Juuri nyt: Elokapina estää kulun Helsinki-Vantaalla turvaporteista
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Bongasin yhden kyltin: lentäminen on haitallista ja turhaa, JUNALLA PÄÄSEE
Tämä kertookin jo kaiken oleellisen Elokapinan filosofiasta
Kuitenkin sama Elokapina on aiheuttanut päästöttömälle raitioliikenteelle kaikkein eniten haittaa suhteessa liikenteen määrään. Eroaa toki junaliikenteestä mutta kuitenkin.
Mistähän iltapaskalehti tiesi olla valmiina kameran ja piipittätoimittajan kanssa.
Voisivat mennä Mariupoliin, siellä raiskataan ilmastoa ihan törkeästi.
Häiriköiden siirtäminen alkaa NYT... Samalla viimeinen poistumiskäsky annettu...
Vierailija kirjoitti:
" Selvennyksenä myös se, että Elokapinan lentokentän mielenilmaus ei kohdistu lentomatkustajiin, vaan lentoliikenteeseen, yrityksiin ja poliittisiin päättäjiin."
Ovatko nämä kapinalliset tyhmiä vai huonoja humoristeja? Mitenkähän ajattelevat tämän haittaavan yhtään kerään muuta kuin tavallista lentomatkustajaa.
Kun poliisin provosoiminen epäonnistui, yrittävät nyt saada tavallisen kansan käämit palamaan. Toivottavasti ei onnistu yli odotusten. Tämän anarkistiliigan ohjeissahan on nimenomaan, että pitää saada aikaan provokaatioita ja medianäkyvyyyttä. Jos olisin tuolla, niin en hermostuisi, kuvailisin vain heille miten ihana loma minua odottaa, ja suosittelisin heillekin aurinkolomaa niin ei pipo kiristä niin kovaa. :--D
Kun on paljon hyviä aikeita, mutta kovin vähän suotu älyä.
Nämähän vasta huomiohoratsuja onkin! Haluavat telkkariin ja valokuviin, jossa poliisi kantaa ulos. Alaikäisiä monet. Henkisesti alamittaisia kaikki.
Nyt alkoi kantaminen, popparit onkin jo otettu tulilta!
Suomen populaatio joku 0.06% maailmasta.
Meidän mielenosoitus ei kovin hyödyllistä laajassa mittakaavassa. Muissa maissa taas ei ole varaa sabotoida talouttaan viherenergiaan.
Tätä se teettää kun on mielenterveysongelmia ja työttömänä. Kauhea kateellisuus heitä kohtaan ketkä voivat matkustaa.
Näille ei pidä antaa mitään huomiota.
Tollanen toiminta aiheuttaa enemmän vastareaktiota ihmisissä...eikö ne tajua sitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapsellisia pellejä. Minulla itse asiassa on lento huomenna aamulla. Tuskin ovat huomenna enää siellä, mutta jos ovat, niin pusken voimalla heistä läpi. Minua ei joku pakotusfa sis ti myöhästytä lennolta.
Voi hölmö, ei se blokattu turvatarkastuspiste ole edes auki. Turhaan puskisit läpi siis. Joutuisit joka tapauksessa toiselle pisteelle.
Puskemisellani antaisin kuitenkin elokapinalaisille vastauksen vaatimuksiinsa. Hehän sanoivat jatkavansa kunnes joku vastaa. Minä olen joku.
Eivätkö lentoaseman omat vartijat huolehdi siitä, että matkustajillla on esteetön ja turvallinen pääsy porteista?
Poliisi kantaa aikuisvauvoja roskikseen. Hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Tätä se teettää kun on mielenterveysongelmia ja työttömänä. Kauhea kateellisuus heitä kohtaan ketkä voivat matkustaa.
Aika monet myös joutuu matkustamaan. On muutakin matkustamista kuin lomalennot Rohdokselle.
Keloapinat.
Apinan raivo roosnalla etiäpäin.
Vierailija kirjoitti:
Yrityksen toimitilat eivät ole mikään julkinen tila, nyt poliisi kantamaan nuo helvettiin tuolta.
Helsingin keskustassakin Poliisi kuulemma "seurasi tapahtumia rauhallisesti", minkä ansiosta liikenne sai olla seis KOLME tuntia. On korkea aika saada sisäministeriksi ja Helsingin poliisipäälliköksi joku tolkun henkilö! Elokapinan toiminta on terrorismia - vaikka punavihreät suhtautuvatkin siihen myönteisesti.
80 jatkaa: ja muutenkin lentoasena kai on yjteiskunnan kannalta erityinen kohde, jota on suojeltava tällaiselta ilkivallalta?
Kiska ilkivaltaa se on, ei mielenosoitus. Mielenosoitukseen tarvitaan lupa poliisilta.
Banaanilla käydään ruokkimassa välillä, näkyy livessä.