Oletteko ulkoilleet tänään?
Kommentit (22)
Juu kaupassa kävin kävelten. ei sade haitannut.
Monta tuntia, kun oli koulutusta 😄
En ole vielä käynyt.. Käyn vähän illemmalla kun on viileempää :)
Tunnin kävelyn tein aamulla ja päivällä lyhyt kävely.
Joo, vein roskat, jotain kaks minuuttia meni, siitä tosin yli puolet hississä.
Kävin kaupassa ostamassa illaksi olutta.
Ilta menee mukavasti olutta juoden.
Ei mua ainakaan huvita lähteä ulos sateelle.
Olen siis ollut koko päivän sisällä.
Ensin ulkoilin omalla pihalla eli istutin muutaman ulkokukan ruukkuun sekä vaihdoin mullat sisäkukille. Oli ihanan rauhallista kun kakarat ei kirkunut yhdenkään naapurin trampoliineissa eikä mitään muutakaan mekastusta kuulunut mistään vaan pelkkä ihana sateen ropina. <3
Sen jälkeen kävin vielä lenkillä.
Vierailija kirjoitti:
Kävin kaupassa ostamassa illaksi olutta.
Ilta menee mukavasti olutta juoden.
Ja huominen meneekin sitten ei-niin-kivassa pöhnässä.
Lasketaanko klapien kärrääminen kottikärryillä puuvajaan? Aika monta kärryllistä vein, ennen kuin voimat loppui.
En vielä. Olen ollut krapulassa. Mutta nyt kun mainitsin niin voisinkin lähteä ostamaan lisää juotavaa.
En mutta tosiaan vielä tässä illan aikana. Huomenna käyn ehkä ulkona sitten.
Koiraperheessä ulkoillaan joka päivä. Idässä oli tänään tosi hyvä keli, joten oltiin metsässä
Tunnin lenkki aamupäivällä koiran kanssa. Nautin pitkistä kävelylenkeistä, mutta ilman koiraa ei todellakaan tulisi lähdettyä joka päivä.
Tänään oli todella lämmin ja aurinkoinen keli. Oltiin monta tuntia ulkona aamupäivällä.
Juu, aamulla otimme puista ja puskista peurojen ja jänisten takia laitetut verkkoaidat pois, laitoimme kevätlannoitetta kasveille ja joillekin myös kalkkia. Mies pesi myös painepesurilla parvekkeen ja terassin sillä aikaa kun minä hieman vielä haravoin. Olimme ulkona ehkä siis jotain kolme tuntia aamupäivällä ja silloin ei satanut.
Olin juuri pari tuntia kävelyllä kaverin kanssa. Saateenvarjo piti olla, mutta silti vähän vaatteet kastuivat.