Juuri nyt: Elokapina estää kulun Helsinki-Vantaalla turvaporteista
Kommentit (187)
Lapsellisia pellejä. Minulla itse asiassa on lento huomenna aamulla. Tuskin ovat huomenna enää siellä, mutta jos ovat, niin pusken voimalla heistä läpi. Minua ei joku pakotusfa sis ti myöhästytä lennolta.
Yrityksen toimitilat eivät ole mikään julkinen tila, nyt poliisi kantamaan nuo helvettiin tuolta.
Minua ei ainakaan estäisi. Kävelisin yli ja jos vastustaisivat niin eivät pärjäisi minulle.
Vihervassari-ekopeppi-fem-ituhippien kokoontumisajot, oranssit pampulakorut vaan heiluu tuulessa.
Herra siunaa, ne on enemmän sekaisin kuin edes aavistin.
Vierailija kirjoitti:
Jätin rokottautumatta, jotta "paluu normaaliin" hidastuisi. 2 vuotta koronaa ei riitä pelastamaan ilmastoa.
Ei ilmastolla ole mitään hätää.
Voisivat jo lopettaa tuon jatkuvan rasittavan häiriköinnin.
Ilmasto ei tuolla tavalla pelastu.
Onko taas ministeriön erityissuojelussa?
Vierailija kirjoitti:
Onko taas ministeriön erityissuojelussa?
Se saa jatkumaan lumentuloon asti häiriköinnin.
Vierailija kirjoitti:
Yrityksen toimitilat eivät ole mikään julkinen tila, nyt poliisi kantamaan nuo helvettiin tuolta.
Älytöntä, että poliisin pitää haaskata resursseja tollaiseen! Menisisvät istuskelemaan johonkin oikeasti maapalloa saastuttavaan maahan kuten vaikkapa Kiinaan tai Intiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä, että poliisin pitää haaskata resursseja tollaiseen! Menisisvät istuskelemaan johonkin oikeasti maapalloa saastuttavaan maahan kuten vaikkapa Kiinaan tai Intiaan.
Onneksi en asu Helsingissä joten tämä spedeily ei kosketa minua.
Eivät tietääkseni estä matkustajia menemästä tarkastukseen. Jos estävät niin itsekin vaan puskisin läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätin rokottautumatta, jotta "paluu normaaliin" hidastuisi. 2 vuotta koronaa ei riitä pelastamaan ilmastoa.
Ei ilmastolla ole mitään hätää.
Ei, mutta ihmisillä,eläimillä,kasveilla.
Kaikki paikallaolijat: Kuvatkaa, yksilöikää ja maalittakaa jokainen näistä epäsikiöistä.
Poliisi kantanee kohta nuo h-ttiin tuolta häiriköimästä normi-ihimisiä ja lentomatkustajia...
Laittaa koko lössin ketjulla nippuun ja rodeo-klovni vetää mönkkärillä pihalle.
Lentokentällä terroriuhka. Kaikki nippuun, laitokseen ja hoitoon. Ei tällaista perseilyä tarvi sietää. Nyt on kitkettävä nämä ihmisrikkaruohot lopullisesti.