Miks nuudelit on niin kalliita??
Minimissään 10 kilohinta, kullastako ne on tehty?? Eiks tän pitäny olla halpisruokaa???
Kommentit (28)
Mama-nuudelien kilohinta S-marketissa on alle 10/kg, mutta jo on p*skan makuisiksi muuttuneet! Jää ostamatta oli hinta mikä hyvänsä.
Meidän lähikaupassa maksaa nuudelipakkaus jossa 5 nuudelilevyä 3,60€. Makaronipussissakin enemmän syömistä ja halvempaa.
Nuudelien liikakäytöllä ja syövillä havaittu selviä yhteyksiä.
Miksi kaikki on niin kallista. Kaupassa ole enää mitään halpaa ja nousu senkusta jatkuu ja hinnat tulee jäämään iäksi korkeiksi.
Olihan tonnikalakin joskus halpaa ei ole ollut vuosiin. Kohta maksetaan makaronistakin maltaita.
Kyllä minusta päivän lounas 60 senttiä on halpa.
Vierailija kirjoitti:
Sinusta maustettu vehnäjauho ja palmuöljy on terveellinen täysipainoinen lounas?
Vierailija kirjoitti:
Syötkä kaurapuuroa lounaaksi? Se onkin hyvää, halpaa ja terveellistä.
kaikki liian kallista jo ei mihinkään kohta varaa kuolen nälkään ihan just apua
En, nuudelipussin syön päivittäin, 5 kertaa viikossa. Koita kestää.
Tee omat nuudelit niin ei oo epäterveellistä.
Nuudelit *ovat* halpisruokaa, jos se yksi pussi on kokonainen ateria. Esim. Rainbow-nuudelit ovat 1,65/5 pussia, eli vain *33 senttiä* per ateria. Siihen voi halutessaan lisätä vaikka kananmunan kylkeen, hintaan 10snt/kpl.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinusta maustettu vehnäjauho ja palmuöljy on terveellinen täysipainoinen lounas?
Eihän terveellisestä mitään sanonutkaan.
Mä heitän aina ne palmuöljypussit roskiin. Korvaan muulla ruokaöljyllä. Olis hyvä kun myytäis myös ilman palmuöljypusseja.
Vierailija kirjoitti:
Mä heitän aina ne palmuöljypussit roskiin. Korvaan muulla ruokaöljyllä. Olis hyvä kun myytäis myös ilman palmuöljypusseja.
Myydäänhän niitä maustamattominakin. Me ostetaan useimmiten niitä ja syödään wokkina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myydäänhän niitä maustamattominakin. Me ostetaan useimmiten niitä ja syödään wokkina.
Mä kyllä tykkään niistä maustepusseista.
Vierailija kirjoitti:
Nuudelit *ovat* halpisruokaa, jos se yksi pussi on kokonainen ateria. Esim. Rainbow-nuudelit ovat 1,65/5 pussia, eli vain *33 senttiä* per ateria. Siihen voi halutessaan lisätä vaikka kananmunan kylkeen, hintaan 10snt/kpl.
Tai syö niitä kananmunia samalla rahalla ja jättää ne nuudelit syömättä. Ravinnollisesti ja energiallisesti parempi vaihtoehto.
Niin ja ei niissä ole paljon syömistä.