Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka te pysytte mallin mitoissa?

Vierailija
07.05.2022 |

Olen itse normaalipainoinen, mutta ihan helvetin vaikea pysyä alle 60 kiloisena. Tavoite on 55 kiloa. Onko jotain vinkkejä joilla voisi laihduttaa? Harrastan liikuntaa säännöllisesti

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siinä hommaa muotoja ylläpitää mutta parhaani teen. Äsken meni sipsejä ja lounaaksi vedin eilisen Pizza Hutin jämät. Pian voisi ehkä tehdä tex mexiä ja illalöa sitten karkkia ja limua. Kyllä mä kasviksiakin syön, italiansalaattia välillä menee kyytipojaksi.

T. Xxl-model 2.0

Vierailija
42/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuisen pitäis pysyä lapsen/teinin mitoissa.

Tätä en oo koskaan ymmärtänyt.

"Teinin mitoissa" oleminen on painoindeksin mukaan se normaali paino. Nykyisen ylipaino-epidemian takia ihmisten käsitykset ovat aivan vääristyneitä. Itse olen 2 kiloa ylipainon puolella ja silti kuulen kommentteja "yhtään et saa tuosta enää laihtua".

Tuo ongelma on kääntynyt niin päin että hoikkia ja normaalipainoisia pidetään liian laihoina ja reilu ylipaino on uusi normaali. Ei se hyvä ole näinkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 181 cm ja 52,5 kg. Ikää on 27 vuotta. Tein opiskeluvuosina mallintöitä, lähinnä näytöksissä.

Ei mulla ole mitään salaisuutta. Syön omasta mielestäni ihan normaalisti ja terveellisesti. Joskus kun on kiire niin kuittaan aterian hampparilla tai pitsaslaissilla.

Ehkä sellainen huomio on tullut tehtyä, että minulle syöminen ei ole mikään iso juttu. Ruoka tai juoma ja niiden ympärillä pyörivät asiat ei jaksa kiinnostaa. Syön kun on nälkä, muulloin en ajattele ruokaa. Kokkkaamine tai ruokaohjelmat eivät kiinnosta. En ole koskaan leiponut. En pidä karkeista. En halua kasvattaa asioita tai poimia marjoja.

Minua kiinnostaa muut jutut: muoti, historia, matkustaminen, eläinten kanssa oleminen, tanssi, musiikki ja taide. Niihin verrattuna syöminen on tylsää.

Vierailija
44/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

171/63, koskaan mua ei uskota kun kerron painoni. Käyn kolmesta neljään kertaan viikossa salilla plus 2x 12km lenkkiä viikkoon, syön perusjärkevästi ja vatsapalikat näkyvät.

Tietenkään en näytä 90-luvun katemosseilta tai muilta, mutta todella hyvinvoivalta ja siltä tuntuukin.

Vierailija
45/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen 181 cm ja 52,5 kg. Ikää on 27 vuotta. Tein opiskeluvuosina mallintöitä, lähinnä näytöksissä.

Ei mulla ole mitään salaisuutta. Syön omasta mielestäni ihan normaalisti ja terveellisesti. Joskus kun on kiire niin kuittaan aterian hampparilla tai pitsaslaissilla.

Ehkä sellainen huomio on tullut tehtyä, että minulle syöminen ei ole mikään iso juttu. Ruoka tai juoma ja niiden ympärillä pyörivät asiat ei jaksa kiinnostaa. Syön kun on nälkä, muulloin en ajattele ruokaa. Kokkkaamine tai ruokaohjelmat eivät kiinnosta. En ole koskaan leiponut. En pidä karkeista. En halua kasvattaa asioita tai poimia marjoja.

Minua kiinnostaa muut jutut: muoti, historia, matkustaminen, eläinten kanssa oleminen, tanssi, musiikki ja taide. Niihin verrattuna syöminen on tylsää.

Liian vähän tuota painoa. Sinun pitäisi olla 61 kg.

Vierailija
46/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkä pituinen olet? Mallin mitat ovat pituus miinus 120, jotkut vaativat vielä enemmän.

No huh, en uskalla edes ajatella missä kunnossa olisin jos painaisin 40 kiloa.

Tavallisen mallin mitat ovat itse asiassa 85-58-85 max enkä pääsisi tuohon lantiomittaan luuston vuoksi edes 40-kiloisena, mutta näyttäisin kyllä varmaan luurangolta.

Hyvin harvalla mallilla on vyötärö 58cm ja lantio 85cm. Ainoastaan niillä, jotka ovat luonnostaan todella kapeita. Normaalimpaa on vyötärö n.62-64cm ja lantio 88cm-90cm (ja nämäkin mitat ovat todella pieniä varsinkin kun on 173cm-180cm). Tein mallin töitä 15v.

Vierailija
47/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siedän nälkää. Se on yksi tunne muiden ohessa, ei sitä tarvitse olla heti sammuttamassa. Siihen myös tottuu. Täten voin syödä välillä överistikin, kun vastapainoksi olen syömättä (ei edes tee mieli syödä).

Vierailija
48/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vissiin geenit tai toimiva aineen vaihdunta. Kaksi naista ovat siitä suuttuneet. Kummatkin pitkiä vuosien suhteita. Voin syödä ja juoda ihan kohtuuttomasti ilman että kertyy kiloja. Kerrotaan ny yksi esimerkki. Oli lapsen synttärit. Nainen kertoi että huomasin kuinka paljon söit kaikkea. Mä olin että sou? Mun tekemiä niistä oli suurin osa.

Kilahti mihin xxxx sä syöt kun mikään ei näy. itki vähän ja minä koin jotain syyllisyyttä. Ihan niinku mun vika että toinen lihoo helposti. Toinen tappoi puntarinsa. Jälleen kerran vika oli minussa. Mulle puntari näytti 78 kg. Pituuteni on 180.

Mun ei antanut nähdä lukemaa. Siinä kun tqappoi puntaria niin yllytin sitä. Hajota se, iske lujempaa jne. Katsoi mua tosi vihaisesti. Sanoin kylmästi mä puolustaudun jos teet jotain. Tiesi ettei kannata kokeilla. Oli nähnyt miten käy miehille jotka veti homman fyysiseksi. 

Vierailija
49/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tarttee olla niin laiha?

Vierailija
50/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koeta keksiä jotain sisältöä elämään, jos lähdet tolle linjalle olet ehkä 90 vuotiaanakin laiha mutta elämä on menny ohi kaloreita laskiessa.

Älä viitsi.

En usko, että enää tänä päivänä kaloreita varsinaisesti laskee juuri kukaan. Ruokapäiväkirjoja on saatavilla monenlaisia, sekä sovelluksina että nettiversioina.

On melko pieni vaiva syöttää syödyt ruoat sovellukseen, joka laskee kaiken automaattisesti, makroineen päivineen.

Luulen vahvasti, että on paljon turhempia asioita, joihin ihmiset kallisarvoiset elinvuotensa haaskaavat kuin pieni kirjanpito syömisistään.. 🙄

Vierailija
51/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla on kyllä tosi paljon syömishäiriöisiä.

Tuntuu olevan. Usein näkee ihan outoja ruoka-aiheisia aloituksia.

Vierailija
52/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vissiin geenit tai toimiva aineen vaihdunta. Kaksi naista ovat siitä suuttuneet. Kummatkin pitkiä vuosien suhteita. Voin syödä ja juoda ihan kohtuuttomasti ilman että kertyy kiloja. Kerrotaan ny yksi esimerkki. Oli lapsen synttärit. Nainen kertoi että huomasin kuinka paljon söit kaikkea. Mä olin että sou? Mun tekemiä niistä oli suurin osa.

Kilahti mihin xxxx sä syöt kun mikään ei näy. itki vähän ja minä koin jotain syyllisyyttä. Ihan niinku mun vika että toinen lihoo helposti. Toinen tappoi puntarinsa. Jälleen kerran vika oli minussa. Mulle puntari näytti 78 kg. Pituuteni on 180.

Mun ei antanut nähdä lukemaa. Siinä kun tqappoi puntaria niin yllytin sitä. Hajota se, iske lujempaa jne. Katsoi mua tosi vihaisesti. Sanoin kylmästi mä puolustaudun jos teet jotain. Tiesi ettei kannata kokeilla. Oli nähnyt miten käy miehille jotka veti homman fyysiseksi. 

Olipa sekava tarina. Onko sulla kaikki ihan hyvin?

Vierailija
53/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemalla pitkä. Voin syödä roskaruokaa mutta en lihoa. 182/62

Vierailija
54/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole "miestä", joten ei ole tarvetta sen vuoksi edes yrittää. 😂

Itse en niissä mitoissa ole, mutta rakastan liikuntaa ja syödä terveellisesti = kaikki laihtuminen helppoa silloin, kun huvittaa.

Vierailija
55/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siedän nälkää. Se on yksi tunne muiden ohessa, ei sitä tarvitse olla heti sammuttamassa. Siihen myös tottuu. Täten voin syödä välillä överistikin, kun vastapainoksi olen syömättä (ei edes tee mieli syödä).

Tämä.

Monille nälän tunteesta on tullut täysin sietämätön asia, joka vie (muka) täysin ihmisen toimintakyvyn.

Nälkä ei todellakaan ole vaarallinen tunne. Ei siihen kuole..