Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otrico verkkokauppa

Pesonen
08.05.2022 |

Onko kokemuksia Otrico nimisestä verkkokaupasta?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivusto vaikuttaisi olevan nyt poistettu.

Vierailija
42/52 |
13.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama juttu. Tilasin kengät 12.5.2022, laskun eräpäivä oli 11.6.2022 eikä kenkiä ole näkynyt. Onneksi valitsin KLARNA - maksun , maksa myöhemminm ja sain laskuni selvitystilaan eli ei tarvinne maksaa ennen kuin tilanne on selvitetty. Mikä olisi oikea taho ottaa yhteyttä; kuluttaja-asiamies vai poliisi ( rikosilmoitus).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni tilasi kengät ko firmasta. Me asutaan Kuopiossa, paketti oli jossain vaiheessa Kuhmossa, välillä Kajaanissa. Paketti oli annettu jollekin 27.5.22, mutta ei vaimolleni tänne Kuopioon!! Huijareita ovat, me maksoimme luottokortilla, rahat on kai mahdollista saada takaisin.

Vierailija
44/52 |
14.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä. Kengät muka teossa nyt eri paikkakunnilla.

Vierailija
45/52 |
21.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoida näisä aina maksu Klarnan kautta. Sen voi jäädyttää aina siihen asti, kun tavara tulee. Niin minä tein tämän Otricon kanssa. Ja nyt Klarna palauta rahat, kun huhtikuun alussa tilatut kengät eivät ole vieläkään tulleet.

Vierailija
46/52 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein poliisin neuvonnan mukaan rikosilmoituksen ja vastaus tuli..ei käsitellä. Eli poliisikin on kädetön.

Vierailija
47/52 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, huijarifirma on. En minäkään saanut kenkiä, mutta kun olin maksanut Klarnan kautta niin rahat palautettiin. Klarna on siitä hyvä, että maksun voi jäädyttää, jos tavaraa ei näy maksupäivään mennessä. Ei ole näkynyt, vaikka tilauksesta on kohta kolme kuukautta. Tänään ilmoittivat palauttavansa rahat Klarnalta.

Vierailija
48/52 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilausvahvistus tuli, muuta ei sitten tullutkaan. Klarna karhuaa maksua, yrityksen sivut ovat "tilapäisesti poissa käytöstä". Silkkaa huijausta.

Vierailija
49/52 |
05.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ottanut Klarnaan yhteyttä, kun en ole kenkiäni saanut, lasku oli tauolla, myöhemmin tuli viesti, että lasku on siirretty perintään, koska en ole selvittänyt asiaa Otricon kanssa.

Sitä en osannut tehdä, koska sitä ei ollut minun taidoillani löydettävissä.

Nyt minusta tuntuu, että ei edes Klarna ole enää luotettava, kun siirtää laskun perintätoimistoon, vaikka ilmoitin, etten ole edelläänkään saanut tilaustani

Vierailija
50/52 |
11.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin menin samaan lankaan. 4.5. tilasin sandaalit, kesäkuussa oli olevinaan lähetetty ja haettu 500 km päästä kotoani. Nyt tänään tuli pankista ilmoitus, että luottokorttiani on käytetty väärin, ja nyt korttini on kuoletettu. Seuratkaahan luottotilänne, ettei käy niinkuin minulle!

Vierailija
51/52 |
13.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin unohtanut koko tilauksen kunnes tuli klarnalta muistutuslasku, sandaaleja ei ole näkynyt 16.5 tilasin, luulin että tilaus jäi jotenkin vaiheeseen kun ei mitään kuulunut.. no laskua ei onneksi tarvi maksaa ja klarna selvittelee. En luota mihinkään FB mainostavaan firmaan enää.

Vierailija
52/52 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu kenkiä ei ole näkynyt ja Klarna laittaa karhulaskuja....ilmoitin sinne etten aio maksaa mitään. Otriko yrittäjää ei taida (enää) olla olemassakaan ? Miten tässä oikein pitäisi toimia ?