Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kenen kuuluu laittaa kapula kassahihnalle kassalla?

Vierailija
07.05.2022 |

Asiakas ostostensa jälkeen vai sekö laittaa joka tulee seuraavana? Minä en laittanut ostosten jälkeen ja seuraavana tullut jysäytti kapulan hihnalle ja mulkoili minua.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta itseni takia en viitsi niin tehdä. En halua vaikuttaa itse tyhmältä.

Vierailija
82/85 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on taas pienestä asiasta jaksettu tehdä täällä ihan iso ongelma !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kun edellä oleva i d i o o t t i ei viitsi laittaa kapulaa, alan latomaan omia ostoksiani ja yritän pitää samalla ääntä, että ääliö ymmärtäisi. Eivätpä ne ikinä ymmärrä. Pitäisi joku kerta jättää kapula laittamatta ja antaa ääliön huomata, että nyt tulee jo toisen ostokset omaan piikkiin.

No minä jätän laittamatta ja sittenhän se vinkuna alkaa kun tulee vääriä ostoksia :-D jospa oppisivat että kyllä se kapula kannattaa laittaa omien ostosten jälkeen niin kaikki sujuu mukavasti kassalla.

Vierailija
84/85 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kapulaongelmaporukka on muuten sitä samaa kastia, joka lipuu maksupäätteen kohdalle, vaikka ei ole vielä edes oma vuoro, eikä tee elettäkään väistääkseen, kun ostokset pitäisi maksaa. Olen useampaan otteeseen kommentoinut että "jos rouva noin kovasti haluaa maksaa ostokseni, niin minä tässä pakkaan, maksa vaan." ja olen saanut sitten kovastikin pahaa silmää ja tuhinaa vastineeksi. 

Vierailija
85/85 |
07.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on taas pienestä asiasta jaksettu tehdä täällä ihan iso ongelma ![/quote

Joo, ihan tikusta asiaa.