Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Passi hukassa. Itku tässä tulee.

Vierailija
08.05.2022 |

Huomenna lento. Illalla lähdetään junaan. Pojan passi hukassa. Ollaan käännetty koko talo ympäri. Mä en todellakaan enää tiedä missä se voisi olla. Mä luulin että kaikkien passit olisi olleet mun käsilaukussa mutta ei ole. Ei ole totta. Mulla ei ole enää mitään ideaa mistä etsisin sitä.

Kommentit (247)

Vierailija
221/247 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyikö passi?

Vierailija
222/247 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä joku, jonka lapsilla on henkilökortit, kun niitä niin usein täällä mainitaan. Omat lapset ovat joutuneet todistamaan henkilöllisyytensä matkustamisen lisäksi vain pankissa, joten ei meillä ainakaan ole kuin passit. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/247 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyikö passi?

Ei, joutuivat perumaan matkan koko perheeltä ja sitten tuli avioero ja lapset otettiin huostaan ja sai potkut työstä. Kaikki yhden passin takia.

Vierailija
224/247 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä joku, jonka lapsilla on henkilökortit, kun niitä niin usein täällä mainitaan. Omat lapset ovat joutuneet todistamaan henkilöllisyytensä matkustamisen lisäksi vain pankissa, joten ei meillä ainakaan ole kuin passit. 

Ihan turhaa rahan menoa henkilökortit.

Vierailija
225/247 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö kentältä saa enää pikapasseja?

Katsoin että se palvelupiste on auki 7-16... Sitä ei varmaan muina aikoina saa? Meillä lähtee 6.20 lento, koneeseen nousu 5.40. ap

No se on nyt auki, hopi hopi. 

Vierailija
226/247 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

VaahtoVasara kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin maahan lento? Itse kävin äskettäin Saksassa vanhentuneella passilla. Missään ei tarvinnut näyttää.

Ihan olet sitten tuurilla mennyt, koska passista on lentokentillä verrattu nimi boarding passiin.

Tarkastuksen yhteydessä jos olisi havaittu matkustusasiakirjan vanhenneen, olisi sinua sakotettu ja maasta riippuen jopa maahantulokielto/-rajoite.

Taitaa lufthansa olla ainoa lentoyhtiö, jota tosiaan ei kiinnosta, kuka lipulla matkustaa. Eivät kysy Suomessakaan ollenkaan henkkaria/passia. Kuka vaan voi matkustaa boarding passilla.

Vierailija
227/247 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti vuodelta 2009, senkin pösilöt.

Mutta ehkä ap etsii passia edelleen. 

Vierailija
228/247 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä muualla aikuiset sitten joutuvat henkilöllisyytensä todistamaan? Itse en ainakaan ole kertaakaan joutunut sellaisessa yhteydessä missä ajokortti ei olisi kelvannut. Pankissa käynnitkin on viime aikoina hoitunut etäyhteyksillä.

Vierailija
229/247 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei aloitus ole vuodelta 2009, vaan 8.5.2022.

Vierailija
230/247 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap on jo kirjoittanut miten kävi, lukekaa ketju

Vierailija
231/247 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvänänäkijä Stiina Sahari tietää missä se on, hän osaa etsiä kadonneita asioita kaukokatselulla.

Vierailija
232/247 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten siellä Rodoksella menee, ap? Onko lämmin?

Vierailija
233/247 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä trolli vedät tuon vuoden 2009?

Vierailija
234/247 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenna lento. Illalla lähdetään junaan. Pojan passi hukassa. Ollaan käännetty koko talo ympäri. Mä en todellakaan enää tiedä missä se voisi olla. Mä luulin että kaikkien passit olisi olleet mun käsilaukussa mutta ei ole. Ei ole totta. Mulla ei ole enää mitään ideaa mistä etsisin sitä. /quote]

Me unohdettiin passit kotiin ja huomattiin asia vasta, kun niitä kysyttiin takaisin lähtiessä Espanjan lentokentällä ensimmäistä kertaa koko matkan aikana! 

Vierailija
235/247 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap J. Hussi?

Vierailija
236/247 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rukoile Jumalalta, etsivä löytää

Samalla vaivalla kannattaa myös jutella pääsiäispupulle, joulupukille, näkymättömälle yksisarviselle ja lentävälle vihreälle kirahville. Ehkä joku niistä tietää. 

Vierailija
237/247 |
09.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyi. Ei ymmärretä miten, mutta se oli kodinhoitohuoneen pöydällä ison pyyhepinon alla. Mulla ei ole mitään muistikuvaa, että olisin sitä sinne vienyt. Miksi olisin vienyt vain yhden passin sinne, jos keräsin kaikki jo valmiiksi laukkuuni? Kukaan lapsista ei myöntänyt koskeneensa passiin. Miehelläkään ei ollut siitä tietoa. Pääasia kuitenkin, että löytyi. Ihmeellinen paikka joka tapauksessa. ap

Nostan jotta kaikille selvää että passi löytyi jo.

Vierailija
238/247 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ylsi passi oli tippunut laatikon taakse. Oli pitkään hukassa. Ettei olisi tippunut sulta sinne laukun lähelle?

Vierailija
239/247 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löytyi. Ei ymmärretä miten, mutta se oli kodinhoitohuoneen pöydällä ison pyyhepinon alla. Mulla ei ole mitään muistikuvaa, että olisin sitä sinne vienyt. Miksi olisin vienyt vain yhden passin sinne, jos keräsin kaikki jo valmiiksi laukkuuni? Kukaan lapsista ei myöntänyt koskeneensa passiin. Miehelläkään ei ollut siitä tietoa. Pääasia kuitenkin, että löytyi. Ihmeellinen paikka joka tapauksessa. ap

Alkava dementia? Eilen kävit arvuuttelemassa miten patalappu päätyi pöytäliinojen kanssa pesukoneeseen? Kukaan lapsistahan ei myöntänyt laittaneensa sitä koneeseen;)

Vierailija
240/247 |
10.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon on näyttöä kertynyt naisten huolimattomuudesta elämäni varrella, tämä menee siihen, jo vuoren korkuiseen kasaan mukaan...

Tietysti tuo on vain naisen vika, kun nainen yksin pakkaa. Niinkö?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi