G: Törkein " ystäväsi" teko? Miksi välit menivät?
Kommentit (28)
Hävis meikkejä, levyjä ja lehtiä. Aina silloin tällöin jotain..kerran näin yhden levyni sitten hänellä ja sanoin, että se on mun. Ei myöntänyt. Multa myös jäi hänelle vaatteita, joita se ei vaivautunut useista pyynnöistä välittämättä palauttamaan. Sitä mä ihmettelen vieläkin, että miksi? me oltiin niin eri kokoakin, että mun vaatteet ei olisi ikinä sille käyneet. Kaveri oli myös kova valehtelemaan.
Kyseinen " ystävä" oli ainoa, joka asiasta avomieheni lisäksi tiesi ja oli vannonut pitävänsä asian oman tietonaan.
Myöhemmin " ystäväni" kertoi, ettei ajatellut asian olevan minulle niin vakava, koska raskaus olisi mennyt kesken joka tapauksessa (ultrassa havaittu vaikea epämuodostuma).
Eli " ystäväni" logiikan mukaan kyseessä ei ollut abortti lainkaan, vaan varhaistettu keskenmeno!
Enpä kyllä vieläkään ymmärrä, miten se teki asiasta juoruilun arvoisen.
Sain tietää vasta pari vuotta jälkeen päin, kun ensimmäinen lapsi oli syntynyt. Miestä en vaihtoon siksi laittanut, mutta " ex-parhaaseen ystävääni" en ole pitänyt mitään yhteyttä.
Kaivelee se ajatus, että hän kylästeli sänkyreissun jälkeen meillä ihan niin kuin ennekin, salaisuus miehen kanssa pysyi hyvin salassa.
Itse olin sillävälin toisella paikkakunnalla (asuimme siellä) ja poikaystäväni oli käymässä minun koti-kaupungissani ja olivat sitten päättäneet läpsytellä siellä -kun tunsivatkin toisensa niin hyvin :/
Harmi vaan, että asia selvisi vasta aikojen kuluttua, kun olimme jo ehtineet erotakin. Suutuin ystävälleni, mutta nykyään olemme..tuttuja. En ikinä anna anteeksi sitä tekoa.
Annoin hänelle anteeksi, tai ainaskin niin teeskentelin.
Sitten kävin panemassa hänen poikaystäväänsä ja tätä mun poikaystäväni parasta kaveria, tosi namuja molemmat jätkät.
Kerroin sitten teon jälkeen, ja kumpikaan ei oikeen voinut minulle olla oikeasti vihainen, koska hehän sen aloittivat.
Kosto silloin teininä oli kyllä suloinen, kjäh, kjäh, kjäh!
Tänä päivänä tämä " ex-paras" ystäväni on ihan sairas anorektikko.
Vierailija:
Annoin hänelle anteeksi, tai ainaskin niin teeskentelin.Sitten kävin panemassa hänen poikaystäväänsä ja tätä mun poikaystäväni parasta kaveria, tosi namuja molemmat jätkät.
Kerroin sitten teon jälkeen, ja kumpikaan ei oikeen voinut minulle olla oikeasti vihainen, koska hehän sen aloittivat.
Kosto silloin teininä oli kyllä suloinen, kjäh, kjäh, kjäh!
Tänä päivänä tämä " ex-paras" ystäväni on ihan sairas anorektikko.
Tämä Mari on syntynyt 1980 eikä asu tietääkseni Vantaalla... Toki on voinut muuttaa sinne, kun en ole vuosiin nähnyt...
päätteeksi tappaa 2 vuotiaan lapseni!
Tähän loppui kaveruutemme. Olin jo aikaisemmin huomannut, ettei tällä kaverillani ollut " kaikki kotona" , ja hänen lapsensa kärsivät hyvin epätasapainoisesta äidistä. Otin asian puheeksi kaverini kanssa, kehoitin hakemaan apua ongelmiinsa ja pyytämään apua lapsilleen vaikka perhetyöntekijältä. Hän suuttui (ja keskustelu meni riidaksi), minä sanoin, että jos hän ei hae apua niin mulle jää vain vaihtoehdoksi soittaa lastensuojeluun. Tähän hän sanoi, että silloin hänelle jää vain vaihtoehto tappaa mun lapsi! Kostoksi siis.