Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä iässä aloit rupsahtamaan?

Vierailija
10.05.2022 |

Ja mitkä olivat ensimmäisiä huomattavia muutoksia?
Itse olen 35, ja alan näyttämään pikkuhiljaa vanhalta tädiltä...
Selkä on alkanut roikkumaan, kaulan/leuan seutu vanhentunut, otsajuonteet ja huulen yläpuolen juonteet jämähtämään.

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoresta asti olen ollut rupsahtaneen näköinen. Jotkut siitä jaksaa myös piilovittuilla.

Vierailija
42/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

25-vuotiaana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30, niin kuin kaikki naiset.

Tämä totta että vaikka kuinka olisi kaunis ja rypytön, eikä piirteet alkaisi roikkua, joku nuoruuden hehku silti katoaa kasvoilta tuossa vaiheessa. Ehkä liittyy siihen kun aivot samaan aikaan ovat vihdoin kasvaneet valmiiksi. Sitten alkaa todellisuus ja alamäki? Näin ainakin itsellä.

N41

Tiedän muutaman 30v naisen, jonka arvioin itse n. 25-vuotiaaksi. Olen siis itse nainen. On myös 25-vuotiaita, joissa alkaa ikääntyminen näkymään. Itse 32, minulla ei ole vielä ikääntymisen merkkejä. Minun ikä arvioidaan 23-25v välille edelleen, niin miehet kuin naiset. Myös töissä.

Vierailija
44/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

13 vuotiaana. Ei enää erektio pelittänyt.

Vierailija
45/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

51v nyt. Maanvetovoima vaikuttanut jo hetken aikaa. Kiskoo kaksoisleukaa ja vatsamakkaraa maata kohti.

Vierailija
46/55 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen rupsahtaa noin 8-10 vuoden välein. Sitten mennään samalla naamalla seuraavat kymmenen vuotta.

Minä muistan rupsahdukset 37 v, 45 v ja 52 v.

Vierailija
47/55 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eilen. en huomannut sitä vuonna 2003 vielä. on se jännä..

en ymmärrä. mikä tuli sitten eilen että alkoi sillon?

Vierailija
48/55 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 37 ja enää tänä vuonna ei kysytä papereita joka kerta. Aamuisin näytän peilistä jo aika eriltä kuin ennen. Ei haittaa mua, en jaksaisi toista kertaa elää nuoruutta vaikka tarjottaisiin.

Vierailija
49/55 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassit roikkuu, suihku on heikompi.

M40

Penis on pienempi erektiossa.

Mutta kyllä tällä vielä itsensä tyydyttää.

M45

Vierailija
50/55 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulommat häppärit  lerpattaa. Huilu ei enää kunnolla kostu. No. Voiteet torveen ja ajot voi alkaa!

N48

Vierailija
51/55 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 - 30 elämän i huipulla.

sitten minut syrjäyteytettiin

lauman johdosta..

kova osa alfa-uroksella selkeesti

Vierailija
52/55 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

49- vuotiaana. Tosin tätä ei olisi tässä mittakaavassa tapahtunut ilman elämän isoja stressitekijöitä, kuten esimerkiksi läheisen vakava sairastuminen sekä toisen kuolema. Ei ole ollut aikaa eikä voimia miettiä itseään. Saati sitten huolehtia itsestään. Elämä on ollut muutaman vuoden pelkkää selviytymistä.

Vierailija
53/55 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollut aina jotenkin vanhan näköinen, jo lapsena. Mua kiusattiin koulussakin 3 kaulan ympäri menevästä syvästä vaakasuorasta ryppyrenkaasta. Silmätkin oli jotenkin syvällä kuopissa kuten vanhoilla ihmisillä toisinaan. Otsalle tuli 3 vaakaryppyä teininä, huomasin ne 13-vuotiaana. Ne tuli, kun on raskaat slimäluomet jotne otsaa tuli jatkuvasti kohoteltua.

Jossain 25-vuotiaana huomasin syvät nasolabiaalirypyt ja alkavat sibeliusrypyt.

Seuraava rupsahdus tuli 37-vuotiiaana. Olin hitaasti lihonut 100 kiloon ja päätin laihduttaa läskit pois. Joo lähti Cambridgella pikavauhtia, mutta "naama ja tissit meni". Tisseistä tuli roikkuvat tyhjät ryppyiset pussukat. Mahallekein jäi ryppyistä tyhjää nahkaa. Näkyvin on että tämä kävi myös naamalle. Entisen kaksoisleuan tilalle jäi ryppyinen heiluva löysän ihon heltta, posket meni lommoille ja roikkuvaa nahkaa päällä, silmät syvällä kuopissa ja kreppipaperimaisen ryppyistä ohutta nahkaa päällä. Rasva aika lailla lähti koko kasvoista vaikka olin edelleen normaalipainn ylärajalla. 

Nyt iikää 47 ja olen jo ihan vanhan eläkeläisen näköinen. Mutta eipä tuo menoa haittaa. Olen tyytyväinien elämään enkä enää miehiäkään kaipaa, joten ei tarvitse viehättää kenenkään silmää.

Vierailija
54/55 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nyt 29 vuotta ja huomaan ettei iho kasvoissa ole enää yhtä heleä kuin ennen. Vaikuttaa kyllä varmasti myös univaje ja vauvavuosi.

Vierailija
55/55 |
11.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 vuotiaana. Otsaan alkanut tulla ryppyjä, ennen ei ollut kuin yksi. Silmänurkissa on myös ryppyjä.