Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä aloit rupsahtamaan?

Vierailija
10.05.2022 |

Ja mitkä olivat ensimmäisiä huomattavia muutoksia?
Itse olen 35, ja alan näyttämään pikkuhiljaa vanhalta tädiltä...
Selkä on alkanut roikkumaan, kaulan/leuan seutu vanhentunut, otsajuonteet ja huulen yläpuolen juonteet jämähtämään.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 12-vuotiaana, kun pulskistuin, leikkautin tukan lyhyeksi ja kiinnostuin valtavasti sisäkasveista. 

Vierailija
2/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näytän 25-vuotiaalta edelleen.

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalia elämisenjäkeä.

Vierailija
4/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

36v ohimot harmaana, parrassa harmaata jo pari v ennen sitä. Ryppyjä silmän seudussa. Ukkoraiska jo alta 40v.

Vierailija
5/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassit roikkuu, suihku on heikompi.

M40

Vierailija
6/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-vuotiaana huomasin ekan kerran kaulan ihon löystyneen, siitä lähtien kyyti on ollut kylmää. Viisi vuotta myöhemmin saldona on kalkkunankaula, syvät nasolabialejuonteet, silmänympärysrypyt, tissien roikahdus, yleinen ilmeen väsyminen ja kasvojen valahtaminen, hiukset alkavat harmaantumaan. Että sellasta.

Vierailija
7/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin 40. Nyt olen tsempannut ja näytän nuoremmalta kuin 5v. sitten.

Vierailija
8/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieniä juonteita on kasvoissa mutta näytän yhä samalta (kuulemma) kun 10 vuotta sitten. 

Kaulassa on semmoinen heltan alku (pitkittäinen ryppy) joka näkyy jos peilaan itseäni alaviistosta ja venytän kaulaa eteenpäin. Jos (kun) siitä kehkeytyy heltta niin aion kyllä käydä kiristyttämässä sen.

Vastaus aloituksen: n. 5 vuotta sitten huomasin ekat juonteet.

N31

Vierailija
9/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viisikymppinen. Viitisen vuotta sitten naaman iho alkoi pikkuhiljaa valahtaa leuan alle.

Vierailija
10/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 35v jälkeen alkoi kova alamäki. Nyt ikää 37v.

Tosi nopea muutos, ennen tuota olin nuoren näköinen. Varmaan geeneillä vaikutusta, koska elämäntavat ovat samat.

Vierailija
11/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan emännän puolesta ja sanotaan nyt, että hyvissä ajoin. Itseltäni kysytään lähes aina henkkareita, kun ostan alkoholia.

M37

Vierailija
12/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta mielestä näytän 30 vuotiaalta. Näkö alkoi heiketä rupsahtamisen tahdissa.

Itse ei huomaa ja muut ei kehtaa sanoa🙊

T.70+

Vierailija
13/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 v oli selvä vedenjakaja. Näin se vain on - menopausista johtuva.

Vierailija
14/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kans tuo 35 v. Sitä ennen luultiin aina jopa kymmenen vuotta nuoremmaksi. Valokuvista myös huomaa tuon eron.

Vierailija
15/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 vuotiaana alkoi kassit roikkua.

Vierailija
16/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No 15-vuotiaana en saanut enää yhtä paljon huomiota miehiltä kuin nuorempana, mutta omasta mielestä se "rupsahdus" tapahtui vasta pari vuotta myöhemmin kun mulle kehittyi pahemman laatuinen syömishäiriö masennuksen kera.

Vierailija
17/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

40-vuotiaana kolme vuotta sitten alkoi kiihtyvä alamäki. Useampikaan tuttava ei ole enää tunnistanut kun on tullut vastaan. Siitä tulee aina hieman vaivautunut olo itselle. Vuoden takaiseen verrattunakin ulkonäkö on muuttunut todella paljon. Kohta olen ihan mummelin näköinen.

Vierailija
18/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rupsutellut koko ikäni.

Vierailija
19/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tässä 33 vuotiaana

Vierailija
20/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä, jos ihminen ei saa edes vanhentua luonnollisella tavalla? Media ja kirurgit ja kauneuden alan yrittäjät luoneet harhan, että pitää aina näyttää nuorelta, että saavat yhä enemmän kaupattua omia tuotteitaan. Eli nämä yritykset luoneet harhan, että ei saa edes vanheta rauhassa, koska se nyt vain kuuluu ikään. Kuka yritys ikinä kauppaa, että kelpaat juuri sellaisena kuin olet, koska se ei tietenkään myy. Kauneuden hoitoalan yrittäjät kauppaavat aina, että ota botoxia, ota tissi implantit ja tekoripset, muuten et kelpaa. Ja tätä siis kauppiaat haluavat, että et kelpaa koskaan omana itsenäsi, että on mukamas aina parantamisen varaa omassa ulkonäössä? Media myös loi harhan myös miehille, että osta, osta nämä partahoito tuotteet ja osta kasvohoito välineet ym.