Mikä on rohkein tekosi?
Mitä sellaista olet elämässäsi tehnyt, joka on vaatinut eniten rohkeutta?
Kommentit (64)
Rohkeunta on ollut jäädä kotiäidiksi, vaikka yhteiskunta ei sitä meillä suomessa arvosta. Koen että ei ole mitään tärkeämpää duunia, missä minua tarvittaisiin yhtä paljon.
Luokkaretkelle mukaan meno ulkomaille. Olin koulukiusattu ja luokallani ei yhtään ystävää ollut mutta päätin että en jätä tätä kokemusta väliin.
Annoin puhelinnumeroni eräälle tytölle kun hän sitä pyysi.
Tää on helppo. Yrittäjäksi ryhtyminen aivan ehdottomasti.
Sanoin telaketjufeministille, että feminismi on rasismia.
Rohkeinta oli muuttaa parikymppisenä yksin vieraaseen maahan. On myös elämäni parhaimpia asioita ja löysin sieltä myös puolison itselleni.
Kun tulin kaapista ja paljastin kaikille olevani lesbo. Oma äitikin hylkäsi.
Todistaminen oikeudessa vaarallista rikollista vastaan. Sen jälkeen jouduin muuttamaan ja salaamaan tietoni. Toiseksi ehkä ulkomaille yksin lähteminen. Kolmanneksi nuorena liftaaminen.
Irroittautuminen toimintahäiriöisen lapsuudenperheen vetovoimasta. Ehdottomasti parasta mutta samalla myös rohkeinta mitä olen elämäni aikana tehnyt.
Äidinkielen ylioppilaskirjoituksissa esseen aiheena oli "Rohkein tekosi?". Kirjoitin vastaukseksi pelkästään: "Tämä."
Sain laudaturin.
Rohkeinta on ollut avioero, talon myyminen ja irtisanoutuminen. Kyllä, kaikki meni kerralla uusiksi. Jopa asuinpaikka.
Joo sama kuin tuolla ylempänä, eli oman yrityksen perustaminen ja työntekijän roolista jättäytyminen.
Purjeveen ajaminen Tallinasta Porkkalaan myrskyssä jossa veneistä kaatui mastoja, veneessä jossa olin kapteeni sairastui ja oksensi kajuutassa. Kyydissä maksavia asiakkaita.
N51
Irtisanoutuminen, jättäytyminen oravanpyörästä.