Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka meikkaatte vain harvoin

Vierailija
09.05.2022 |

Mitä meikkiä laitatte silloin kun meikkaatte?

Kommentit (72)

Vierailija
41/72 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mineraalimeikkivoide, ripsari, poskipuna, kulmaväri, huulikiilto

Vierailija
42/72 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En meikkaa ollenkaan. Joskus levitän perusvoidetta kun ihoa kiristää.

Tää oli varmaan ennätys. Yleensä menee n. 10 vastausta kun ensimmäinen tulee kertomaan ettei käytä meikkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/72 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakynää, ruskeaa ripsiväriä, ruskeat rajaukset, luomivärien sävyt vaihtelee vähän, ja jotain vaaleaa rajauskynää alhaalla sisäluomilla. Mulla on erilaisia sävytettyjä huulivoiteita, huulikiiltoja ja tinttejä useammin käytössä. En tykkää käyttää meikkivoidetta, puuteria tai huulipunaa. Poskipuna ei tuu käytettyä kun se näyttää vähän oudolle ilman meikkivoidetta ym.

Vierailija
44/72 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilanteesta riippuen kosteusvoiteen päälle joko meikkivoide ja puuteri tai pelkkä puuteri. Ihan vähän ripsaria ja kulmiin kulmakynää. Huulipuna tai -kiilto. Viimeksi olen laittanut koko setin reilu vuosi sitten valokuvaa varten, pelkkää puuteria käytän viikoittain, kun on live-palaveri tai sellainen, jossa pitää olla kamerat päällä.

Vierailija
45/72 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakynä, ripsiväri, huomaamaton huulten rajaus ja huulipuna tai -kiilto. Tarvittaessa kevyesti meikkivoidetta ja puuteria peittämään punaisuutta ja kiiltoa (talvella lähinnä). Meikkaan ehkä kerran viikossa ja silloin, kun on jonnekin erityisempää menoa. Minulla on luonnostaan siisti iho, melko tummat ja pitkät ripset ja vahvat kulmat, joten en koe tarvitsevani meikkiä arjessa.

Vierailija
46/72 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakynä, peitepuikko ja puuteri noin kerran kuukaudessa. Näiden lisäksi n. 2 kertaa vuodessa vielä kajal ja ripsiväri.

Vierailija
47/72 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin kerran tai kahdesti kuussa saatan meikata töihin tai illanviettoon, ja silloin käytän kevyttä meikkivoidetta ja kulmakynää. Häihin tai vastaaviin juhliin laitan myös ripsiväriä ja luomiväriä tai käyn suosiolla meikkaajalla, jolla on isompi arsenaali.

Yleensä stressaan koko ajan, onko joku meikki suttuinen tai meikkivoide levitetty epätasaisesti, ja ripsari ärsyttää silmiä. Olenkin siis itsevarmempi ilman meikkiä :D

Vierailija
48/72 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laitan joka päivä kulmiin väriä, koska omani ovat lähes värittömät. Muuta meikkiä en yleensä laita. Hiukset laitan nätisti.

Joskus sitten (ehkä 5-10 päivänä kuukaudessa) laitan kulmavärin lisäksi ripsiväriä, ja joskus jopa jotain sellaista mineraalipuuteria. Ehkä kerran tai kaksi vuodessa laitan luomiväriä, jos on vaikka jotkut juhlat. En kyllä aina silloinkaan.

Itsestäni tuntuu mukavammalta olla ilman meikkiä. Erityisesti kaikki ihoa peittävät jutut, puuterit, meikkivoiteet ym. tuntuvat jotenkin tunkkaiselta iholla. Vaikka niitä juuri kipeimmin "tarvitsisin" kun on lievää couperosaa :)

Vierailija
49/72 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuteria tai ihan vähän peitevoidetta. Mulla on liian herkkä iho päivittäiseen meikkaamiseen niin käytän noita välillä pääasiassa peittämään tummia silmänalusia..

Vierailija
50/72 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan pari kertaa kuussa jos sitäkään kun menen juhlimaan. Pohja elikkäs primeri, peitepuikko ja meikkivoide. Eyeleynerit ja irtoripset, alaripsiin ripsarit, sitten väritän kulmat kulmavärillä, laitan huulipunaa ja viimeistelen puuterilla

Vierailija
51/72 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaan aivan äärimmäisen harvoin. Viime aikoina perussetti on ollut ripsiväri, kulmakynä ja värillinen huulirasva. Meikkasinkohan viime vuonna ehkä 2 kertaa...

Vierailija
52/72 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsiväriä ja värillistä huulirasvaa.

Vierailija
53/72 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ylipäätään pitäisi meikata?

Kelpaan itselleni juuri tällaisena, muusta viis.

Pidän itseni siistinä, huolehdin että hiukset on puhtaat ja siistit, tykkään pukeutua hyvin ja käyn suihkussa.

KOSKA nautin hyvänolon tunteesta kun on puhdas ja siisti. Meikkaamisesta en saa mitään. Päin vastoin, tunnen olevani likainen kun on jotain sotkua naamassa.

Ja olen nuori nainen.

Sama täällä. Jos laitan pesen heti pois. Olen myös nätimpi ilman meikkiä !

Vierailija
54/72 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat meikit, jotka omistan, ovat peitepuikko ja punainen huulipuna. Käytössä ehkä kerran kuussa tai harvemmin.

Vierailija
55/72 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan punaisuutta tasaavaa pohjustusvoidetta, meikkivoidetta, puuteria, peitevoidetta, poskipunaa, silmämeikin pohjustusvoidetta, luomiväriä, ripsaria ja kulmaväriä.

Vierailija
56/72 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan meikannut ( paitsi 💄 HUULIPUNAA ) Enkä aiokaan meikata koskaan.

Mutta, hoidan ihoani hyvin.

Päivävoide, silmönympärysvoide...

Kasvojen puhdistus, kasvovesi, silmänympärysvoide ja yövoide.

Lauantai iltana seerumi kasvoihin saunan jälkeen.

Joka toinen kuukausi kasvojen kuorinta.

Kiinteyttävä kasvonaamio.

Kulmani nypin kauniiksi itse.

Hiuksiani laitan "normaalisti" 😂...

Olen 34 v, kolmen lapsen äiti.

Vierailija
57/72 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitevoide nenään (joskus), meikkivoide, poskipuna, kulmakynä, huulienrajauskynä ja huulipuna (kosteuttava). Joskus päälle ripaus puuteria. Näillä mennään jos töissä on joku edustustilaisuus, tai jos menen johonkin perhejuhliin tms. Kun meikkaan, näytän huomattavasti virkeämmältä. Siksi käyn myös säännöllisesti laitattamassa kulmat (nyppiminen ja väri).

En ole koskaan useista kokeiluista huolimatta löytänyt sellaista ripsiväriä, joka oikeasti pysyisi, on kokeiltu kalliit ja halvat, 38 asteen ja vedenkestävät - muutaman minuutin päästä ne aina leviää!?! Silmäni ovat liian herkät kestovärjäukseen.

Vierailija
58/72 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puuteri, kajaali, ripsari, kulmakynä ja poskipuna. Tulee freesi luonnollinen, mutta hieman laitettu look. Kun lakkasin käyttämästä meikkivoidetta, ihoni voi loistavasti, enkä tarvitse sitä. 

Vierailija
59/72 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripsaria joskus kerran kuussa-kahdessa

Vierailija
60/72 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi pojat mitä pakkelinaamoja

T: huulihohde välillä, siksi näytänkin parikymppiseltä vaikka ikää 40v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme seitsemän