Onko ok tuoda koira mukaan ekoille treffeille?
Kommentit (34)
On jos et halua että jääkiekon MM-kisoja järjestetään sodan aikana.
Kyllä, jos deitti on sitä erikseen pyytänyt.
Kyllä! Miksei olisi.
Sehän vain auttaa jännitttnyttä tilannetta
Ei. Itsellesi sinä kai sitä kumppania etsit, et koirallesi. Vai kuinka?
Mitä haittaakaan siitä voisi olla?jos alatte enemmänkin viettää aikaa niin jokatapauksessahan koira on mukana:)
Deitti harvemmin tykkää jos sinne exiä raahaa mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei. Itsellesi sinä kai sitä kumppania etsit, et koirallesi. Vai kuinka?
Ei voi kauhalla vaatia...
Ekat treffit jäisi kyllä viimeiseksi, jos ei pysty sen vertaa olemaan ilman lemmikkiään.
Vierailija kirjoitti:
No minä ainakin haluaisin nähdä millainen koira on.
Oletko zoofiili?
Mulla oli mukana. Treffeiksi oli sovittu metsäkävely ja miehellä oli omakin koira. Kaikki tykkäsivät toisistaan ja nyt on oltu yhdessä kohta viisi vuotta ja pari kissaakin on tullut mukaan. Eläinrakas mies on ihana.
Siinäpähän näkee heti millainen koira on ja miten sen omistaja huolehtii siitä. Se kertoo paljon myös omistajasta miten koulutettu koira on, onko inhimillistetty vauvaksi, näyttääkö koira terveeltä jne. Itse tykkään kyllä koirista ja vaikutuksen tekisi kiltti tottelevainen koira treffeillä, toisaalta joku jatkuvasti räkyttävä seinillä hyppivä likainen hurtta antaisi huonon ensivaikutelman myös sen omistajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko zoofiili?
Koira kertoo siitä omistajastaan paljon.
Mulla taas selvisi, että treffi oli allerginen koirille. Helppo sanoa heipat - ikuisesti.
Sama se on nähdä koko paketti kerralla. Jos on joku hermoheikko koira, niin varmaan ei tule sitten toisia treffejä.
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli mukana. Treffeiksi oli sovittu metsäkävely ja miehellä oli omakin koira. Kaikki tykkäsivät toisistaan ja nyt on oltu yhdessä kohta viisi vuotta ja pari kissaakin on tullut mukaan. Eläinrakas mies on ihana.
Ekat treffit tosiaan kannattaakin järjestää metsään.
Ensimmäiset ja viimeiset treffit, jos nainen paljastuu koirasekopääksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko zoofiili?
Koira kertoo siitä omistajastaan paljon.
Kyllä - nimittäin alhaisemmasta älykkyydestä kuin esim. kissanomistajilla keskimäärin. Tutkittu juttu.
Siinä olisi kaksi toisilleen sopivaa WT:tä kun nainen tuo koiran ja mies moottoripyörän.