Onko täällä muita lapsensa menettäneitä äitejä? Ahdistaako huominen äitienpäivä?
Mua ahdistaa. Ei ole sitä omaa nuorta enää toivottamassa hyvää äitienpäivää. Jännittää miten huominen sujuu. Toivoin että mieheni ei tekisi mulle aamiaista sänkyyn vaan vietettäisiin ihan tavallinen sunnuntai yhdessä.
Kommentit (38)
Kuulostaa hyvältä että keksitte jonkun uuden tavan tai ainakin päätätte huomisesta, ei sen tarvitse olla ikuinen traditio. Tai jos et halua viettää mitenkään, siihen ei ole mitään velvoitetta. Se ei vähennä äitiyttäsi tai rakkauttasi lastasi kohtaan mitenkään. Tee kuten sinusta tuntuu nyt hyvältä ja tärkeintä on että juttelette miehen kanssa jotta toinen ei kuvittele jotain mikä tuntuukin sitten pahalta. T. Edellinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia ap, viestisi sai minulle kyyneleet silmiin. Voisitteko miehen kanssa sopia jonkun yhteisen tavan viettää äitienpäivää mikä sinusta tuntuisi hyvältä? Ehkä mies haluaa huomioida äitiyttäsi ja siksi ehkä toisi ne kahvit? Mutta jos se enemmän ahdistaa niin sopikaa asiasta ja tehkää jotain ihan muuta. Lähetän mielessäni sinulle yhden valkovuokon kuitenkin, ja toivon teille kaikkea hyvää.
Kiitos. Tämä on meille ihan eka äitienpäivä näin. Ehkä siksikin jännittää. Aiemmin oli aina aamupala sänkyyn ja lapsi antoi kortin/lahjan. Pelkään että se aamupala ilman mun lasta ois liikaa. Ymmärrän että jos mies haluaa jotenkin muistaa, mutta ehkä meidän pitää keksiä joku uusi tapa. Isänpäivä jäi syksyllä kokonaan väliin. Siitäkin mulla on huono omatunto ja sekin varmaan ahdistaa vähän. Ollaanhan me edelleen vanhemmat.
Ap
Lasten takia noita juhlitaan. Kerta teillä ei enää ole niin mitä sitä suotta juhlimaan.
Vierailija kirjoitti:
Voimia ap ja hyvää äitienpäivää enkelin äidille
En nyt haluaisi pilata tunnelmaasi, mutta ei kuolleista tule enkeleitä, paitsi ehkä ihan vauvana kuolleista, mitenkä nyt ajatteleekin. Mun kuolleeni on seuraavassa ulottuvuudessa, elää siellä, viettää muitten sinne päässeitten nuorten kanssa huoletonta ja kivutonta aikaa, mitä täällä ei ollut. Ei jouda enkelinä leijailemaan, vaan voi viimeinkin hyvin, vailla murhetta mitä täällä oli.
Vierailija kirjoitti:
Lasten takia noita juhlitaan. Kerta teillä ei enää ole niin mitä sitä suotta juhlimaan.
Jos yritit saada mut itkemään niin onnistuit. Mulla on edelleen lapsi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ahdista äitienpäivä, vaan kaipaan lastani läpi vuoden, päivästä riippumatta.
Voimia sullekin ja hyvä, että sua ei ahdista. Mäkin kaipaan ja ikävöin mun lasta järjettömästi. Siltikin tai ehkä just sen takia mua ahdistaa. Mikään ei tule olemaan huomenna niinkuin ennen.
Ap
Minkä ikäinen lapsesi oli?
15v
Ap
Eli klassinen mopoturma? Vai itselleen tehty juttu? Sairaus?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos yritit saada mut itkemään niin onnistuit. Mulla on edelleen lapsi.
Ap
Tuo törppö on katkera, koska ei ole koskaan kokenut rakkautta. Sinä olet. Sinä olet aina rakas äiti .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ahdista äitienpäivä, vaan kaipaan lastani läpi vuoden, päivästä riippumatta.
Voimia sullekin ja hyvä, että sua ei ahdista. Mäkin kaipaan ja ikävöin mun lasta järjettömästi. Siltikin tai ehkä just sen takia mua ahdistaa. Mikään ei tule olemaan huomenna niinkuin ennen.
Ap
Olet niin oikeassa, mikään ei ole enää niinkuin ennen. Tämän kanssa joutuu elämään, kulkee mukana niin kauan kuin matkaa on vielä jäljellä. Mä menen eteenpäin uskoen jokaisen päivän ja yön vievän lähemmäs hetkeä, että taas nähdään. Kyyneleitä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
15v
Ap
Sehän ei meille kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
15v
Ap
Onnettomuus
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette viettäisi äitienpäivää kun teillä kuitenkin on lapsi?
Sä et voi käsittää miten paljon sattuu se, ettei lapsi ole tässä, ei nyt, ei enää koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
15v
Ap
Onnettomuus
Ap
Otan osaa.
Kaduttaako kun ette tehneet toista?
Vierailija kirjoitti:
Kaduttaako kun ette tehneet toista?
Kaduttaako ettet opetellut lapsena tunnetaitoja?
Mitä törppöjä palsta täynnä...
Hyvää äitienpäivää ap ja voimia!
Tehkää ihan kuin teistä itsestä parhaalta tuntuu. Toivotan teille kaikkea hyvää. Ei tässä oikein muuta osaa sanoa. Voimia.