Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka te pysytte mallin mitoissa?

Vierailija
07.05.2022 |

Olen itse normaalipainoinen, mutta ihan helvetin vaikea pysyä alle 60 kiloisena. Tavoite on 55 kiloa. Onko jotain vinkkejä joilla voisi laihduttaa? Harrastan liikuntaa säännöllisesti

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrität liikaa. Lakkaa yrittämästä. Syö säännöllisesti, normaalit lämpimät ateriat ja tarvittaessa välipala ja iltapala.

Vierailija
2/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn helposti XL-mallin mitoissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä pituinen olet? Mallin mitat ovat pituus miinus 120, jotkut vaativat vielä enemmän.

Vierailija
4/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän jonkin tietyn kalorimäärän per päivä, mitä EN saa ylittää. Periaatteessa syön samoja ruokia kuin aina, mutta varmistan, ettei kalorit ylity. Sä voit kattoa montako kaloria riittää päivässä jonkin kalorilaskurin kautta.

Vierailija
5/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aloittais maantiepyöräily harrastuksen? Se on jopa koukuttavaa, arjet voi polkea töihinkin jos 20km työmatka ja viikonloput voi vetäistä 100km lenkkejå joihin kuluu normaalikuntoiselta 4-6 tuntia ja hyväkuntoinen vetäisee alle 4 tunnissa.. tällaisen harrastuksen kanssa on lihoaminen jopa vaikeata

Vierailija
6/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse pidän jonkin tietyn kalorimäärän per päivä, mitä EN saa ylittää. Periaatteessa syön samoja ruokia kuin aina, mutta varmistan, ettei kalorit ylity. Sä voit kattoa montako kaloria riittää päivässä jonkin kalorilaskurin kautta.

Ei ei ei! Ei mitään kalorien laskemista, se ei ole tervettä. Ette te mitään syömishäiriöisiä halua olla. Vai haluatteko?

Vierailija
7/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koeta keksiä jotain sisältöä elämään, jos lähdet tolle linjalle olet ehkä 90 vuotiaanakin laiha mutta elämä on menny ohi kaloreita laskiessa.

Vierailija
8/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti.

Vierailija
9/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti.

Tämä.

Vierailija
10/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin 158 senttisenä on vaikeaa, en saa puuttuvia senttejä mistään.

Vierailija
11/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä pituinen olet? Mallin mitat ovat pituus miinus 120, jotkut vaativat vielä enemmän.

Olen 170, eli ton mukaan pitäisi olla 50 kiloinen. Joskus olen ollut mutta se on ihan hirveän vaikeaa, yksi lämmin ateria päivässä - salaatti

Ja aamupala ja kevyt iltapala

Ap

Vierailija
12/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle taas toimii parhaiten täysi stressittömyys syömisten suhteen. En laske enää kaloreita enkä kiellä itseltäni mitään.

Liikuntaa harrastan 5 päivänä viikossa, joista 4 voimatreeniä ja yksi HIIT. Lisäksi hyötyliikuntaa ja satunnaisesti lenkkeilyä.

Vierailija
13/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No huh, en uskalla edes ajatella missä kunnossa olisin jos painaisin 40 kiloa.

Tavallisen mallin mitat ovat itse asiassa 85-58-85 max enkä pääsisi tuohon lantiomittaan luuston vuoksi edes 40-kiloisena, mutta näyttäisin kyllä varmaan luurangolta.

Vierailija
14/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen pitäisi olla noin. 1500 kaloria päivässä, enemmän niinä päivinä kun urheilee.

On jotenkin hemmetin vaikeaa usein.

Vierailija
15/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu XL mallin mitat on ihan hvyä, eli sellainen koko S-M kun siinä pysyy niin sekin riittää.Saa vielä välillä syödäkin jotain.

Vierailija
16/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 170, eli ton mukaan pitäisi olla 50 kiloinen. Joskus olen ollut mutta se on ihan hirveän vaikeaa, yksi lämmin ateria päivässä - salaatti

Ap

Ei, vaan normaalit lämpimät ateriat ja välipala ja iltapala, kuten tuolla sanoin.

Vierailija
17/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No huh, en uskalla edes ajatella missä kunnossa olisin jos painaisin 40 kiloa.

Tavallisen mallin mitat ovat itse asiassa 85-58-85 max enkä pääsisi tuohon lantiomittaan luuston vuoksi edes 40-kiloisena, mutta näyttäisin kyllä varmaan luurangolta.

Mallien mitat muuttuneet aina paljon 90 luvun jälkeen, nykyään onnistuu jo, vaikka vyötärö olisi 60 tai 65 ja lantio voi lähennellä jopa 100, koska fitness

Vierailija
18/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ei, vaan normaalit lämpimät ateriat ja välipala ja iltapala, kuten tuolla sanoin.

Sillä kun ei pääse mallin mittoihin. Sillä pääsee normaalipainoiseksi, mutta laihaksi ei.

Vierailija
19/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lasken kaloreita ainakin summittaisesti tai sitten pidän jotain tiettyä ruokavaliota jolloin ei tarvitse laskea. Jos en tee jompaakumpaa niin en pysy mitoissani. Liikunta auttoi aluksi mutta kroppa tottui siihen eikä siitä ole enää juuri hyötyä kalorinkulutuksessa.

Vierailija
20/55 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pätkäpaastot toimii. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi neljä