Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok tuoda koira mukaan ekoille treffeille?

Vierailija
07.05.2022 |

?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes muista oliko kumppanillani koira mukana ensitreffeillämme. Olin ilmeisesti kiinnostunut hänestä, kun tuollainen asia ei ole jäänyt mieleen :)

Eläinrakas mies olen ja tiesin hänellä koiran olevan ja alkuun näimmekin usein koiralenkillä, mutta ensimmäisestä lenkistämme tuo yksityiskohta ei vain muistu mieleeni.

Vierailija
22/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä olisi kaksi toisilleen sopivaa WT:tä kun nainen tuo koiran ja mies moottoripyörän.

Voisivat vielä vertailla tatuointeja ja tupakka-askeja?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes muista oliko kumppanillani koira mukana ensitreffeillämme. Olin ilmeisesti kiinnostunut hänestä, kun tuollainen asia ei ole jäänyt mieleen :)

Eläinrakas mies olen ja tiesin hänellä koiran olevan ja alkuun näimmekin usein koiralenkillä, mutta ensimmäisestä lenkistämme tuo yksityiskohta ei vain muistu mieleeni.

Jos oikeasti välittää eläimistä ei ota mitään lemmikkiä. Näin se vaan on.

Vierailija
24/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin otin lemmikkirottani mukaan.

Vierailija
25/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinkkumiehellä on koira niin silloin on jotenkin vaan niin...säälittävä. Naisella taas koira on turn-off. En ala kilpailemaan huomiosta jonkun räksyttävän elukan kanssa.

Vierailija
26/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ottaa. Jos mies tai nainen paljastuu eläinvihaajaksi voi homman unohtaa.

Vierailija
27/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvä ottaa. Jos mies tai nainen paljastuu eläinvihaajaksi voi homman unohtaa.

Jokainen koiranomistaja on eläinvihaaja vaikka itselleen uskotteleekin muuta. Jos oikeasti välittää eläimistä ei ota mitään lemmikkiä.

Vierailija
28/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No minä ainakin haluaisin nähdä millainen koira on. 

Oletko zoofiili?

Koira kertoo siitä omistajastaan paljon. 

Kyllä - nimittäin alhaisemmasta älykkyydestä kuin esim. kissanomistajilla keskimäärin. Tutkittu juttu.

Niin keskimäärin, eli ei kerro kuitenkaan yhtään mitään juuri siitä deitistäsi, joten ei kannata ottaa tuollaista asennetta heti alkuun.

Naiseni on älykkäin tuntemani nainen, vaikka hänellä koira onkin. Huomasin hänen älykkyytensä ensitapaamisella, vaikkei hän siitä numeroa tehnytkään (mistä usein tunnistaakin oikeasti älykkään ihmisen).

Vierailija
29/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinkkumiehellä on koira niin silloin on jotenkin vaan niin...säälittävä. Naisella taas koira on turn-off. En ala kilpailemaan huomiosta jonkun räksyttävän elukan kanssa.

Jääpähän yksi huomionhakuinen narsisti sitten tapaamatta mikä on hyvä

Vierailija
30/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen koiranomistaja on eläinvihaaja vaikka itselleen uskotteleekin muuta. Jos oikeasti välittää eläimistä ei ota mitään lemmikkiä.

Tapa ittes niin lopetat tuhoamasta maapalloa

Vierailija
31/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi koiralle pitää kaikki deitit ja panot esitellä. Vasta sitten jos homma vakiintuu.

Vierailija
32/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikäs ei, jos ne treffit tarkoittavat lenkkiä metsäpoluilla. Mutta kannatta ehkä kysyä ensin toiselta osapuolelta, ettei tule ikäviä yllätyksiä, kuten esim. paha eläinallergia. Voi tosin käydä niinkin, että luvasta huolimatta koiran raahaaminen treffeille osoittautuu ensimmäisiksi ja viimeisiksi tapaamiseksi samalla kertaa.

Vierailija
33/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli mukana. Treffeiksi oli sovittu metsäkävely ja miehellä oli omakin koira. Kaikki tykkäsivät toisistaan ja nyt on oltu yhdessä kohta viisi vuotta ja pari kissaakin on tullut mukaan. Eläinrakas mies on ihana.

Ekat treffit tosiaan kannattaakin järjestää metsään.

No ei niitä minnekään umpimetsään sovittu. Sellainen melko vilkas ulkoilualue, jossa myös pari viihtyisää kahvilaa alueella. Ja sitäpaitsi mun koira kyllä suojelee minua tosipaikan tullen vaikka on muuten niin lempeä ja leppoisa. Ei ole koskaan oikeasti uhkaavaa tilannetta tullut, mutta on tullut esim väliin kun vieras koira haukkui agressiivisesti ja kun painimme (leikkisästi) kaverin kanssa tuli samantien tsekkaamaan että minulla kaikki on ok, hieman jo niskakarvat nousivat pystyyn.

Vierailija
34/34 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden nyt ulkoiluttamaan koiraa. Se on vanha ja moneen kertaan kuultu peitetarina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan