Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otrico verkkokauppa

Pesonen
08.05.2022 |

Onko kokemuksia Otrico nimisestä verkkokaupasta?

Kommentit (52)

21/52 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun paketti mennyt Rovaniemelle, itse asun Jyväskylässä.

En saa yhteyttä firmaan, ja Otricon nettisivut eivät toimi.

Vierailija
22/52 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttisi tykkäävän tuo vic karlsson facessa falun poliisi sivuja.? Tietenkin jos on tuo sama henkilö? Oliskohan jostain tuoltapäin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
24.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkiä tässä itekkin oottelen, onneksi otin klarnan kautta

Vierailija
24/52 |
25.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkiä tässä odottelen......3 viikkoa sitten tuli viesti et ovat matkalla,sitten ei ole kuulunut mitään.....

Mistähän kaukaa ne tulevat,JOS tulevat ????

Vierailija
25/52 |
26.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin ja maksoin . pakettia ei ole tullut ikinä.

On mennyt johonkin ihan omituiseen osoitteeseen toiselle puolelle Suomea,

josta kuulemma noudettu enne kuutta aamulla.

Mietin juuri rikosilmoituksen tekemistä tästä toimijasta,

Ei ainakaan ikinä tarvii tätä verkkokauppaa käyttää, varoitus muillekin

tuula

Vierailija
26/52 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä myös tilasin sandaalit mutta en ole saanut tuotetta.ja sitten muka olen tilannut vaelluskengät mutta en ole tilannut.taitaa olla huijausfirma .

Vierailija
27/52 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu eli kenkiä ei ole kuulunut. Vakava varoitus.

Vierailija
28/52 |
27.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä erehdyin tilaamaan sandaalit. Yllätyksekseni ne on lähetetty Kiinasta. Kuvio on sama: jäljittäessäni paketin kulkua seurantanumeroilla (kiinalaisen kuljetusyrityksen ja Postin), totesin, että se oli mennyt Muonioon - itse asun Espoossa - ja joku mieshenkilö oli sen sieltä lunastanut. Otin yhteyttä Klarnaan, joka pyysi ottamaan yhteyttä lähettäjään. Olen tehnyt sen jo kaksi kertaa saamatta vastausta. Firmaa ei löydy, vain osoite vickarlsson76@gmail.com. Tämä on törkeä huijaus, ja kuvio toistuu näköjään täysin samanlaisena. Mihin tästä voisimme ilmoittaa?

Vierailija
29/52 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lankaan menin minäkin. Tilasin sandaalit ja sain seurantakoodin. N. 4 vk:n päästä kengät menneet Kuhmoon , minä Jyväskylässä. Sähköpostiin ei kukaan vastaa. Seuraavaksi yhteys klarnaan.

Vierailija
30/52 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkiä ei kuulu, mutta Klarna lähttää masumuistutuksia. Olen kysellyt lähetyksen perään, mutta vastauksia ei kuulu. Huijausviestejä kyllä tulee. Pitääkö ottaa yhteyttä kuluttaja asiamieheen? 561

Vierailija
31/52 |
30.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein rikosilmoituksen ja klarnalla asia etenee omaan tutkintatiimiin. Lasku tauolla, kunnes asia etenee heillä. Tehkää ihmeessä muutkin rikoilmoitukset.

Vierailija
32/52 |
31.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilasin kans kengät, en ole saanut. Kerkesin maksaa Klarnan laskun, mutta ilmoitin Klarnalle, selvittäävät asiaa.  Lisäksi tein rikosilmoituksen. 

Vierailija
33/52 |
01.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, tilasin kengät facebookin kautta, enkä saa yhteyttä Otriconiin. Klarnan lasku taukotilassa ja Klarna muistuttaa, että pitää olla myyjäliikkeeseen yhteydessä. Miten olen, kun sähköpostiin ei vastata useista yrityksistä huolimatta. Muuten verkkokaupat ovat toimineet sovitusti. Yhdet bikinit olen joutunut vuosien saatossa maksamaan, vaikken ole saanut tuotetta.

Vierailija
34/52 |
02.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkkarit tilasin ,seurantatunnus tuli ja ilmoitti et on 15 päivää sitten noudettu Belgiassa.

Ite asun Hämeessä.

SP Vic Karlsson ei vastaa. Rahoja tuskin saa koskaan takaisin.

Vierailija
35/52 |
03.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu: Posti on mukamas yrittänyt tavoittaa s-postitse ja puhelimitse, mikä ei pidä paikkaansa.

Sandaaleja ei ole tullut.

Vierailija
36/52 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, lähetystunnus kiinalainen ja näyttää matkan tekoa ihan hyvin. Postiin olen viestinyt ,antoivat tähän liittyen erilaisen seurantatunnuksen,mutta viestin vielä kiinalaisen chatin kanssa,niin seurantatunnus oli vielä 3.erilainen .tuote luovutettu vanha-ulvilassa ja Kaasmarkkuun mennyt. Onkohan kaasamarkkulaisella ollut sama tilaus vai jotain kytkyä huijareihin??

Vierailija
37/52 |
05.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi apua, miunkin kengät 'menny' muualle. Vastaanottajana näkynyt olevan ihan joku suomalainen toiminimi, auttaisikohan sinne soittelu, jos kengät oikeasti olisi siellä... Vaiko huijausta sekin?!

Vierailija
38/52 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä ei missään nimessä kannata tilata mitään. Täyttä huijausta alusta loppuun.

Vierailija
39/52 |
10.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole kenkiä näkynyt. Posti sanoo että tällä tunnuksella toinen henkilö ja noutanutpaketin Liedossa.

Vierailija
40/52 |
11.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en maksanut etukäteen tilaamiani kenkiä, joita en ole koskaan saanut!

Ihan vinkiksi vain että samoja kenkiä saa tilaamalla Kiinasta ja n. kolmanneksen halvemmalla!