Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita lapsensa menettäneitä äitejä? Ahdistaako huominen äitienpäivä?

Vierailija
07.05.2022 |

Mua ahdistaa. Ei ole sitä omaa nuorta enää toivottamassa hyvää äitienpäivää. Jännittää miten huominen sujuu. Toivoin että mieheni ei tekisi mulle aamiaista sänkyyn vaan vietettäisiin ihan tavallinen sunnuntai yhdessä.

Kommentit (38)

Vierailija
1/38 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha

Vierailija
2/38 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia sinulle 😢

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/38 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap

Vierailija
4/38 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla vaan yksi lapsi?

Vierailija
5/38 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ON yksi lapsi. Hän ei vain ole enää täällä.

Ap

Vierailija
6/38 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap ja hyvää äitienpäivää enkelin äidille

Vierailija
7/38 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on myös lapsi, hän on vain muualla. Hyvää äitienpäivää!

Vierailija
8/38 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla ON yksi lapsi. Hän ei vain ole enää täällä.

Ap

Voi voi Mihin hän kuoli?

Vierailija
9/38 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on myös lapsi, hän on vain muualla. Hyvää äitienpäivää!

Samoin sinulle!

Ap

Vierailija
10/38 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voimia ap, viestisi sai minulle kyyneleet silmiin. Voisitteko miehen kanssa sopia jonkun yhteisen tavan viettää äitienpäivää mikä sinusta tuntuisi hyvältä? Ehkä mies haluaa huomioida äitiyttäsi ja siksi ehkä toisi ne kahvit? Mutta jos se enemmän ahdistaa niin sopikaa asiasta ja tehkää jotain ihan muuta. Lähetän mielessäni sinulle yhden valkovuokon kuitenkin, ja toivon teille kaikkea hyvää.

Vierailija
11/38 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni on syntynyt kuolleena. Sen jälkeen syntynyt kolme elävää. He tulevat käymään huomenna (nuorin tosin asuu vielä kotona).

Vierailija
12/38 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro miehellesi että et halua erityisesti viettää, kyllä hän varmasti ymmärtää <3 hali!

Vierailija
13/38 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua ahdista äitienpäivä, vaan kaipaan lastani läpi vuoden, päivästä riippumatta.

Vierailija
14/38 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voimia ap, viestisi sai minulle kyyneleet silmiin. Voisitteko miehen kanssa sopia jonkun yhteisen tavan viettää äitienpäivää mikä sinusta tuntuisi hyvältä? Ehkä mies haluaa huomioida äitiyttäsi ja siksi ehkä toisi ne kahvit? Mutta jos se enemmän ahdistaa niin sopikaa asiasta ja tehkää jotain ihan muuta. Lähetän mielessäni sinulle yhden valkovuokon kuitenkin, ja toivon teille kaikkea hyvää.

Kiitos. Tämä on meille ihan eka äitienpäivä näin. Ehkä siksikin jännittää. Aiemmin oli aina aamupala sänkyyn ja lapsi antoi kortin/lahjan. Pelkään että se aamupala ilman mun lasta ois liikaa. Ymmärrän että jos mies haluaa jotenkin muistaa, mutta ehkä meidän pitää keksiä joku uusi tapa. Isänpäivä jäi syksyllä kokonaan väliin. Siitäkin mulla on huono omatunto ja sekin varmaan ahdistaa vähän. Ollaanhan me edelleen vanhemmat.

Ap

Vierailija
15/38 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos. Tämä on meille ihan eka äitienpäivä näin. Ehkä siksikin jännittää. Aiemmin oli aina aamupala sänkyyn ja lapsi antoi kortin/lahjan. Pelkään että se aamupala ilman mun lasta ois liikaa. Ymmärrän että jos mies haluaa jotenkin muistaa, mutta ehkä meidän pitää keksiä joku uusi tapa. Isänpäivä jäi syksyllä kokonaan väliin. Siitäkin mulla on huono omatunto ja sekin varmaan ahdistaa vähän. Ollaanhan me edelleen vanhemmat.

Ap

Te olette aina äiti ja isä. 

Vierailija
16/38 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mua ahdista äitienpäivä, vaan kaipaan lastani läpi vuoden, päivästä riippumatta.

Voimia sullekin ja hyvä, että sua ei ahdista. Mäkin kaipaan ja ikävöin mun lasta järjettömästi. Siltikin tai ehkä just sen takia mua ahdistaa. Mikään ei tule olemaan huomenna niinkuin ennen.

Ap

Vierailija
17/38 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voimia sullekin ja hyvä, että sua ei ahdista. Mäkin kaipaan ja ikävöin mun lasta järjettömästi. Siltikin tai ehkä just sen takia mua ahdistaa. Mikään ei tule olemaan huomenna niinkuin ennen.

Ap

Minkä ikäinen lapsesi oli?

Vierailija
18/38 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

voimia kaikille lapsensa menettäneille

Vierailija
19/38 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ette viettäisi äitienpäivää kun teillä kuitenkin on lapsi?

Vierailija
20/38 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Minkä ikäinen lapsesi oli?

15v

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi