Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi "karskeja" naisia luullaan aina lesboiksi, varsinkin jossain amerikassa?

Vierailija
07.05.2022 |

Kaikki minun tietämät "karskit naiset" ovat ihan tavisheteroita.
En nyt keksinyt parempaa sanaa kaltaisilleni, Suomessa sentään oomme ihan taviksia, ulkomailla pidettäis "rekkalesboina".

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenkeissä ainakin heteromiehet uskoo, että ellei nainen oo laittautunut erittäin naiselliseksi, hän ei hae miesseuraa. Vaikka onhan niitä naisellisia lesboja, mutta niitäkin pidetään sitten valehtelevina heteroina. En kyllä yhtään ymmärrä, varmaan p*rnon turmelema maa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täälläkin pidetään ei-heterona jos pukeutuu epänaisellisesti, "miesmäiset" mielenkiiinnon kohteet ja harrastukset tai vaikkapa ammatti. 

Vierailija
4/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi mulla ei toimi lainausmerkit

Vierailija
5/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jenkeissä ainakin heteromiehet uskoo, että ellei nainen oo laittautunut erittäin naiselliseksi, hän ei hae miesseuraa. Vaikka onhan niitä naisellisia lesboja, mutta niitäkin pidetään sitten valehtelevina heteroina. En kyllä yhtään ymmärrä, varmaan p*rnon turmelema maa.

Onneksi suomimiehet ei oo noin sekasin.

Vierailija
6/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tasa-arvoisempi maa, sitä vähemmän naisten täytyy laittautua, ellei itse halua. Eli miesten miellyttämiseenhän se tälläytyminen perustuu. Siksi kai monessa maassa oletetaan, että meikkaamaton/ laittautumaton nainen ei välitä miehistä = lesbo.

Vierailija
7/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne ovat lesboja siinä missä naiselliset miehet ovat homoja sillä lesbo nainen on mies jolla on pillu ja homo on nainen jolla on munat.

Vierailija
8/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä täälläkin pidetään ei-heterona jos pukeutuu epänaisellisesti, "miesmäiset" mielenkiiinnon kohteet ja harrastukset tai vaikkapa ammatti. 

No ehkä nuoret, joille on syötetty gender-ideologiaa.

Kyllä Suomessa karskikin nainen on aina miestä saanut.

Vierailija
9/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllähän miesmäinen nainen luokitellaan seksuaalivähemmistöön ja yleensä näin onkin. Poikkeuksia tietenkin on mutta heillä on miehet.

Vierailija
10/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hetero!

Vierailija
11/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kukaan ei selitä että on muuten vaan karski tai miehekäs, vai mies tai nainen. Ihmiset eivät hahmota identiteettiä heti ja tulee arvaus.

Vierailija
12/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin semmoinen rekkalesbon näköinen miesmäisine huppareineni ja maskuliinisine harrastuksineni, mutta Suomen kulttuuri on aika salliva naisia kohtaan. On eräpirkkoja, heppaliisoja, motskaminnoja ja muita. Ketään ei ihmetytä, jos nainen osaa sytyttää tulen takkaan tai saa itse kiristettyä pyörän ketjut.

Vierailija
13/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itsekin semmoinen rekkalesbon näköinen miesmäisine huppareineni ja maskuliinisine harrastuksineni, mutta Suomen kulttuuri on aika salliva naisia kohtaan. On eräpirkkoja, heppaliisoja, motskaminnoja ja muita. Ketään ei ihmetytä, jos nainen osaa sytyttää tulen takkaan tai saa itse kiristettyä pyörän ketjut.

Mutta hintelä mies on heti homo

Vierailija
14/14 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska suurinosa on lesboja.