Juuri nyt: Elokapina estää kulun Helsinki-Vantaalla turvaporteista
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että VKK ja Perussuomalaiset tekevät yhteistyötä Sebastian Tynkkysen ja Panu Huuhtasen johdolla kitkeäkseen tämän globalisitisen syövän pois Suomesta.
Tynkkysen kuvaamalla videolla joku keskisormea näyttävä emäntä puhui kyllä niin venäläisellä aksentilla. Varmaan kaikki elokapinalliset eivät ole näitä, mutta yksinkertaisten joukkoon on helppo ujuttautua.
Jos minun kersa olisi tuolla niin saisi elokapinallinen hakea oikein kunnon koivuniemen herran ja kaikki rahallinen apu loppuisi siihen paikkaan, tekisin myös perinnöttömäksi.
Ei ne voi mitään estää. Kävelee vaan yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisi kantanee kohta nuo h-ttiin tuolta
häiriköimästä normi-ihimisiä ja lentomatkustajia...Poliisi ei voi kantaa ketään pois sillä poliisilla ei ole toimintavaltuuksia lentokentällä .
Kyllä muuten on,
Taisit päästäs keksiä tuon.
Vierailija kirjoitti:
Jos minun kersa olisi tuolla niin saisi elokapinallinen hakea oikein kunnon koivuniemen herran ja kaikki rahallinen apu loppuisi siihen paikkaan, tekisin myös perinnöttömäksi.
Sama täällä, minun rahoilla kapinointi loppuisi sillä sekunnilla ja kaiken ostamani saisi palauttaa
Onpas omahyväisen näköistä virnettä naamalla. Kuvittelevat vissiin saavuttavansakin jotain merkittävää tuolla puuhastelullaan. Menisivät töihin kehittämään vaikka maailman parhaan aurinkokennon, mutta eihän ne saatana osaa :D
Vähämielisiä paskaläjiä. Putinin tukijoita.