päästä jatkoon, päättyvät minuun. Hahhahhaa!

Vierailija
38/64 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämänmuutos. Eli jätin kaupunginpölyt ja muutin tänne ihan Lapin erämaahan , opiskelin eräoppaaksi ja teen rakastamaani työtä.

Vierailija
39/64 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä eniten sisua on vaatinut erota 40 vuoden liitosta.

Vierailija
40/64 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä muutto töiden perässä pikkupaikkakunnalle, josta en tuntenut ketään. Myös työpaikasta oli vain hämärä käsitys etukäteen. Kannatti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän