Miten saan verenpaineen nousemaan?
Aivan vetämätön olo. Aamulla 99/65, nyt alkuillasta 94/65. Yleensäkin on matalahko, mutta nyt erityisen alhaalla. Kävely huippaa.
Kommentit (21)
Syö sipsejä ja lakritsaa. Suolainen ruoka kohottaa verenpainetta.
Itellä nousee ihan töissä käymällä.
Käy terveyskeskuksessa kysymässä. Sulle sanotaan että oot juoppo, tupakoit ja syöt sipsejä, laihduttaakin pitäisi. Eiköhän se siitä jo kohoa.
Ei kai sulla ole mitään lääkettä, joka laskee verenpainetta noin?
Toisaalta nuo lukemat on verenpaineen suhteen aivan ihanteelliset. Verenpaine on alhainen vasta jos lukemat menee alle 90 ja alle 60.
Voin lähettää mun laiskan teinipojan 19v luoksesi. Syö jääkaappisi tyhjäksi, ei tee kotitöitä, valittaa ja vit tui lee. Vähemmästäkin paineet nousee.
Suolaa, lakritsia ja riittävästi vettä. Mulla oli ennen verenpaineet 80/45, mutta aloin huolehtia riittävästä veden juonnista ja nykyään yläpaine on jo satasen pinnassa. Ei mitään älytöntä veden litkimistä, mut ennen en juonut juuri yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Tule tänne meille töihin!
meinasin just laittaa ,että mene johonkin naisvaltaiseen paikkaan töihin...
sivusta
mieti NATOA ja digipassia, ei saa kauppaakäydä jollei ole merkkiä otsassa tai kädessä
Katso Hutisalon tai Emmakarin puheita.
Mieti päivä Putinin ja sotilaittensa edesottamuksia ja lue pelkästään aiheeseen liittyviä uutisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tule tänne meille töihin!
meinasin just laittaa ,että mene johonkin naisvaltaiseen paikkaan töihin...
sivusta
Ota mies kotiisi asumaan. Heti nousee RR 100 mmHg
Mulla on useimmiten alemmat lukemat. Eihän noi ole pahat.
Ole kiitollinen jos se on alhainen. Toki se voi tuottaa ikäviä tuntemuksia, mutta pidä vaikka lakupussi aina messissä.
Tule meille vahtimaan 18kk ikäistä vilkasta taaperoa.
Lupaan, että verenpaineesi nousee ensimmäisten 15minuutin aikana.
T. kohta posahtaa verisuoni päässä.
Etsi käsiisi tanskalaista salmiakkia tai syö 500 gr lakritsia niin johan alkaa nousemaan