Omituinen mökkikäytös
Mistä tällainen voi johtua. Aina kun tuomme mökille jotain, mikä helpottaisi mökkeilyä, se raivataan pois. Mökkiä käyttävät minä ja perhe ja vanhemmat. Näistä siis vanhemmat raivaavat pois nuo tuodut jutut.
Tuotiin huussiin kissanhiekkalapio, millä saa kuiviketta paremmin niin se oli hävitetty ja tilalla pyöreä kuuppa millä vaikea kaivaa.
Laitoin naulakossa oleviin istuinalusiin kauniit pyykkipojat, koska lensivät aina tuulessa niin ne oli yhtäkkiä siirretty laitettuihin koukkuihin.
Tuotiin uusi veitsi huonojen tilalle. Se löytyi kääreenä keittiön pöydältä.
Tuotiin uudet tyynyt ja peitot ne oli kääritty pakettiin.
Tuomamme leivinpaperi oli hävitetty.
Tuodut keksit haluttiin heti pois.
Minun kenkäni eivät saaneet olla tuvassa vaan niitä oltiin viemässä roskiin.
Saunan kuuppa, mikä poltti käteä vaihdoimme ja se oli seuraavalla kerralla nurkassa ja tilalla se polttava kuuppa.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon kuljetan mukana leipomisvälineitä, koska mökillä on epäkäytännölliset. Viemästäni uudesta astiasta tiuskaistiin suoraan, ettei täällä tarvita tuollaista.
Minä tarvitsen, joten otan sitten omani mukaan.
Ottaa kyllä päähän se paikan näyttäminen, koska työvelvollisuus kuitenkin on kokopäiväinen.
Hirveästi on muka hommaa, mutta vielä pitää väen vängällä alkaa mökillä leipomaankin.
Ei ole varaa ostella valmiita pullia isolle porukalle moneksi päiväksi.
Sori siitä.
Vierailija kirjoitti:
Sovi vanhempiesi kanssa, että hankitte mökille ovellisen kaapin ja jonne jokainen hilloaa ne mieleiset tavaransa seuraavien alta pois. Kun on oma vuoro kaivaa ne kamat kaapista ja ottaa oman oleilun ajaksi käyttöönsä. Se vaatii ihan pientä vaivaa , mutta silloin kukaan ei myöskään pahoita mieltään /synny turhaa vääntöä.
Mökki on sinun. Vanhemmillesi tuottaa haastetta luopua roolistaan mökin haltijoina. Siksi jonkinlainen säilytysratkaisu olisi teidän juttu.
Sinne huussiin voi ruuvata koukut, joissa roikkuu jokaiselle mieluisa kuuppa tai kauha purun käyttämiseen.
Organisoikaa ja keksikää ratkaisuja kuin kinaatta yhdestä tavarasta. Kärpäsestä paisuu pian härkänen,
Ei vanhempien tarvitse luopua hallintaoikeudestaan, jos he ovat sen itselleen jättäneet luopuessaan omistuksesta. Tilannehan on sama kuin lesken asumisoikeudessa asunnossa, jonka perilliset omistavat. Ei silloinkaan perilliset voi alkaa vaihtelemaan lesken kotiin tavaroita ilman lesken lupaa, vaikka ovatkin asunnon omistajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika paljon kuljetan mukana leipomisvälineitä, koska mökillä on epäkäytännölliset. Viemästäni uudesta astiasta tiuskaistiin suoraan, ettei täällä tarvita tuollaista.
Ottaa kyllä päähän se paikan näyttäminen, koska työvelvollisuus kuitenkin on kokopäiväinen.
Hirveästi on muka hommaa, mutta vielä pitää väen vängällä alkaa mökillä leipomaankin.
Ei ole varaa ostella valmiita pullia isolle porukalle moneksi päiväksi.
Sori siitä.
Vai niin 😄😄😄
Vierailija kirjoitti:
Kuse sinne kuivikkeisiin ja tuulessa lenteleviä istuimiin.
Teepä tosiaan näin, ja varmistat että saat perheinesi mökille porttikiellon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myy se mökki.
No eihän sitä ilman hallintaoikeutta voi myydä.
Voihan mutta riippuu ostajasta ja hinnasta. Kenenkään ei ole pakko omistaa mitään. Ostajalla ei ole vaan hallintaoikeutta ap:n ja vanhempiensa sopimuksen ehtojen mukaisesti. Ap saa edes jonkinlaisen hyödyn. Toki uusi omistaja voi vähentää vanhan pariskunnan hallintaoikeuden pitämisen mielekkyyttä, kun alkaa oikeasti edellyttää ylläpidon ja asianmukaisten korjausten tekemistä ja kulujen hoitoa. Ap noita ei varmastikaan kehtaisi edellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ongelma mökillä on leipoa, jos kerta uuni on?
Paras ratkaisu tähän on se, että tuot tullessasi tavarasi jossain kopassa ja viet ne mennessäsi. Vähän hankalaa, mutta ei tarvitse tätä asiaa sitten enempää harmitella.
Oletko ainoa lapsi ja onko suhteesi vanhempiisi etäinen tai etääntynyt. Näin ei välttämättä kai ole, vaan kysymys on siitä, että sinun on vain vaikea ymmärtää vanhempiesi asennetta.
Minunkin on vaikea ymmärtää noiden vanhempien asennetta. Sen ymmärrän, että itse haluaa käyttää vanhoja tavaroita. Sitä en ymmärrä, että omaa lastaan kohtaan pitää järjestää passiivis-aggressivisia mielenosoituksia.
Lapsellista.