Miksi "karskeja" naisia luullaan aina lesboiksi, varsinkin jossain amerikassa?
Kaikki minun tietämät "karskit naiset" ovat ihan tavisheteroita.
En nyt keksinyt parempaa sanaa kaltaisilleni, Suomessa sentään oomme ihan taviksia, ulkomailla pidettäis "rekkalesboina".
Kommentit (14)
Jenkeissä ainakin heteromiehet uskoo, että ellei nainen oo laittautunut erittäin naiselliseksi, hän ei hae miesseuraa. Vaikka onhan niitä naisellisia lesboja, mutta niitäkin pidetään sitten valehtelevina heteroina. En kyllä yhtään ymmärrä, varmaan p*rnon turmelema maa.
Kyllä täälläkin pidetään ei-heterona jos pukeutuu epänaisellisesti, "miesmäiset" mielenkiiinnon kohteet ja harrastukset tai vaikkapa ammatti.
Miksi mulla ei toimi lainausmerkit
Vierailija kirjoitti:
Jenkeissä ainakin heteromiehet uskoo, että ellei nainen oo laittautunut erittäin naiselliseksi, hän ei hae miesseuraa. Vaikka onhan niitä naisellisia lesboja, mutta niitäkin pidetään sitten valehtelevina heteroina. En kyllä yhtään ymmärrä, varmaan p*rnon turmelema maa.
Onneksi suomimiehet ei oo noin sekasin.
Mitä tasa-arvoisempi maa, sitä vähemmän naisten täytyy laittautua, ellei itse halua. Eli miesten miellyttämiseenhän se tälläytyminen perustuu. Siksi kai monessa maassa oletetaan, että meikkaamaton/ laittautumaton nainen ei välitä miehistä = lesbo.
Koska ne ovat lesboja siinä missä naiselliset miehet ovat homoja sillä lesbo nainen on mies jolla on pillu ja homo on nainen jolla on munat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä täälläkin pidetään ei-heterona jos pukeutuu epänaisellisesti, "miesmäiset" mielenkiiinnon kohteet ja harrastukset tai vaikkapa ammatti.
No ehkä nuoret, joille on syötetty gender-ideologiaa.
Kyllä Suomessa karskikin nainen on aina miestä saanut.
No kyllähän miesmäinen nainen luokitellaan seksuaalivähemmistöön ja yleensä näin onkin. Poikkeuksia tietenkin on mutta heillä on miehet.
Kun kukaan ei selitä että on muuten vaan karski tai miehekäs, vai mies tai nainen. Ihmiset eivät hahmota identiteettiä heti ja tulee arvaus.
Olen itsekin semmoinen rekkalesbon näköinen miesmäisine huppareineni ja maskuliinisine harrastuksineni, mutta Suomen kulttuuri on aika salliva naisia kohtaan. On eräpirkkoja, heppaliisoja, motskaminnoja ja muita. Ketään ei ihmetytä, jos nainen osaa sytyttää tulen takkaan tai saa itse kiristettyä pyörän ketjut.
Vierailija kirjoitti:
Olen itsekin semmoinen rekkalesbon näköinen miesmäisine huppareineni ja maskuliinisine harrastuksineni, mutta Suomen kulttuuri on aika salliva naisia kohtaan. On eräpirkkoja, heppaliisoja, motskaminnoja ja muita. Ketään ei ihmetytä, jos nainen osaa sytyttää tulen takkaan tai saa itse kiristettyä pyörän ketjut.
Mutta hintelä mies on heti homo
Up